Aktuální nabídka inzerátů Volkswagen New Beetle

Zkušenosti majitelů s Volkswagen New Beetle


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • zdendo

    Jsi blbej nebo slepej? Máš tu popis všech motorů a ptáš se jak hňup

    molinki, 26.03.2016 v 21:02 neutrální recenze

  • Jaký motor

    chci broučka koupit manželce a vzhledem k tomu co najezdí(cca 3000km/rok) tak zvažuji motorizace 1,4 a 1,6. poraďte jakou jaké mají jednotlivé motorizace spotřebu ??? nějaké chronické nemoci ? děkuji za jakoukoliv radu :)

    zdendaa1, 28.08.2015 v 08:44 neutrální recenze

  • Motory

    TDI ve verzi 66Kw je vynikající, jeho nástupce 74kw už tak dobrý není, ale stále jde o velmi solidní motor. V benzínu bych sáhl po verzi 2,3 V5 125kw, který se ale špatně shání. O něco lépe se shání 1,8 turbo, který je taky velmi dobrou volbou. Pak je tu 2,0 85kw mnohými neprávem opovrhovaný, je však velmi jednoduchý a krásně tahá odspodu, paradoxně se velmi hodí do měst jelikož se rychle zahřeje a 50km/h zvládá klidně na pětku a přitom se nedusí. Ještě jsou tu 1,4 16v 55kw taky dobrá volba proméně náročné a sporadicky se oběví pětiválec 2,5 110kw. Benzínová 1,6 74kw je asi nejhorší volbou z nabídky, spotřebou se vyrovná dvoulitru.

    molinki, 14.09.2013 v 22:06 neutrální recenze

  • Nový brouk

    je sice levný, ale je oškubaný kde se dá. Nemyslím tím na výbavě, ale celkově. Navíc spadá do kategorie stylovek a ty by nemělý být levné, aby se z nich nestaly masovky jako z původního brouka a nebyly by na každém rohu.

    molinki, 09.10.2011 v 13:03 neutrální recenze

  • nový brouk

    379 tis za nového Brouka se parádní výbavou (minulá verze byla za 700 tis!!)...to se VW povedlo...teď už není nutné kupovat ojetinu :-)

    radek-tomasek, 06.10.2011 v 10:40 neutrální recenze

  • Automat

    Ahoj,chtěla jsem se zeptat jestli máte někdo zkušenost z automatem.Jak jezdí,jestli je hodně poruchovej.Díky moc

    h.mel, 23.07.2011 v 16:30 neutrální recenze

  • Broučisko

    Zase já , dostala jsem od manžela k výročí nového broučka 1.9TDI CABRIO , je úžasný ,má ho taky někdo v okolí Kolína?

    CemperovaLenka, 06.03.2011 v 00:29 neutrální recenze

  • pro Nogu

    Máme stejné auto a jsme taky okouzlení. O jaké investice se ve Vašem případě jedná. Kzí se to nebo to nějak zkrášlujete?

    molinki, 28.02.2011 v 17:12 neutrální recenze

  • New Beetle

    V článku pode mnou je popsáno všechno skutečně dokonale.Mám skutečně štěstí,že mám zrovna model s motorem 1,8Turbo.Je to naprosto neskutečné svezení.Vřele doporučuji.

    Kazimi, 17.12.2008 v 18:27 neutrální recenze

  • Najít automobil, který by se výrazně odlišil od ostatních

    Najít automobil, který by se výrazně odlišil od ostatních. Na naších silnicích převážně potkáváme samé stříbrné, designově nevýrazné Škodovky a podobná auta. Moje předpoklady pro nový automobil byly: relativně malý, finančně dostupný, na naších silnicích ojedinělý s malou spotřebou a dostupným servisem. Po několika naštěstí neuskutečněných výběrech automobilu, kam spadala Alfa Romeo 147, Suzuki Swift a další jsem zůstal u koncernu VW. A to z důvodu ceny, kvality a bezproblémového servisu. Tím pádem se můj výběr podstatně zúžil. A které auto by tedy splňovalo mé předpoklady? Audi A3 byla výrazně dražší, VW Golf by splňoval vše, až na to, že jej potkáte na každém rohu. Zbývalo ještě Audi TT, což je ale jiná cenová kategorie. A nakonec VW New Beetle, do kterého jsem se zamiloval na první pohled. Když jsem s ním přijel poprvé domů, tak každý kdo jej viděl se vyptával, proč jsem si koupil zrovna tohle “ženské” auto a ne třeba VW Golf, což je sen snad každého malého kluka. V USA v Mexiku, kde tohle auto vzniklo, měli konstruktéři jasný cíl. Postavit auto pro zábavu, aby tak doplnili americký trh a snažili se tak navázat na obrovský úspěch svého starého modelu brouk. Američané totiž nežijí jen pro prací, jako my češi, ale pro zábavu. Proto si u nás každý kupuje hlavně automobily s velkým zavazadlovým prostorem a co nejmenšími náklady na provoz. Tohohle jsem se chtěl vyhnout. A k čemu mít v garáži jako mladý nějaký 5ti dveřový sedan, nebo kombik, když stejně většinou jezdím sám nebo ve dvou? Navíc bych tohle auto nepovažoval jako ženské. Je fakt že každá holka se za něm otočí .... ale copak je to na škodu? :) . Automobilem každý ukazujete svůj image. Někdo preferuje velké offroady, někdo sporťáky, někdo luxusní limuzíny a někdo malé, roztomilé automobily. Většina majitelů co jsem potkal byly muži, ženy, nadšení tuneři, ale hlavně spokojení majitelé a o to jde. Jeden známý mi poradil větou, na kterou nezapomenu: ,, Kup si takové auto, které se ti líbí. Abys pak nebyl zklamaný, až jej uvidíš na silnici a řekneš si, žes jej mohl mít. “ . A měl pravdu. Přestože je New Beetle považován za nástupce stařičkého Brouka, nemá s ním kromě názvu a stylu příliš společného. Jde vlastně o modifikaci VW Golf IV. Obě vozidla mají stejný podvozek, hodně podobných vnitřních prvků a jsou vybaveny stejným typem motorů. Na to, že jde o stylové autíčko, je výběr pod kapotou New Beetlu víc než úctihodný. Zahrnuje zážehové benzínové motory od objemu 1,4 ; 1,6 ; 1,8 T ; 2.0 a výkonové verze naftových agregátů 1,9 TDI. Doporučil bych asi všechny, protože jde o osvědčené motory koncernu Volkswagen.Většina New Beetlů, co se zde prodává, má ale dvoulitrové benzínové motory o výkonu slušných 85kW. Spotřeba paliva je ale příliš vysoká. Já bych osobně doporučil pro ty, kteří chtějí Broučka s ohromným výkonem spíš 1.8 Turbo s výkonem 110kW, přičemž spotřeba bude nižší jak u 2.0 litru. A pro ty co mají auto na každodenní ježdění 1,9 TDI, kde výkon začíná na 66kW jak mám já. A není to málo. Nestává se mě běžně, že by mě někdo na silnici předjížděl. Maximální rychlost jsem s ním naměřil 180km/h. Obdobně jako u vozu Golf IV má New Beetle motor umístěný vepředu s náhonem na přední kola. Jeho předchůdce měl náhon na zadní kola a motor umístěný v zadní části vozidla. To je nejspíš důvod, proč majitelé starých Brouků kritizují tento nový model a příliš se s ním neztotožňují. Můj brouček je pro mě vůz, který má charakter. A to dává najevo už na první pohled. Základem designu, který byl vyprojektován ve filiálce VW v Kalifornii, je tvar kruhu. Původně šlo jen o studii. Ta však měla na autosalonech obrovský úspěch, proto se poměrně rychle, konkrétně v roce 1998, dostala do sériové výroby a z výrobního závodu v Mexiku putovaly tisíce vozů jak na americký trh, tak i po celém světě. Když se na něj podíváte z boku, není to přesně ten tvar, který už od mala zná a kreslí každé malé dítě? Jde o zakulacený, ničím neprovokující tvar tohoto na první pohled veselého automobilu. Právě harmonické zaoblené tvary dělají New Beetle takovým, jakým je - od střechy ve tvaru oblouku až po daleko dopředu protažené čelní sklo, přes přední kapotu a blatníky až po záď hluboce staženou dolů. Dlouhý rozvor a široký rozchod kol signalizují sílu. Díky designu přední části vozu vzniká dojem, jako by se vůz na silnicích usmíval. Rozhodně tohle auto vyvolá obdiv každého, kdo jej spatří. Ať už jsou to pozitivní, či negativní dojmy, tohle auto zaujme na první pohled. A o to mě šlo. Každý kdo sedne za tvarově výjimečný volant, tak si jej zamiluje na první pohled a tohle auto se stane jeho koníčkem. To samé platilo o mě a těším se na další tuning srazy, Beetle srazy a jiné akce. Také jsem díky tomuhle auťáku potkal skvělé nové lidi, kteří jsou stejní nadšenci do Volkswagnu jako já. Ať už jde o staré brouky, nové a nebo třeba VW Bus. Silné stránky New Beetle má výrazně nadčasový design. Komu se zalíbil vnější vzhled modelu New Beetle, tomu se bude líbit i jeho vnitřní interiér. Čisté tvary designu zde nalezly své další důsledné pokračování. Obslužné prvky jsou přehledně uspořádané a umístěné tak, aby byly snadno dosažitelné. A pak je tu ještě malá váza s květinou, která vnáší do celé té modernosti kousek nostalgie. V interiéru je dobře umístěná palubní desky, která se podobá původnímu modelu brouk. Do malého kruhového prostoru jsou umístěné všechny důležité informace v podobě kontrolek a budíků. Někomu se může zdát tento prostor malý a připadne mu, že je zde namačkáno mnoho informací. Mě tenhle styl vyhovuje a jsem rád, že mám vše pěkně pohromadě. I tady jde hlavně o styl, nikoli o funkčnost. Dále v interiéru nalezneme před spolujezdcem krom jednoho ze 4 airbagů také madlo na držení. A k čemu tohle slouží? Jak už bylo řečeno, jde o hravé auto. Navíc s kvalitním sportovním podvozkem a všemi možnými bezpečnostními prvky o kterých se rozepíšu později. Auto má skvělou stabilizaci, proto s ním můžete bez problému projíždět prudce zatáčky, nebo při pomalé jízdě kličkovat a prostě se bavit. Má i lépe uzpůsobené řízení, že se s ním dá prudčeji zatáčet. Navíc má velmi silné čtyři kotoučové brzdy. K bezpečnosti bych také přidal to, že se mě zdá, jako by byli řidiči více ohleduplní, když uvidí ve zpětném zrcátku usmívající se přední masku Brouku. Většina z nich mě pouští před sebe, dává přednost a tak dále, což se mě nikdy v jiném voze nestávalo. Za další kladnou věc bych považoval fakt, že i když automobil je středem pozornosti, tak bych se tak o něj nebál, že by ho chtěl někdo ukrást, jak třeba o nejvíc kradený VW Golf, Passat, Audi a jiné. Protože co by zloděj dělal s takovým autem, které shání jen vyložení nadšenci. A také nejde o žádné drahé Ferrari, které se kradou na zakázku. Tak by z toho nebyl ani pomalu žádný výdělek. To samé platí o autorádiu. K čemu by bylo někomu autorádio, které pasuje jen do New Beetlu? K bezpečnosti na silnicích patří ESP, EDS, ASR - za těmito zkratkami se skrývají inteligentní systémy, které Vás aktivně podpoří v nebezpečných situacích. Úkolem elektronického stabilizačního programu ESP je udržet Váš vůz cíleným zásahem do brzdného systému a managementu motoru co nejvíce v jeho jízdní dráze. Elektronická uzávěrka diferenciálu EDS a regulace prokluzu ASR zajišťují optimalizaci trakce - například při rozjíždění na kluzkém podkladu. Tyhle prvky mám na vlastní kůži vyzkoušené hlavně v zimním období, kdy to opravdu pomáhá při výjezdu do zledovatělého kopce. Přední sedadla jsou výškové nastavitelná, sportovního typu a velmi pohodlná. Aby se ulehčilo nastupování dozadu, tak se přední sedadla posunou vpřed při sklopení opěradel. Nastavitelný je i volant a to ve dvou osách. Dále jsou uvnitř ovládací prvky pro elektrické vyhřívané venkovní zrcátka, nastavení světlometů, intenzity podsvícení interiéru, otevírání zadní nádrže a zavazadlového prostoru, ovládání manuální klimatizece a další. V horní části nalezneme digitální hodiny a venkovní teploměr. Automobil má v přední části interiéru velký prostor. Pro dvě osoby jde o opravdu luxusní automobil. Ve předu je tolik místa, že se opravdu cítíte svobodně. Jako rodinný vůz se ale určitě nehodí. Slabé stránky Velká prázdná plocha pod čelním sklem. Tím je přední sklo poměrně hodně zasunuté vpřed a auto má kratší kapotu. Tohle bych určitě nebral jako potíž. Jde jen o zvyk. Spíš nováčkům to bude ze začátku možná vadit. Já jsem si na to poměrně rychle zvykl a teď když mám sedět v jiném automobilu a mít hlavu až u skla, tak se necítím ve své kůži. Menší pohodlí na zadních sedačkách. Zadní sklo je díky zachování oválného tvaru uvnitř docela nízko u opěradel. Díky tomu není zadní prostor určený pro nikoho vysokého. Narozdíl od předních sedadel, kde máte nad hlavou spoustu místa. Zadní část je určená pro dvě osoby na krátkou trasu. Určitě bych tam nechtěl sedět při cestě na dovolenou. Široké oválné blatníky působí skvělým dojmem. Jenže musíte dávat pozor na to, aby jste si je také někde neodřeli. Vylézají ven z automobilu, což u většiny jiných aut nebývá zvykem. Ale za to jsou z plastu, tak nehrozí jejich koroze a i cena za nové je příznivá. Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy): Zkušenosti ze servisem mám dvoje. První byla ta, že jsem nechal šáhnout na svého Broučka někoho, kdo tohle auto neměl nikdy v rukách. Chtěl jsem jen přidělat neony pod podvozek, vyměnit repro a autorádio (což byla největší chyba. Je tam zpátky to původní, které má tolik možností o kterých jsem se dozvěděl až nedávno). Nemám to tomu člověku za zlé, ale nadělal tam tolik chyb, že jsem byl pak nucen dát auto znovu k mému známému, který zpravuje jen vozy Škoda a VW, aby vše napravil a dal do původního stavu. U tohoto automobilu nepočítejte s tím, že si něco opravíte samy. Sice jde o VW, ale hodně věcí je tu odlišných. Například výměna žárovek, nebo baterie je neřešitelný problém, ze kterým se nevypořádá i kdejaký automechanik, pokud neví jak na to. Náhradní díly jsou dostupné a je jich opravdová škála. Většina se dá použít i z jiných VW nebo Škodovek, takže žádný problém. Jen za originální doplňky určený výhradně na tento vůz si budete muset připlatit. Na Broučkovy byly od doby co jsem ho koupil měněny jen kotoučové disky, původní baterie a jinak nějaké maličkosti.

    SETI.cz, 03.10.2008 v 12:27 neutrální recenze

  • Vzhledem zaujme - Zpracováním nikoli

    Tak nějak by se dalo charakterizovat retro-kupé Volkswagen Newbeetle na základě mých osobních zkušeností i zkušeností přátel. Design karoserie dokáže ještě dnes zaujmout, avšak sláva a zájem už pomalu opadají, a nezřídka právě na základě zkušeností " nových " českých majitelů, kteří si v hojném počtu dnes až 9 let jeté Beetly za nemalé částky pořizují. Nejsilnější stránkou Beetla je tvar nadčasové a líbivé karoserie, motor TDi a jízdní vlastnosti. New Beetle nabízí hlavně cestujícím na předních sedadlech velkorysý prostor ve všech směrech, zejména na hlavu a pro nohy. Sedadla jsou středně tuhá a nemají žádné boční vedení, ale na druhou stranu ho není téměř třeba, protože vůz se i při svižném projíždění ostřejších zátaček takřka nenáklání. Uspořádání ovladacích prvků je přehledné a bude vlastní každému, kdo kdy jezdil nějakým koncernovým vozem, zejména Golfem IV. V interiéru najdeme klasické, modré podsvícení jediného budíku s rychloměrem a otáčkoměrem, hodiny a ukazatel venkovní teploty. V interiéru dominuje celá řada praktických odkládacích schránek, ve dveřích, na stropě, i v palubní desce. Mimo jiné tu jsou i držáky na nápoje, jak vpředu tak vzadu. Zadní sedadla jsou opravdu nouzová a pro osoby s výškou nad 175 cm nad delší cesty značně nepohodlná, lze říci, že jsou to sedádka pro spíše malé děti. Na mě působí " brouk " zevnitř útulně a bezpečně. Pocit bezpečí navozují zejména mohutné A-sloupky protáhlé k přednímu okraji palubní desky, která má v nejdelším místě - od čelního skla směrem k cestujícím - 70 cm. Beetle je postavený na platformě Golfu IV, podvozek má tužší naladění, což se projeví hlavě při přejíždění příčných nerovností. Celková tuhost podvozku je ale nepřiměřená stavu našich vozovek. Auto si drží výborně stopu za každého počasí, jakbyne, když je sériově vybaveno ABS, ESP a EDS, skvěle brzdí, a brzdy nevadnou ani po opakovaném nouzovém brždění. Chod motoru není bohužel nikterak kultivovaný, zejména pokud jde o TDi, což podle mého názoru kazí celkově požitek z jízdy, i při hlasitě zapnutém rádiu o sobě dává motor při běžném stylu jízdy citelně vědět. Nejslabší stránkou vozu je zpracování interiéru. Ve vozech starších 7 let vše vrže, počínaje členitými plasty palubní desky, přes vrzající a vyklající se sedadla, plastové výplně dveří až po čudlíky zamykání ve dveřích. Při jízdě po dlažebních kostkách jsem se nemohl ubránit pocitu, že sedím v 15 let starém Favoritu, ale i při jízdě na nové asfaltce se ozývala spousta nelibých zvuků. Další slabinou je většinou špatných stav převodovky, rychlosti jdou v mnohých případech jen velmi ztuha do chlívečků, nebo, spíše nejdou vůbec, to se týká zejména zpátečky. Další neduhem vozu je špatný přístup k předním světlům - a ten budete potřebovat často, protože žárovky u Beetlu praskají jedna radost, tváře zalité potem vám bude způsobovat i výměna autobaterie ( v tomto případě máte dvě možnosti - buď demontovat přední nárazník auta nebo sání klimatizace ). Anebo zajet do servisu. Občas stávkuje el. ovládání oken, centrální zamykání nebo el. vyhřívání sedadel. Ale ruku na srdce, co čekat od vozu starého i 9 let? Váš pot a občasnou zlost vykoupí obdiv kolemjdoucích:-))

    lvitanec, 10.12.2007 v 01:02 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání