Aktuální nabídka inzerátů Volkswagen New Beetle

Zkušenosti majitelů s Volkswagen New Beetle


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • New Beetle 1.9 TDi 74 kW r.v. 2004, najeto 193000 km

    Brabroučka vlastníme skoro dva roky a víceméně spokojenost. Jistě, najdou se mušky, ale ty se při troše zlé vůle najdou na všem. Benzínovýho Brabroučka jsem nechtěl protože ho měla přítulka a dostat se s ním pod deset litrů v jakýmkoliv provozu se nám nikdy nepodařilo, po městě vesele bumbal 14L, a že by byl nějak živej, se taky říct nedalo, třeba Mazda 323 s tím samým objemem a hmotností jela o poznání líp, za 8L/100 km a jen jsem do ní dolejval. Po dvou letech se navíc ten přítulčin NB začal příšerně sr**, tak šel do světa. Teď máme o trochu mladší verzi NB z roku 2004 s motorem TDi-PD (čerpadlo-tryska) 74 kW/240 Nm, chipnutou na 110 kW/350 Nm. Asi sedm hodin jsme s tím chipem laborovali, žádnej garážovej tuning, ale hezky odborně PowerTec, aby to mělo plynulej výkon a krouťák, ale zároveň aby to co nejmíň plivalo saze a další nechutnosti. Měřeno na brzdě a dalších mašinách, nejsem hovado a technik byl ochotnej si s tím v rámci pevný ceny pohrát přesčas, tak proč ne. Odnaučit čoudit 1,9 TDi-PD se nám nepodařilo, on totiž čoudí i na defaultních 74 kW, ale po chipu jsme snížili kouřivost natolik, že je aspoň pouhým okem neviditelná, ovšem pro měřící přístroje už míň, zvlášt plný sešlápnutí pedálu v záběru pod otáčkama spínajícíma turbo (klasicky třeba plnej plyn na dvojku, když už by to chtělo skopnout na jedničku) vždycky explozivně katapultovalo hodnoty do červený zóny, tak se snažíme nešlapat na to jak sloni pod 1500 otáček. Průměrná exhalace CO2, NO2 a prachových částic je ale pořád pod průměrem, dokonce jen 2% nad defaultně na 74 kW naladěným PD, údajně bysme prej ještě dosáhli i na Euro4, i když s odřenejma zádama, i když o tomhle víme prdlajs. Ne, nemáme špatný svědomí z toho, že jsme si nechali naladit auto, aby mělo vyšší exhalace, protože když to vidíme kolem sebe, s čím lidi klidně jezdí, říkáme si, že jsme ještě celkem zodpovědný - klasicky starý Avie, dodávky Ford a z Francie a Itálie, to samý osobáky a taky mladí kluci s Oktávkama s očouzeným zadním nárazníkem. TDi-PD je motor klasicky traktorově hlasitej, zvukový vytlumení nic moc, nadměrně slyšitelnej ve všech otáčkách, vibrátor par excellence, spojka celkem bez vůle, bere rychle úplně natvrdo... Přítulka z něj byla ze začátku rozčarovaná, nelíbila se jí šedá barva, kterou NIKDO nemá, proto jsem ho taky koupil, dokud nezjistila, že i s těžkou nohou je dlouhodobá průměrná spotřeba do 6L/100 a když se mu šlápne, tak už celkem jede, takže ho zase velice rychle vzala na milost a dneska už na "Trakyho" (od slova traktor pro typickej zvukovej projev PD) nedá dopustit, a občas ho pěkně protáhne, jako kdyby to bylo Porsche. Ona umí jezdit, v tom moje obavy netkví, jen jí pořád zdůrazňuju, že diesel patří do traktorů a do kamen, ne na závodiště. Potvora mi ho postupně "znárodnila", takže jsem si nakonec musel koupit Superba 2,0 TDi 2007, jinak bych musel jezdit autobusem, a ten je chipnutej jen lehounce, aby zatahoval pěkně odspoda, míň chlastal a nekouřil, Stejně si bere minimálně 7L a sem tam začoudí, ale je to pohodlný hezký autíčko. Všichni se strašně rozplývají nad TDi 66 kW, což je rotačka, ale já si pár NB s tímto motorem projel, no a nic moc teda, nemá takovej ten klasickej tédéíčkovej zátah odspoda a bohužel ho nemá ani nahoře. Pokud chcete, aby trochu jel, musíte mu šlapat na krk, ale v tom případě se rozlučte s jeho největší předností - úsporností. Bylo mi divný, že by ho někdo tolik chválil, když přitom nic moc, tak jsem si jich projel víc, abych se ujistil, že to nebyl jen nějaký nedostatek u jednoho auta. Nebyl, závodník to není, projev toho 66 kW motoru je vhodný zejména pro klidné jezdce, s lehkou nohou se bez problémů vejdete do 5,5 L/100, a to jsem s tím neuměl a ještě k tomu mám těžkou nohu, ani s tou to pořád moc nepojede, ale o spotřebě pod 6L/100 si pak nechte zdát. Údajně mu pomůže taky chip, ale opravdu nevím. Nedalo mi to a projel jsem si pédéčko 74 kW, a no a tam už byl projev motoru o poznání lepší - starty na brnk, při rozjezdech potřeboval sice trochu víc plynu, ale kolem 1800 otáček motor docela ožil, i když na nějaký velký předjíždění to nebylo. Projel jsem si ještě další dvě Oktávky a jednoho Golfa s tímhle motorem, abych se opět ujistil, co je a co není běžný, a zjistil jsem, že ten můj 74 kW nijak nevybočuje z průměru. Už před chipem nejel špatně, sice už se mu na čtyřku moc nechtělo, ale 110 - 120 kmh se s ním dalo jet v pohodě, i když jak už jsem napsal, na žádný velký předjíždění to nebylo. Pak dostal chip, starty pořád v pohodě, rozjezdy už o poznání lepší, motor použitelnej už od 1500 - 1600 otáček, plnej výkon kolem 2000, ale tak nějak víc rozprostřenej, ten turbokopanec tam sice je pořád, ale plynulejší, i když zase znatelně silnější. Teď už jede slušně. Výkon poznat je, co je ale poznat dost znatelně je zvýšení točivýho momentu. Tam, kde před čipem už na čtyřku moc nejel, tady bez problémů zrychluje i na pětku, na čtyřku ještě o poznání líp, trojka nemá cenu, nemá dost vysokej výkon na to, aby šel dostatečně rychle do otáček, ale i tak předjet dvě tři auta jedoucí za sebou kolem 80 - 90 kmh no problem. Nedávno jsem na pětku do asi 10% kopce předjížděl tři šetřily jedoucí po volné silnici bez omezení rychlosti 70 kmh, a když jsem míjel posledního, měl jsem tam 140 kmh, takže už celkem jede. Dokonce i krpály hrubě přes 10% na tu pětku udělá, a nedusí se, a to se mu před čipem na čtyřku do kopečků moc nechtělo. Bál jsem se spotřeby, aby moc nevyletěla, ale byl jsem příjemně překvapen, protože se ještě snížila, asi o 5%. Podle toho technika v PowerTecu je to kvůli tomu, že už mu není potřeba tolik šlapat, což je pravda. Není to sice žádný Porsche ani Golf GTD, i když přítulce tohle nevysvětlím, ale kdyby měl šestku, dokázal by držet dech i s novejma Superbama, a ty už jedou. Já tohle ale radši moc neprovozuju, protože NB má slabší brzdy, a taky nechci nic odrovnat na autě. Jednou mi při jízdě vypadlo turbo, auto nechtělo vůbec jet, ale když jsem koukl pod kapotu, uviděl jsem povyskočenou hadici od turba, tak jsem ji zastrčil zpátky a od tý doby v pohodě. Máme s tím chipem najeto přes 50000 a nic nám neodešlo, jak nás všichni pořád dokola strašili, i když přítulka mu občas pěkně šlápne, a přes emise jsem prošel úplně v pohodě, a to to naše auto ještě nemá ten podváděcí software. Kupní cena POV: 85000 Kč najeto 172000 km Závady: -nefunkční relátko ve dveřích - nesvítila poziční "odrazka", po asi 30 sekundách po otevření dveří začal troubit - 500 Kč -nefunkční 12V zásuvky - podloketní opěrka i zapalovač - zkrat mezi dráty, ze kterých upadla zpuchřelá izolace - 500 Kč -nefunkční vyhřívání venkovního zrcátka u řidiče - 900 Kč sklo topení (je to zatavený do jednoho kusu) -nefunkční plynové vzpěry u pátých dveří - 900 Kč -nefunkční podsvícení ovládacích prvků - 500 Kč -utržené madlo na řidičových dveřích - foukal vítr, já nechtěl, aby dveře praštily do auta vedle, tak jsem chytil za madlo a ono mi zůstalo v ruce - 1000 Kč -utržené otvírání schránky spolujezdce - nepovedlo se mi ho nikde sehnat použitý a nový stojí úplný nesmysly -vytržená 12V zásuvka v podloketní opěrce, odkud jsem se marně snažil vytáhnout nabíječku - prasklý kryt, nepovedlo se mi ho nikde sehnat použitý a nový stojí úplný nesmysly -roztrženej intercooler - holt má vyšší výkon, to bylo ale jediný - 4500 Kč Dokoupení chybějících součástí/servis/upgrade-tuning: -ihned po koupi rozvody, stěrače a baterie - 13000 Kč -chiptuning PowerTec - 7000 Kč -při koupi pouze 1x klíč/DO, omlácený ošoupaný ohnutý chudinka, který zabíral sotva na dva metry a kufr otvíral nadvakrát jako tlačítko u řidiče - v akci u jednoho garážového tunera vyčten kód, vyrobeny 2x funglnové klíče včetně barevných obalů, které si vyvzdorovala přítulka, u druhého nebylo potřeba vybrušovat planžetu - 1800 Kč - super cena - koncern chce za jeden klíč 4000 Kč, jen černej a kód není v ceně -anténa pouze na ozdobu - dotunění kvalitnějším HW - 1500 Kč -koncernové rádio nic moc - výměna za Alpine, který mě ale dost zklamal - zvukový projev sice dobrý, i když do hlasitého Trakyho něco tak sofistikovaného postrádalo smysl, jak celkem správně podotkla přítulka, ale po uživatelské stránce VŮL JAK ANDĚL, většího pablba jsem fakt neměl tu smůlu mít. Já už měl kdeco, Pioneery, JVC, Sony, Clarion a nejlepší zkušenosti mám právě s Pioneerama, tak jsem Alpina prodal sousedovic klukovi, kterej vypadal jako pětiletej, když dostal pod stromeček autodráhu, a zakoupil Pioneera - příjem autorádia po upgradu HW na úrovni nových aut, ovladatelnost doslova pro hospodyňky, načte a přehraje snad všechno, zvuková kvalita taky super - 8000 Kč -bohužel ani Pioneer za 8000 neuměl pořádně BT HF, v TDi je spousta ruchů a mikrofon byl daleko a poddimenzovaný - dovybaven HW od Parrotu - teď už je odchozí zvuk bez ruchů, silný a srozumitelný - 1000 Kč -instalace 1080i přední/zadní kamery s BT a Nightvision, výstupem do samozatmavovacího zrcátka a nahráváním na SSD - 7000 Kč -koupě zimního obutí - použitý hliníky a funglnový šrouby, krytky a gumy 16/205/55 - 11000 Kč -výměna předních světel H1/H1 za tuningová H7/H7 s denním LED svícením - svítí úžasně - 10000 Kč -automatické denní svícení (LED) po startu upgrade na spínač s automatickým rozsvěcením světel (ne denní svícení) - 2000 Kč -výměna komplet předních brzd - 3000 Kč -výměna výdechů ventilace/topení - 1x vytržené žebírko a 1x nefunkční regulace - 2000 Kč -protažení napájení navigace držák androidí tablet FHD 10'' (s GPS, ale i na filmy) - 6000 Kč -výměna předního skla - 14 let jezdil po Itálii a nic, dva týdny v ČR, náklaďák, kamínek a pavouk byl na světě - vyřešeno flignou s připojištěním skla přes známého pojišťováka, který to sklo před tím připojištěním jako nafotil, poslal jim fotku Oktávky, dokonce ani barva neseděla, ale prej to nikdo nekontroluje - 800 Kč (připojištění skla) 380 Kč (flaška Kapitána Morgana) Jak jste si jistě spočítali, jsme jedni z těch, kteří sice neinvestují horentní sumy, ale ani nijak zvlášť nešetří. Prostě dokupujeme, co je nutné, a rozumně upgradujeme a tuníme, nic extrémního ani okatého, nestojíme o problémy s policií, která nemá smysl pro humor, ale zase aby nám tohle všechno ulehčilo život. Super jsou hlavně kamery, taky tablet s GPS a datovou SIMkou a filmama, rádio hraje jak víno, BT HF nemá chybu, Brabrouček jede jak bestie a do 6L/100km, krásně svítí a automaticky, a přítulka si ho ještě decentně vyzdobila dekoracemi s motivy brouků - polštářky, v přívěšku na klíče v pryskyřici zalitý brouk, broučí deka na přikrytí... Docela se vyřádila, ale líbí se mi to. Náklady po koupi jsou 20/80%, ona víc a poslední rok už jen ona, asi 40000 Kč.

    Klady:
    -pro mě zátah motoru po chipu - a jede dokonce za míň než před chipem
    -celkově bytelná konstrukce
    -nekoroduje
    -na svou třídu celkem slušné jízdní vlastnosti, i když Ford to umí líp
    -je to mazel, mám ho na R17 kolech, sekne mu to
    -nevyvolává vyloženě negativní emoce - obvykle jen úsměvy, radostné, ale i posměšné
    -couvací senzory
    -dešťový senzor
    -asi nejrychleji odmlžující zadní okno, jaké jsem kdy zažil - 2-3 minuty a je čisté, 5 minut v mrazech, do té doby ani nestihnete oškrábat auto
    -spousta místa na předních sedadlech všemi směry, především nad hlavou, tam by se vešla i Marge Simpsonová se svým drdolem
    -u toho mého výbava KITE - sportovní sedadla, lehce pozměněná optika interiéru
    -modročervené podsvícení, lepší než u Frantíků zelená a oranžová
    Zápory:
    -vysoké ceny ND - ne těch sdílenejch s koncernem, ale ty modelově specifické, třeba zrcátka, kliky, madla, plynové vzpěry, atd.
    -nejmizernější vnitřní plasty, co jsem kdy měl tu smůlu zažít - vržou, smrdí a odírá se z nich povrchová vrstvička pouhým nehtem, a hlavně praskají - já za necelý dva roky používání ulomil otevírání u přihrádky, madlo u řidičovejch dveří, žebírko na výdechu ventilátoru při vyndávání AmbiPuru, na druhém výdechu ukroutil kolečko regulace a při vytahování autonabíječky vytrhl rovnou celou 12V zásuvku z podloketní opěrky. Opravy suma sumárum 7000 a to jsem používal výhradně použitý díly bohužel stejně mizerný kvality.
    -pak takové ty hovadiny, které nechápete - nemá palubní počítač, takže spotřeba jen podle dotankování, nemá samostatný ukazatel teploty vody, jen diodku, která svítí, pokud je motor studený, naopak má tempomat, který nepoužíváme, a vypínatelné ESP, které radši nevypínáme, protože NB bez něj hrabe i na trojku. Má zapalovač, ale, světe div se, popelník nemá, teda ne v základu, lze ho dokoupit.
    -nepraktičnost - kufr je fakt malej, jako u starejch Škodovek, ale kdybyste chtěli velkej kufr, nebudete si kupovat designovku udělanou podle auta, jehož Ladevolumen, nepřesně česky překládáno jako objem zavazadelníku, byl jednoduše řečeno tragický už tenkrát. Kapitola sama o sobě je otevírání kufru - někteří NB mají otevírání klíčkem, ukryté pod znakem VW, ale většina má znak jen nalepený a otevírání na DO nebo v řidičových dveřích (pozor pro otevření kufru z řidičových dveří nutno stisknout dvakrát, ne jednou, proč na to se mě neptejte, hovadina). Toto ve spojení se špatným přístupem na zadní sedadla dvoudvéřáku tu nepraktičnost ještě prohlubuje.
    -ojetiny si drží skoro takovou cenu jako Oktávky, který jsou podstatně praktičtější, i když zase NB má cool faktor, jak to nazval autobazarník, co mi ho prodával
    -hodiny nad zpětným zrcátkem zobrazují čas pouze ve 12-hodinovém formátu a ukazatel teploty jde přepnout z Celsia na Fahrenheita, což souvisí s orientací na největší trh NB - USA - nevím, jestli je to chyba
    -co bych NB vytknul, je použití kombinace H1/H1 v předních světlech, protože svítí jednoduše řečeno na hovno - tlumená jsou reálně použitelná pouze za světlé noci v místech, kde to znáte, dálková při méně osvětlené noci neustále (nebojte, i ty svítí tak mizerně, že neoslňují) a za mlhy nebo deště radši vůbec nejezděte, jinak je reálné nebezpečí, že si rozbijete hubu. U mě vyřešeno tuningovými H7/H7 s denním diodovým svícením, s kterejma jezdím na prasáka ilegálně, protože když jsem se dozvěděl, co všechno by obnášelo si je nechal zapsat do TP, a hlavně kolik, stal se ze mě desperát.
    -absence šestého převodového stupně - při 110 kmh už točí na pětku tři tisíce, tu šestku by uživil i před čipem, a po čipu úplně s přehledem
    -na horší cesty, jako třeba polňačky, nevhodný kvůli snížené světlé výšce a nekomfortnímu podvozku - boucháte spodkem a občas i zubama o sebe, na dálnici zase citelně chybí šestka - prostě hupcuk do města a na okrsky
    -v zimě dlouho trvá, než začne topit, a tak kolem -12° -13°C už nestíhá, to začíná topit až tak po dvaceti minutách jízdy
    -v zimě dlouho trvá, než odmlží přední sklo
    -nezatmavovací zrcátka
    -při parkování vedle sebe je problém vylézt ven dlouhými dveřmi, rvát do něj dětskou sedačku bych teda nechtěl, ale to je problém všech tudorů
    -pouze manuální klima s omezeným nastavením ofukování - subjektivně ji vnímám jako nedostatečně účinnou, stejně jako topení (pokud jde o účinnost topení, jednoznačně vedou francouzská benzínová auta, máme je v rodině, do 5 km po rozjetí máte v zimě uvnitř teplo)
    -ne zrovna komfortní podvozek, u mě ještě zhoršený použitím R17/225/45
    -málo místa na nohy na zadních sedadlech, která sama o sobě nejsou ani moc pohodlná, hlavně sedáky
    -neexistence odkládacích prostor, pouze na nápoj, prostory pro úschovu nedostatečné - trochu loketní opěrka, trochu víc přihrádka spolujezdce, malý prostor ve dveřích
    -kvůli prohnutým dveřím problémy s elektrickým stahováním oken, okna drhnou o těsnící gumu a ve dvou třetinách se zastavují (směrem nahoru). Výměna stahovacího mechanismu ani gumy nepomohla, nakonec jsme zjistili, že je vymačkaná vodící lišta, která je pro danou konstrukci žalostně poddimenzovaná, ohnete ji i prstem - kurvítko
    -vzadu nelze otevřít okna
    -celkově horší zvukové vytlumení, hlavně od motoru do kabiny
    -při výměně kabinového filtru nutno demontovat polovinu palubní desky - minimálně na půl hodiny
    -slabší brzdy
    -mizerný příjem rádia, anténa je v základu víceméně na ozdobu (vyzkoušeno na koncernovém NB rádiu, Pioneeru a Alpinu - po investici 3000 do kvalitnějšího hardwaru už bez problémů)
    -špatný výhled dozadu - relativně malé okno, a v zorném poli ještě hlavové opěrky
    -osvětlení interiéru je nedostatečné, v noci vám moc nepřisvětlí, zvlášť pod rádio
    -časté selhávání malých elektronických součástek - podsvícení ovládacích prvků na palubce, osvětlení hodin, zámky dveří, různá relátka, opakovaně nefunkční zasuvky 12V, vyhřívání řidičova zrcátka, podsvícení tachometru, občas zasekávající se startér (nutno pod kvaltem trochu postrčit auto, po pár měsících trapného žďuchání do auta na parkovištích odeslán na repas)...
    -podivná pozice posedu řidiče - sedíte prakticky uprostřed auta - horší výhled při výjezdech do křižovatek...

    yowman, 06.04.2019 v 20:20 kladná recenze

  • Brouk

    CHceš li auto s problémy nakupujte u Spemy v NJ

    nototo62, 11.06.2017 v 18:01 záporná recenze

  • Pavel L

    Auto pro radost a pro toho, kdo ví, že každá legrace něco stojí. Po mnoha letech, kdy se manželka zmiňovala, že se jí tohle auto líbí ho dostala ke kulatinám. Zkušenost z 6 let vlastnictví brouka r.v. 2001. Na VW motoru 1.8T se projevily všechny neduhy - zanesené sítko olejového filtru, zanesená klapka sání, vadné zapalovací cívky a váha vzduchu. Investice celkově ca 55 tisíc (rozvody, výfuk, zadní brzdy, tlumiče, zanesený odtok střeního okna), turbo jsem měnit nemusel. Jinak ale auto dřepí, brzdí, je lehké, takže zrychlení je parádní. I po mnoha letech se nám pořád líbí. Teď STK 0 závad, nyní je prakticky denně v provozu.

    Klady:
    Je na něj radost se podívat, motor 1.8T je silný, takže se nemusí moc řadit.
    Například brzdové hadičky jsou plastové. Koroze po 17 letech jen vzadu zespodu u prahů.
    Zápory:
    Horší přístup na servis, ale videa na youtube poradí. Trochu povrzává interiér, chybí 6 rychlost na dálnici.

    pavel.likavec, 22.05.2017 v 20:54 kladná recenze

  • zdendo

    Jsi blbej nebo slepej? Máš tu popis všech motorů a ptáš se jak hňup

    molinki, 26.03.2016 v 21:02 neutrální recenze

  • new beetle

    Rok 2003-1,9tdi.km160000.Jen pro ty co tuhle hracku hani.Toto auto je pro zabavu a jezdeni pro zeny hlavne do města.Ti kteří kupuji tyto auto bez předchozí pece-servisu,tak se pak divi,ze to stoji nejaky peníze.Pro ty narocnejsi a pomlouvacne-kupte si Mercedes ML za 3mega ja ho mam a jezdim i s tou hrackou.

    Klady:
    Maly ,mily,usporny.

    radokr, 27.02.2016 v 16:28 kladná recenze

  • Jaký motor

    chci broučka koupit manželce a vzhledem k tomu co najezdí(cca 3000km/rok) tak zvažuji motorizace 1,4 a 1,6. poraďte jakou jaké mají jednotlivé motorizace spotřebu ??? nějaké chronické nemoci ? děkuji za jakoukoliv radu :)

    zdendaa1, 28.08.2015 v 08:44 neutrální recenze

  • Motory

    TDI ve verzi 66Kw je vynikající, jeho nástupce 74kw už tak dobrý není, ale stále jde o velmi solidní motor. V benzínu bych sáhl po verzi 2,3 V5 125kw, který se ale špatně shání. O něco lépe se shání 1,8 turbo, který je taky velmi dobrou volbou. Pak je tu 2,0 85kw mnohými neprávem opovrhovaný, je však velmi jednoduchý a krásně tahá odspodu, paradoxně se velmi hodí do měst jelikož se rychle zahřeje a 50km/h zvládá klidně na pětku a přitom se nedusí. Ještě jsou tu 1,4 16v 55kw taky dobrá volba proméně náročné a sporadicky se oběví pětiválec 2,5 110kw. Benzínová 1,6 74kw je asi nejhorší volbou z nabídky, spotřebou se vyrovná dvoulitru.

    molinki, 14.09.2013 v 22:06 neutrální recenze

  • dotaz beetle

    ahoj lidi potřebuju se zeptat jake motory sou u beetla nejlepsi :D uvazuji o koupi tihiti auta ale potrebuju poradit od lidi kteri maji zkusenost s beetlem :) osobne bych bral naftove provedeni 1.9 tdi 66kw :) ale necham si poradit :) prosim vas jestli by mi nekdo napsal jaky sou vyhody a nevyhody u motoru u beetla dekuji mnohokrat za odpoved :)

    adam886, 08.09.2013 v 21:28 záporná recenze

  • Neustále se vracím

    Ačkoli se jeho kouzlu pokouším vehementně bránit koupí větších, silnějších a všemožně dokonalejších aut, mám za svou dvanáctiletou řidičskou "kariéru" už třetího. Pravdou je, že jedinou vadou na kráse dvou předchozích byla pouze spotřeba, 1.6i žrala i trávu u silnice a o ekonomickém provozu nemohla být ani řeč. Ovšem srdcovka umlčela i kvílení peněženky..jízdní vlastnosti valícího se tanku se hodily na zimní rajtování po vrcholcích Beskyd, zásadně bez řetězů...a také v bydlišti bez příjezdové cesty jsem užívala Brouka jako sněžný pluh, vždycky jsme dojeli. Třetí, hráškový zvaný "Prase" (těžkoříct kde si to vysloužil) je 80kw TDI, sice dědoušek z 99 roku, ale s poctivými km a po stejně zažraných majitelích jako jsem já sama, takže vymazlený, vzorně garážovaný a servisovaný možná i víc než je potřeba...spotřeba pod 6...

    Klady:
    Všecky
    Zápory:
    Žádné...jediné vady na kráse - u benzínu vodní pumpa- dlouhé stání Broučkům nedělá dobře, součásti rády teří. Taky trápení s motorkem stěračů, v podstaťě kravinky a mušky

    hdkate, 09.07.2012 v 15:32 kladná recenze

  • Smouli-X

    Budu je mít za rok

    Klady:
    Možná je staré ale je užasné za rok mi bude 18 a chci si koupit jedině tohle auto jako první auto je užasně a roztomilééé a tohle auto se cení a vydrželo nejmin 40 let zaslouži si poklonu tohle auto je zkratka muj sen.... ;)

    baskebalista, 01.07.2012 v 23:17 kladná recenze

  • srdcovka

    Tohle auto není spotřební věc, tohle auto je pro lidi, kteří broučka vážně milují. Máme broučka už 2 a půl roku, koupili jsme ho v zelené hráškové 1.9 rok 1999, ale protože jak spousta lidí, jsme se chtěli odlišit dali jsme ho do bílé barvy a dali mu černou střechu - není snad člověk, který se neotočí :) je úžasný.. na cestě sedí, a on vlastně nejede, prostě si tak letí krajinou.. před 14dny mě v broučkovi naboural v koloně kluk, měl vypadlá obě světla a kapotu zohlou, a já na broučkovi? poškrábaný lak.. tohle auto vážně miluju a až ho jednou budeme prodávat kvůli většímu s příchodem dětí (nemáme žádné jiné auto a 2 si nemůžeme dovolit), budu brečet jak malá holka!!!

    vek88, 14.10.2011 v 08:22 kladná recenze

  • Nový brouk

    je sice levný, ale je oškubaný kde se dá. Nemyslím tím na výbavě, ale celkově. Navíc spadá do kategorie stylovek a ty by nemělý být levné, aby se z nich nestaly masovky jako z původního brouka a nebyly by na každém rohu.

    molinki, 09.10.2011 v 13:03 neutrální recenze

  • nový brouk

    379 tis za nového Brouka se parádní výbavou (minulá verze byla za 700 tis!!)...to se VW povedlo...teď už není nutné kupovat ojetinu :-)

    radek-tomasek, 06.10.2011 v 10:40 neutrální recenze

  • Automat

    Ahoj máme doma broučka v automatu a je to do města nejlepší auto co jsem kdy měly. Vřele doporučuji.Porucha za dva roky používání žádná.

    palecpalec, 18.08.2011 v 10:45 záporná recenze

  • Automat

    Ahoj,chtěla jsem se zeptat jestli máte někdo zkušenost z automatem.Jak jezdí,jestli je hodně poruchovej.Díky moc

    h.mel, 23.07.2011 v 16:30 neutrální recenze

  • Spotřeba 8,5 l

    Bohužel, prodáváme broučka. Auto jsem kupoval jako druhé do rodiny s jistou skepsí a také přesvědčením, že já s ním nikdy jezdit nebudu (nebo jen vyjímečně). Ha. Jaká to chyba. Jak je krásné vytočit ten dvoulitr do 6 000 otáček, přidat při 150 na (samozřejmě Německé) dálnici (maximálně jsem dal 195) a užívat si zvuk motoru. Auto krásně sedí. Je to taková hračka pro pány a šperk pro dámy. Bohužel kočárek se do něho nevejde a tak ho měníme (možná jen na tři roky než 2.prcek odroste) za větší VW passat. Manželka bude u prodeje určitě plakat. Já ne! Jsem přece chlap ;o))

    Lukas.mergl, 07.07.2011 v 23:44 kladná recenze

  • spotřeba ano

    taky máme broučka 2,0 a žádá si 10 litrů v běžném provozu. Kupovali jsme ho s tím, že se hned nechá předělat na lpg a nemá to chybu. Velice mě lákala verze s pětiválcem 2,3 ale o tu zavadit v hráškové barvě je fakt snad nemožné.

    molini, 15.05.2011 v 13:09 kladná recenze

  • žroutík

    tak už mám taky svého broučka - žroutíka! Všem kdo o beetlovi uvažují tak určitě doporučuju. Je úžasně pohodlný, výborně sedí v zatáčkách, dost svižný a dravý(aspoň ta moje verze 2.0), snad jediná nevýhoda je že mě řízení broučínka dost baví a nemá zrovna nejmenší spotřebu:(na to že je mu už 13, tak vypadá jak nové a vzbuzuje v okolí opravdu rozruch. Je to prostě originální auto pro originálního řidiče, kdo se chce něčím lišit, tak brouk je ideální spojení vtipného designu a mírné dávky infantilnosti:)

    mmmajinka, 05.05.2011 v 22:59 kladná recenze

  • Broučisko

    Zase já , dostala jsem od manžela k výročí nového broučka 1.9TDI CABRIO , je úžasný ,má ho taky někdo v okolí Kolína?

    CemperovaLenka, 06.03.2011 v 00:29 neutrální recenze

  • pro Nogu

    Máme stejné auto a jsme taky okouzlení. O jaké investice se ve Vašem případě jedná. Kzí se to nebo to nějak zkrášlujete?

    molinki, 28.02.2011 v 17:12 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání