Aktuální nabídka inzerátů Volkswagen Caravelle

Zkušenosti majitelů s Volkswagen Caravelle


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • VW T5

    Tak ono je to spíš o zacházení. Byli majitelé, kteří poslali motor ani né ve 200.000 pod kytky. Mám T5ku 2,5tdi, 96kw 2007, dlouhá verze 9 míst. Koupil jsem ji v Německu v 2008 s 26.000 km. Caravellu mám stále a k dnesnímu datu má 479.000 km. Motor původní, samozrejmě mnoho dílů jsem již vyměnil, ale nedám na nej dopustit. Můžete klidně koupit T5ku i s vysokým nájezdem přes 600.000km a bude vše v naprostém pořádku, nebo hrob, který bude mít cca 230.000, zralý na totál GO. Svezl jsem se jednou, která měla 780.000 s původním nepůleným motorem a byl jsem úžasu..., samozřejmě majitel měnil olej striktně po 15.000, a každých 100.000 km olej v převodovce atd...

    Klady:
    - Jízdní vlastnosti
    - prostor
    - variabilita
    - výkon
    - 2,5 ky rozvodové ozubené soukolí
    Zápory:
    - známé chronické bolesti: hlavně pravé poloosy, vačky, při nešetrném zacházení vypraskaný Nikasil
    - vyžaduje nadstandardní péči, ale zase se Vám odvděčí dlouhou životností
    - vyžaduje kvalitní naftu, žadný "petrolej", který tu v Čechách některé pumpy prodávají

    o.vlach, 30.10.2018 v 11:13 neutrální recenze

  • Sázka do loterie

    Sehnat solidní jakoukoliv verzi Transporteru je zázrak. Vozidlo je právem vysoko v kurzu a proto jsou velice předražená, nejčastěji mají stáčené km, maskované havárie a drahé poruchy. Slušné vozy se totiž stačí rozebrat mezi automechaniky a prodejci co jsou těmto vozům nejblíže.Naštěstí s novějšími ročníky po roce 2000 klesá i spolehlivost a roste cena oprav těchto aut, takže brzy bude po image budovaném do konce minulého století. Bohužel ale zároveň byla stanovena emisní Eura která starší spolehlivější a opravitelnější ročníky cenově poškozují. Já osobně povazuji za nejlepší verze 2,4 D, které neměly turbo a počítače a tak byly spolehlivější. Jsou vhodné i do města (dokud nevyhlásí emisní zóny v centrech, kam se stejně autem leckde nedá) Druhou stránkou mince je ovšem jejich spotřeba, která se ale anuluje nižší frekvencí a cenou návštěv servisů . 1,9 jsou motoricky slabé i s turbem, benzinové verze žerou žíznivostí i trávu kolem cest. 4x4 mají o litr větší spotřebu a využijí je jen ten kdo nezbytně musí na rozbahněné cesty. V zimě stačí řetězy, jsou lepší než 4 x 4 bez nich. Pokud koupíte 2,5 s turbomotorem, počítejte s variantou že vás brzy nejspíš čekají vysoké náklady v servisu, doporuřuji pouze polykačům mnoha km, nedoporučuji do města. U 2,5 tdi nedoporučuji nejslabší a nejsilnější verze.

    Klady:
    Spolehlivost modelů do T4. T5 je již zaplácaná levnými komponenty a vysokou složitostí. Vysoký počet různých variant. Kdo chce rybařit či kempovat ocení zadní výklopné dveře, kdo chce nakládat zdvižkou nebo vázat náklady na střešní nosič ocení dveře křídlové. Auto je neocenitelné pro turistiku, kdy můžete přespat v autě, navíc dát na střechu třeba skládací autostan pro další nocležníky, šetřit za kempy a vevnitř vozit i bicykly pro cesty v zónách omezeného vjezdu aut a šetřit za parkovné. Auto se výborně řídí a jezdí, máte přehled dopředu i dozadu při parkování, výborně sedí na cestě a odvezete vše. Na auto existuje hodně věcí z "druhovýroby" za podstatně nižší ceny než originál VW, jsou k mání příručky na opravy, je spousta servisů po celé Evropě, kde který mechanik toto auto zná. Starší modely nejsou tak háklivé na kvalitu nafty. Karoserie je pozinkovaná.
    Zápory:
    Pozor na bývalé sanitky, nejdou přestavět na osobní s více než 3 sedadly!!! i když prodejce lže cokoliv a jsou vesměs mnohokrát bourané a přerabované. Opatrnost při koupi vícesedlových verzí, zvláště prodloužených - mívají ve skutečnosti daleko více najetých km než ukazuje tachometr!! Největší škodou je, že o kvalitě auta bude s rostoucími úsporami ve výrobě a rostoucí komplikovaností možno mluvit v minulém čase ! OD MODELU T5 je spolehlivost kdesi v p..... Je to snad i záměr aby se kupovalo a vyhazovalo, neopravovalo a když tak co nejdráž a nejobtížněji. Výrobci aut se naučili od výrobců PC, nutit k obměně. Nejnovější dieselové verze mají o slzu nižší spotřebu, o větší kus vyšší cenu a o obrovský kus dražší a častější servis. Moje doporuční - žádné verze T5 kou počínaje nekupovat starší než 3 roky a i to může být hodně, pokud jej koupíte stočené od cestovky, taxikářů či přepravců s tvrzením, že pochází od německého penzisty :( Auto T4 jsem si zamiloval, ale s modelem T5 jsem dostal husí kůži a chuť na zvracení. Raději Toyotu nebo Nissan NV 200, ti nemají problémy skoro žádné a žádná další varianta snad na trhu ani není. Mercedes má dodávky nekvalitní staré i nové modely, podobně jako italové či francouzi .

    chofeur, 05.04.2012 v 11:47 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání