Aktuální nabídka inzerátů Volkswagen Multivan

Zkušenosti majitelů s Volkswagen Multivan


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • vw t5 multivan 96kw,r.v.2004

    Zdravím, podle mne je to jako z každým starším autem. Toto vozidlo vlastním cca 1 rok, najeto cca 25tisíc km. Velice pohodová jízda, spotřeba kolem 10litrů, vozidlo má na budíkách 350tisíc km. Za tuto dobu jsem dal nové gumy, koupil si hezký originál alu kola, nechal vyměnit poloosu-5tisíc Kč, vodní pumpu-4tisíce Kč, jednou oleje asi 2tisíce Kč, zadní tlumiče-2tisíce Kč, stěrače 300Kč,jednou doplnil klimu 1.500,-Kč, a to je asi tak všechno, skoro všechno jsem dělal když jsem to koupil. Auto mne stálo 195tisíc Kč. Jinak občas nouzák, ale prý to bude nějaká podtlaková hadice, zatím jsem neřešil, Takže několikrát jsme v něm spali, Francie, Německo, Polsko. Tedy ve dvou, absolutně vyhovující stav, takže asi dobrý, pouze je nutné počítat, že vždy je něco nutné investovat, ale vzhledem k tomu že na trhu je již opravdu mraky dílů na T5, tak už to nestojí takový balík. Auto je fajn, prostě tak akorát, zejména když nepotřebujete obytné auto, dá se v tom převážet například serfové prkno nebo pedl, kola a pod. Za mne jasná spokojenost.

    Klady:
    Prostor, komfortní jízda, bezpečí, fakt dobrá klima, kompaktní rozměr
    Zápory:
    Pořizovací hodnota zejména u novějších kousků

    realitytp, 24.08.2018 v 16:39 kladná recenze

  • T5

    Prosím o reakce pouze majitele T5, je ten vůz opravdu taková katastrofa ? Člověk jich totiž potká každý den docela dost na silnicích. Vůz se mi líbí, ale obávám se spolehlivosti. Jaký motor je ten nej do tohoto vozu s pohledu spolehlivosti, závodní ambice mám už za sebou a raději manuální převodovku. Děkuji za vaše reakce.

    netolicky07, 26.07.2018 v 22:24 neutrální recenze

  • VW Multivan T6 2015 2,0 tdi 4x4 DSG najeto 202000km a bez problémů....

    Sorry, ale dle mne je to nejlepší VAN na trhu. Naprosto multifunkční vůz. Už ten název MULTIVAN. Do práce, rodina, dovolená, přenocování, 4x4, luxusní automat DSG, tahač-tažné na 2,5 tuny, atd. To mnoho VANů neumí. Konfigurace výbavy od A do Z podle přání a peněženky. Samozřejmě to nejlepší na trhu se musí zaplatit. To tak prostě je. Navíc reprezentativní auto, kde neuděláte ostudu. A když nechcete být vidět ? Pořiďte si bílou jako já a jste jako rozvozce balíkové služby a přitom jezdíte v luxusním obýváku. Soused bude v klidu. Naprosto precizní zpracování do všech detailů. A aféra s emisemi ? Dle mne to dělají i jiné značky. Jen nejsou tak dobré a tolik nekonkurují. Proto to padlo na VW.

    Klady:
    Bezkonkurenční multifunkční vůz.
    Zápory:
    Vyšší cena (oprávněná). Nesmyslně dlouhé předepsané servisní intervaly od výrobce. Doporučuji každých 15000km nebo rok výměnu oleje a filtrů,.... pokud budete kupovat jetý, tak si vyberte kdo takto servisoval. Jinak nebrat.

    jokar, 27.02.2018 v 10:59 kladná recenze

  • T4 111kW zatim nejlepší

    Jezdim dlouhé cesty najeto 560 tis. Km vše je funkční dva bufiky v zimě pohoda. Jen ty original čepy už vydrží jen 100 tis km Kvalita náhradních dílů je mizerná asi dnešní normální stav. Výměna oleje po 15 tis. Km max pouze Castrol 5w30. Spotřeba 7-8 litrů. Pneu 225/60 r16 Agilis dobře sedí.

    Klady:
    Výkon a super jizdní vlastnosti
    Zápory:
    Nedostatek kvalitnich náhradních dílů

    miroslav.cap, 13.04.2017 v 20:26 kladná recenze

  • T4 ANO!!! T5 NE!!

    Budu se opakovat pěkná T4 je za nesmysl!A proč asi???? Kvalita a hlavně je to držák!Mám několikátou a spokojenost! Mám Multivana 2 generaci 111kw když se nakopne malinko motor vstřiky ,turbo a leje se kvalitní nafta a mění se olej jak má mega s tím nalítate a letí to jak kráva! Výbava i na tak starý kýbl luxusní!Mám vodníka nezávislé i vzuch dvouzona klimatronic! Tempomat prostě vše! Je to multifunkční kráva sice těžká ale spolehlivá!! Jedině co jí vytknout je jak HNIJE!!! To beru jako velké MÍNUS! Možná by se do ní mohla zpětně dělat 6ti kvalt skřín.-))) Jinak je to 7 místné dá se v tom chrápat pohodlě cestovat a když potřebujete něco odvézt stačí vykopnout trojsedák s zadní lavicí a druhou otočnou řadu a máte trandáka...Na tažné 2t ani o tom nevíte který nový krám tohle umí?????? Hlavně vše jednoduché nenáročné dfíly sehnatelné !!Vřele doporučuji!! Rudy

    Klady:
    Snad VŠE!!!
    Zápory:
    Hniloba!

    alfonsb, 31.12.2016 v 11:55 kladná recenze

  • VW Multivan 2.0 Bi TDI 132kW

    Nevím o jakých zkušenostech zde píší ostatní, ale já mám zkušenost s VW Transporter/Caravela/Multivan přesně opačnou! Od roku 2009 jsem měl Transporter 2,5 TDI 96kW. Nové auto, koupené v ČR, servis u švagra, mimo autorizované servisy. Olej měněn po 15.000 km, po 75.000 km výměna oleje v převodovce, brzdové kotouče a destičky z druhovýroby (stejná výroba jako VW ale bez loga). Prodával jsem ho po 5.letech, nájezdem cca 190.000 km, stav nového vozu, žádné vůle, nepřesnosti, špatný chod, nic. Za celou dobu provozu jenom zcela drobné závady, nepodstatné, auto nikdy nekleklo. Nyní VW Multivan 2.0 Bi TDI 132kW. Opět koupeno v ČR, servis u švagra, mimo autorizované servisy, výměny oleje po 15.000 km. Nyní má najeto cca 70.000km a šlape jako nové. Žádné vůle, nepřesnosti, špatný chod, nic. Stav nového vozu. Obě auta samozřejmě žerou výrazně víc než udává výrobce, ale je to asi i mojím stylem jízdy. Kolegovi z firmou žerou bežně o 2l/100km méně. Jediným průserem je, pokud musíte něco řešit s autorizovaným servisem, třeba reklamaci. U obou aut jsem řešil drobné reklamace (jsem docela pinklich) a jednání s autorizovaných servisem mě opakovaně přivádělo k vzteku. Zdlouhavé, namyšlené, vůči zákazníkovi bez jakékoliv důvěry. Výsledkem pak byl vždy průser na jejich straně. Například u Multivanu jsem řešil reklamaci opěrky sedadla řidiče. Autorizovaný servis ji vyměnil s opěrkou z druhé řady. Nápravu jsem si samozřejmě zjednal, ale stojí to čas, zbytečné rozčilování atd. Co se týče aut, je to podle mě o přístupu. Nechat zahřát motor, klidně ho prohnat, ale nechat ho před vypnutím vychladnout. Měnit ale časteji než jsou ty nesmyslné proměnlivé intervaly (max. po 15.000 km), jednou za čas i olej v převodovce, pravidelně filtry atd. Pak auto šlape jako hodinky. Srovnání s Mercedesem, Oplem atd. zcela bezkonkurenční. Multivan je paráda, vepředu osobní auto, vzadu buď autobus, nebo dělník pokud vyndáte sedačky. Díval jsem se na trhu a nic podobného nenašel. Objednal jsem znovu VW, tentokrát T6 Bi TDI 150kW

    Klady:
    Multivan: super auto, osobák/bus/dodávka v jednom. Zatím jsem nenašel na trhu nic lepšího. Klidně v saku do práce, odpoledne s kolem na výlet, na dovolenou v 6.lidech a když je potřeba naložít tam třeba 1.000kg materiálu a tradááá.m Za mě palec nahoru. Blbosti typu emisí a z toho plynoucích neřestí motoru (slabší turbo kopanec, je to takové ospalejší) neřeším, to není záležitost výrobce, ale těch kokotů z EU. Tak posrané jsou nyní motory u všech aut v EU.
    Zápory:
    - Zkušenost s autorizovanými servisy VW v Praze. Hnus :(
    - velká váha vozu, cca 2,2t na prázdný Multivan je fakt síla, brzdy trpí, 60.000km mým stylem a nové kotouče a desky žádný problém

    patry, 12.05.2016 v 21:56 kladná recenze

  • Individuální dovoz aut z německa

    http://www.nemecka-auta.cz/

    kos.pa, 24.03.2016 v 10:15 neutrální recenze

  • VW T4 Caravelle 111kW, r.v. 99

    Osobně jsem zakoupil před 4 lety VW T4 Caravelle uprava Multivan, 2,5 TDi 111kW, musím říct, že je velká škoda, že tento motor se již nevyrábí. Plně naložené vozidlo dva dospělé a tři děti na dovolenou do Chorvatska, krasná pohodlná jízda s tempomatem, spotřeba 6,7litru a tankoval jsem až hluboko v Chorvatsku. Nádrž na 90litrů, kam dáte skoro 100litrů je fakt výhodou. Za ty léta co mám auto jsem pouze udělal zadní brzy, kdy jsou na 111kW trošku větší, takže i drazší, ale mám na nich skoro 50 tis km a skoro jak nové. Letní provoz se pohybuje do 7 litrů a zimní do 7,5, bufík předehřev vody super, ale samozřejmě spotřeba lehce nahoru, ale auto topí během chvíle, celkově jsem velice spokojen, olej měním co 10-15tis.km a pouze castrol, motor šlape jak hodinky. Každý říká, že jezdím v retro autě, ale není umění jezdit v krásné T, která se se...e a je jedno kterou motorizaci koupíte. Měl jsem slabou chvíli tak jsem si zajel do SRN pro VW T5 a jelikož v práci máme 2,5 96kW a 127kW a nyní 2,0 biturbo a jsou to kasičky na peníze, přivezl jsem si 1,9 TDI 77kW, trošku se zvedl výkon střiky a docela to ušlo, ale najednou převodovka nezvládala situaci a už jsem vozidlo táhnul na laně do dílny. Po opravě šlo ihned pryč. Zůstávám u retra i když jednou za dva roky lehce stříknete menší rezy a jedete dál. A hlavně retro T4 102 nebo 150 koní koupíte v SRN dráž než celou slavnou T5, to asi odpovídá kvalitě. Tohle vozidlo už nikdo v této kvalitě bohužel nevyrobí.

    Klady:
    pohodlí, spotřeba, pokud se staráte tak bezproblémový servis a vše je pevnější a odolnější
    Zápory:
    RETRO

    sabiauto, 08.10.2015 v 14:02 kladná recenze

  • Srovnávat srovnatelné

    Monas09 srovnává nesrovnatelné.V roce 99 nebylo ve všem spousta elektroniky a hlavně se nešetřilo na materiálech jako dnes.Je třeba srovnávat auta se stejnym rokem výroby!Uz nějakej pátek vlastnim vw t4 multivan,111kw z roku 2000.Najeto 320tis.km a nedám na něj dopustit.Jediný co mě štve je absence šestky a koroze kastle.Takže když mám slabou chvilku,tak se kouknu na transporterforum a po přečtení sekce t5 opět vystřízlivím.Nejsem tak bohatej abych živil servis.Nástupem T5 GP se toho moc nezměnilo.2 litr biturbo katastrofa.Neni problém měnit kolem 100tis.km turba nebo motor.103kw neni žádnej voheň,ale zdá se,že drží.Jsou nějaký stížnosti na egr ventil,kterej odchází kolem 100tis.km.

    kopi.t, 05.02.2015 v 18:48 neutrální recenze

  • volkswagen! uz nikdy

    Po me zkusenosti s vw nechapu ze jsou lidi tak pomateny a kupujou to jako blazni! Za tolik penez takovej kram! Mam Multivan 128kw a to je peklo! Fakt to nekupujte.Drahe dily a porad je to v servisu. Mame starého Opela z roku 99 a ten slape 16let bez sebemenšího problemu.Pak ze Opel je horsi nez vw.FAKT NENI!!!!!!!!!!!!!!!

    monas09, 04.01.2015 v 14:56 záporná recenze

  • T5 Multivan

    V podstatě řečeno vše v "hra na štéstí ...:". T4 ano, T5 ne. Mám Multivana 128 kW, najeto 250000 km a je to pokladnička. Motor. Největší neštěstí. Pokud auto přesáhne 200 000 km, tak nachystat cca 150 000 až 200 000 Kč na udržení v normálním stavu. Alternátor, startér, hlava (vymačkané vstřiky), vodní pumpa, rozvody, atd, atd. Zlatá T4. Kdybych to auto neměl rád, protože je super na jízdu, cestující, výhled, spotřebu tak už nikdy. VW pos...al co mohl. A 2 litr biturbo je další neštěstí, které na nás nachystali.

    Klady:
    Super auto. Pohodlí, jízdní vlastnosti, spotřeba, cestující.
    Zápory:
    Motor. MOTOR. Hrůza.

    r.letec, 05.11.2014 v 21:01 neutrální recenze

  • Multivan Atlantis

    Mé zkušenosti s vozem multivan Atlantis jsou jen kladné. Mám s ním pětiletou zkušenost a za celou dobu nepotřeboval zvláštní servis (jen běžné-výměna oleje, brzdy...) Je to auto, které vřele doporučuji lidem co rádi cestují autem ať už do zahraničí či po ČR. Je prostorný,ale přitom osobák, kterému se nemusí bát sednout za volant i žena. Za mě super vozítko!!!

    dkoubova, 09.04.2013 v 10:27 kladná recenze

  • vw T4

    uvazujem nad kupou T4 r.v. 2000-2002 len neviem aky motor chcem diesel ,ale neviem ci 75kw alebo 111kw ak vie niekto poradit ktory je lepsi budem v dacny

    roman.lieskovsky, 18.03.2013 v 19:14 neutrální recenze

  • hra na štěsí při výběru

    Sehnat solidní jakoukoliv verzi Multivanu je velký zázrak. Vozidlo je právem převysoko v kurzu a proto jsou velice předražená, nejčastěji mají stáčené km, maskované havárie a drahé poruchy. Slušné vozy se totiž stačí rozebrat mezi automechaniky a prodejci co jsou těmto vozům nejblíže.Naštěstí s novějšími ročníky po roce 2000 klesá i spolehlivost a roste cena oprav těchto aut, takže brzy bude po image budovaném do konce minulého století. Bohužel ale zároveň byla stanovena emisní Eura která starší spolehlivější a opravitelnější ročníky cenově poškozují. Já osobně povazuji za nejlepší verze 2,4 D, které neměly turbo a počítače a tak byly spolehlivější. Jsou vhodné i do města (dokud nevyhlásí emisní zóny v centrech, kam se stejně autem leckde nedá) Druhou stránkou mince je ovšem jejich spotřeba, která se ale anuluje nižší frekvencí a cenou návštěv servisů . 1,9 jsou motoricky slabé i s turbem, benzinové verze žerou žíznivostí i trávu kolem cest. 4x4 mají o litr větší spotřebu a využijí je jen ten kdo nezbytně musí na rozbahněné cesty. V zimě stačí řetězy, jsou lepší než 4 x 4 bez nich. Pokud koupíte 2,5 s turbomotorem, počítejte s variantou že vás brzy nejspíš čekají vysoké náklady v servisu, doporuřuji pouze polykačům mnoha km, nedoporučuji do města. U 2,5 tdi nedoporučuji nejslabší a nejsilnější verze.

    Klady:
    Spolehlivost modelů do T4. T5 je již zaplácaná levnými komponenty a vysokou složitostí. Vysoký počet různých variant. Kdo chce rybařit či kempovat ocení zadní výklopné dveře, kdo chce nakládat zdvižkou nebo vázat náklady na střešní nosič ocení dveře křídlové. Auto je neocenitelné pro turistiku, kdy můžete přespat v autě, navíc dát na střechu třeba skládací autostan pro další nocležníky, šetřit za kempy a vevnitř vozit i bicykly pro cesty v zónách omezeného vjezdu aut a šetřit za parkovné. Auto se výborně řídí a jezdí, máte přehled dopředu i dozadu při parkování, výborně sedí na cestě a odvezete vše. Na auto existuje hodně věcí z "druhovýroby" za podstatně nižší ceny než originál VW, jsou k mání příručky na opravy, je spousta servisů po celé Evropě, kde který mechanik toto auto zná. Starší modely nejsou tak háklivé na kvalitu nafty. Karoserie je pozinkovaná. Multivan je nejcennější verze, pak Caravella, nejnišší cenu má dodávkový plecháč.
    Zápory:
    Pozor na bývalé sanitky, nejdou přestavět na osobní s více než 3 sedadly!!! i když prodejce lže cokoliv a jsou vesměs mnohokrát bourané a přerabované. Opatrnost při koupi vícesedlových verzí, zvláště prodloužených - mívají ve skutečnosti daleko více najetých km než ukazuje tachometr!! Největší škodou je, že o kvalitě auta bude s rostoucími úsporami ve výrobě a rostoucí komplikovaností možno mluvit v minulém čase ! OD MODELU T5 je spolehlivost kdesi v p..... Je to snad i záměr aby se kupovalo a vyhazovalo, neopravovalo a když tak co nejdráž a nejobtížněji. Výrobci aut se naučili od výrobců PC, nutit k obměně. Nejnovější dieselové verze mají o slzu nižší spotřebu, o větší kus vyšší cenu a o obrovský kus dražší a častější servis. Moje doporuční - žádné verze T5 kou počínaje nekupovat starší než 3 roky a i to může být hodně, pokud jej koupíte stočené od cestovky, taxikářů či přepravců s tvrzením, že pochází od německého penzisty :( Auto T4 jsem si zamiloval, ale s modelem T5 jsem dostal husí kůži a chuť na zvracení. Raději Toyotu nebo Nissan NV 200, ti nemají problémy skoro žádné a žádná další varianta snad na trhu ani není. Mercedes má dodávky nekvalitní staré i nové modely, podobně jako italové či francouzi .
    U vytuněných verzí pozor na vše co je legálně provozovatelné (různé nerezové ochranné rámy)
    Při vysokých cenách doporučuji zvážit, zda nekoupit i něco levného italské či francouzské výroby za poloviční cenu a nechat si raději peníze na opravy.

    chofeur, 05.04.2012 v 12:05 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání