Aktuální nabídka inzerátů Volkswagen Passat

Zkušenosti majitelů s Volkswagen Passat


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • pro birghof a molinky

    ...........jaký pán, takový krám !!!

    galiaana, 22.09.2017 v 23:09 neutrální recenze

  • Koroze Volkswagen Passat 3C

    Byl jsem majitelem vozidla Volkswagen Passat 3C Highline v hodnotě cca 1,2 milionu Kč. Od počátku byly problémy s korozí vozidla. Asi po dvou letech bylo vyměněno v rámci záruky na prorezivění zadní víko kufru a však vozidlo kordovalo dále takřka všude, včetně VIN kódu, který již nebyl na vozidle ani čitelný. Při snaze uplatnit záruku na prorezivění karoserie autorizovaný servis Volkswagen Auto Elán Teplice sdělil, že se jedná o naprosto normální věc, tak zvaný mikro reeling karoserie, tedy jakési mikrochvění karoserie. Zástupce firmy Volkswagen Česká republika Praha s tímto problémem nechtěl nic mít společného a de facto věc vůbec neřešil, na můj dopis neodpověděl a sdělil že se mám obrátit na dealera u kterého jsem vozidlo koupil. Záruka v ČR mi nebyla uznána. Záruku na prorezivění karoserie jsem se snažil uplatnit u autorizovaného dealera v Německu, ve VW Dresden, kde bylo vozidlo podrobně ohledáno a bylo sděleno že nikdy nebylo havarované. Zde mi nakonec byla uznána kulance ve výši 50% nákladů na opravu laku karoserie. Bohužel cena opravy laku karoserie v Německu byla nákladná, musel bych doplatit cca 3.500 až 4.000,- Eur a stejně by nevyřešila problém s korozí celého vozidla. Je smutné že vozidlo za více jak 1000000 Kč v dnešní době nevydrží téměř nic a výrobce vozidla se nedokáže k problému postavit čelem. Podotýkám že vozidlo po celou dobu svého provozu jezdilo pouze do autorizovaného servisu Volkswagen nebylo nikdy havarované a i přesto mi záruka na prorezivění karoserie uznána nebyla. Kdyby měl někdo zájem, mohu doložit kompletní fotodokumentaci z VW Dresden, tak i veškerá vyjádření. Ač jsem měl ve svém životě několik vozů značky Volkswagen, toto vozidlo si už nikdy nepořídím.

    polism, 16.08.2017 v 21:49 záporná recenze

  • passat b6 2006 tdi

    Můj první vw a musím napsat,že kvalita nic moc.Auto rezne všude možně, hlavně zadní dveře jsou tragédie, puchýřky vylezly i u lišt u dveří ( a co jsem koukal u jiných b6 nebyl jsem rozhodně sám) dále dost vrzala při jízdě pristrojovka-asi levný plasty,parkovací brzda-taky skvělá věc,co se dost ser...když jsem byl dál od baráku,tak jsem ji raději nepoužíval(pak jsem pročítal vw fórum a tyto problémy jsou prý naprosto běžný)ojetá auta jsou předražený, myslel jsem si,že si za ty peníze kupuju kvalitu,ale to je jen mýtus.Předchozí model byl mnohem kvalitnější než tento.Předtím jsem měl superba 1 a to bylo mnohem kvalitnější a pohodlnější auto než tohle,i když bylo o čtyři roky starší.(chtěl jsem zkusit jiné auto,proto jsem koupil b6 v domnění, že je to kvalitní auto)třeba se kvalita dalších modelů zlepšila, ale tento model nedoporučuji.

    Klady:
    spotřeba
    Zápory:
    viz výše

    matess79, 17.05.2017 v 19:36 záporná recenze

  • Problém při jízdě

    Dobrý den chtěl bych se zeptat ,koupili jsme si VW PASSAT 1.6 74 KW r.v 1998 když je studený tak jede dobře ale jak se zahřeje na provozní teplotu tak začne škubat a nechce potvora jet.Prosím o radu včem je problém,dal jsem nové svíčky kabely ale nepomohlo to.

    multiplo, 15.05.2017 v 20:13 kladná recenze

  • Od B6 RUCE PRYČ.

    Měl jsem passat B6 rv .2010 2.0TDI od novoty. Mohu říci že od 50000 Km se to začalo kazit. Dával jsem tomu běžnou udržbů, jezdil jsem město, a dálnice cca na 50% . K autu jsem se choval pěkně, ale auto te totalní propadák od volkswagenu. Auto neuvěřitelně vrže- plasty. Ja osobně nedoporučuji.

    Klady:
    Spotřeba
    Zápory:
    záporné tak 80% ze sta

    ov10, 14.04.2017 v 18:39 záporná recenze

  • VW Passat 3C rv.2007 2.0TDI 125kW BMR s DPF

    Auto jsem koupil 2013 v Highline výbavě s 200000 km, Jezdím 80% mimo město a 20% město. Celkově jsem s Passatem spokojen, je to pohodlný rodinný stěhovák. Po cestě na dovolenou do Itálie z auta člověk vystoupí v pohodě a nevypadne ven rozlámaný jako z Okty. Úroveň odhlučnění v interiéru je vysoká. Auto pěkně sedí na silnici a svádí k rychlejšímu cestování. Dobrý rejd a parkovací senzory usnadňují parkování. Motor má super zátah a předjíždění je radost s dostatečnou rezervou. Motor nemá rád podtáčení a za trápení v nízkých otáčkách se odmění žádostí o vypálení DPF. Spotřeba průměrná kolem 6,2l/100km - tempomat na 130kmh jede za 5,2l/100km, těžká noha 7,2l/100km. Sportovní sedačky pěkně drží tělo při ostřejší jízdě. Udělal jsem hned po koupi standardní servis olej filtry, rozvody a pumpu. Po roce mi odešel vstřik - výměna ve VW všechny vstřiky v rámci stahovací akce, dále mi odešlo tlačítko automatické brzdy a zadní led světlo. Dražší závada bylo zarostlé sací potrubí, které se projevovalo častým zanesení DPF a padáním do servisního režimu, po výměně a odstranění sazí vše opět v pořádku. Je třeba si dát pozor na kvalitu nafty, doporučuji tankovat Vervu od Benziny.

    Klady:
    Bezpečnost
    Silný a výkonný motor
    Komfort a vnitřní prostor
    Zápory:
    Odlupování pokovení v interiéru
    Motor citlivý na kvalitu nafty

    radek.toufar, 24.11.2016 v 01:22 kladná recenze

  • VW Passat 3C rv. 2007 2.0TDi 103 kW 16V BKP / DSG

    Jedná se o verzi bez DPF. Koupil jsem ho 11/2015. Najeto při koupi 302 000km. Hned po koupi jsem udělal komplet rozvody s vodní pumpou a klíňákem, výměna žhaviček, výměna motorového oleje 5W30 Castrol Long Life a komplet filtry, výměna oleje v DSG s filtrem ( všechny filtry org. VW olej do DSG taky org. VW ). Servisní interval na výměnu motorového oleje pro osobní klid po 10 000km všechny filtry. Bylo mi doporučeno to poctivě měnit i s palivovým filtrem a tankovat na čs. Benzina Vervu vzhledem ke vstřikům. Jinak vstřiky měněny při svolávačce cca 249 000km. Původ auta v ČR, takže jsem si lehčeji ověřil km a servisní opravy u VW dle VIN. Auto při prodeji bylo stočené cca o 30 000 km ( což jsem neřešil, v dnen koupě mělo tedy 300 000km ). Jsem sním absolutně spokojený, zatím mě nevypekl, krom výměny startéru.

    Klady:
    Komfort pro řidiče , přijatelná spotřeba, kvalita koncernu VW co se týče použitých materiálů pro interiér.
    A velké PLUS je objednání čehokoliv u VW i ta největší hloupost skladem v SRN do 3 dnů u mě. Prostě LEGO.
    Zápory:
    Vyšší náklady na servis.

    surovecodtah, 23.11.2016 v 20:59 kladná recenze

  • VW

    www.nemecka-auta.cz

    Klady:
    Dovoz
    Zápory:
    --

    ajeto.ajeto, 23.11.2016 v 18:42 kladná recenze

  • Volkswagen Passat 2.0 TDI 2007

    Volkswagen Passat 2.0 TDI 2007 může mi někdo prosím říct jak na tom jsou tyhle motor a spotřeba děkuji pecik-20@seznam cz

    nemobubla67, 30.10.2016 v 17:23 neutrální recenze

  • ramena

    Mezi ocelovým čepem a hliníkem ramene je vloženo plastové pouzdro. No šajse. Co takhle tam dát kvalitní kompozit, to by asi bylo nerentabilní. Být tam třeba bronz s kompozitem, k tomu maznička, tak by odcházely jen silentbloky a ty se dají měnit. Jenže známe to. Vyměň a neremcej.

    gornerstefan, 16.09.2016 v 08:09 neutrální recenze

  • náprava

    čep v hliníku tam určitě nebude, ale bylo tam něco špatně a po roce 2002 se to hodně zlepšilo. Rozřízlé jsem to nikdy neviděl. Co se 2.0 TDI týká, tak pro uživatele kteří měli 1.9 TDI tak to je hodně choulostivé a především už to není rozdíl oproti konkurenci, který byl u původních TDI velkým lákadlem. Prostě není důvod k jeho koupí a navíc se kazí a 400 tisíc km to teda není žádný nájezd oproti starým TDI. Někdo mi určitě bude oponovat, že auta se dnes kupují na 5 let, ale ať si všichni uvědomí, že za to platí a ne málo, tak proč kvalita může klesat a cena né?

    Klady:
    klady
    Zápory:
    zápory

    molinki, 07.09.2016 v 20:18 neutrální recenze

  • molinki

    Nechápu co tím myslíte. Některé sady mají čep zasazený do hliníku? Pouzdro čepu je snad vždy ocelové, ne? Čep rovnou v hliníku by asi vydržel tak pět tisíc, to by snad ani nevyráběli. Tak to zkusím rozříznout, pár vyklepaných mám. To jsem fakt zvědav. A o tom co jste napsal - mizerné motory 2.0 Tdi , to bych za sebe nenapsal. 2.0di 103kw není vůbec špatný, pokud měníte včas olej, nezanedbáváte údržbu, vydrží čtyřista tisíc v dobré kondici. Jenže plno lidí si kupuje stočeniny ze čtyřista na dvěstě a pak se diví. Za sebe vám můžu říct, že Octavia II se 400tisíci se dá vyglancovat tak, že vypadá na stopadesát a motoricky nepoznáte nic. No a pak se po dalších sto tisících začne sypat jedno po druhém.

    gornerstefan, 07.09.2016 v 19:43 neutrální recenze

  • přední náprava

    Ano, materiál ramen je stále hliník, ale pouzdra jsou od roku 2002 (Superb, Passat B5,5) ocelová a konstrukce je výrazně odolnější, odtud mé označení "ocelová náprava". Všechny díly jsou pochopitelně kompatibilní se staršími ročníky.

    Klady:
    vydrží mnohem víc
    Zápory:
    u druhovýroby je třeba hledat jestli to vůbec někdo v novém provedení nabízi.

    molinki, 06.09.2016 v 07:28 neutrální recenze

  • Molinki,

    Molinki, dal jsem hliníková ramena, kde jste viděl ocelová? V nabídce dílů nikde nic jiného než hliníkové jsem nenašel. Navíc po mých zkušenostech je vyhazování peněz měnit všechny nejednou. Teda pro lidi, co si to vymění, dávat to do servisu tak asi ne. Vyměnil jsem před dvěma roky jen horní, letos jsem rozebral komplet a lehká vůle byla jen na jednom zadním spodním, tak jsem dal už nové na obě strany, Druhou bez vůlí schoval na někdy. Tvrzení, že odejde jedno co tam nechám a následkem toho odejdou ty další se mi nepotvrdilo. Navíc když to jednou za dva roky před STK zkontroluju, tak nemám problémy cokoliv povolit. Ostatně moc práce s tímto autem nemám, tak nějak je to všechno ještě poctivě udělané všechno krom látky tapecíru na devřích drží. Ale to jsem viděl už na hodně autech koncernu, kam dali semiš a zase nemám díry od loktů na horní straně dveří jako u Octavií.

    gornerstefan, 04.09.2016 v 17:30 kladná recenze

  • a to je právě to

    jak jsem psal, B5 je v pohodě, ale kde ty loňské sněhy jsou. Na STK určitě psali o zadní ocelové nápravě. Přední je notoricky známá hliníková, je super, ale málo vydrží, až Vám jednou odejde, tak dam dejte tu ze superbu 1. generace, je ocelová a vydrží hodně (platí pro všechna auta s podvozkem Audi A4).

    molinki, 26.08.2016 v 18:58 neutrální recenze

  • Passat B5 1.9tdi 66kw 1997

    Dnes jsem prošel úspěšně STK. 3 lehké závady - povrchová koroze nápravnice bez vlivu na pevnost, koroze ramen (asi myslel zadní nápravu) bez vlivu na spolehlivost systému, drobné netěsnosti ve spojích výfukového systému. Emisemi jsem prošel sice tak tak, ale prošel. Servis před STK jen krajní čepy, sbíhavost, dvě dolní ramena a vpředu nové kotouče a destičky. Aź jednou odejde, nevím v čem budu jezdit, abych byl spokojený jako teď s Passatem. Není to závoďák, ale jede a jede. Za docela málo. A to mi stačí

    Klady:
    Hodnotím jen B5, všechno co na to autě je.
    Zápory:
    Pro toho kdo nehledá supertechniku, jízdní asistenty a podobné odnaučováky řízení ,asi nic.

    gornerstefan, 26.08.2016 v 18:11 kladná recenze

  • honza.cervinka

    obecně vzato, všechno co jezdí na podvozku Audi A4 první generace (Passat B5 resp. B5,5, Audi A4,6,8) byly technicky velmi povedená auta. Tento podvozek byl totiž navržen pro auto střední a vyšší třídy a né tak jak je tomu dnes (jeden podvozek natahovaný od Pola až po Passat). I technika v té době použitá byla odolná kromě 2.5 V6 TDI. Nemá cenu se rozepisovat o nesmrtelných rotačkách 1.9 TDI a podobně. Auta z té doby se nechala levně opravit a šlo to v pohodě i doma. Bohužel dnes jsou už na pokraji sil a sehnat něco je v podstatě nemožné. Asi tehdy se utvořila dobrá pověst značky, na které dnes již pouze parazitují. Velký vliv na dobrý rozvoj mělo působení Ferdinanda Piecha v koncernu. On začal s platformovou reformou, ale s rozumem. Pro nižší střední třídu bula platforma Audi A3, později Golf 4 naše Octavie 1. generace a podobně a větší auta měla již zmíňovanou platformu Audi A4 s podelně uloženým motorem. Dá se říci, že konkrétně u Passatu jeho kredit stoupal od modelu B3 po Model B5,5. B6 je již na podvozku Golfu 5, přišly mizerné motory 2.0 TDI a nesmysly v podobě FSI. (přímy vstřik benzínu používalo už v roce 1995 Mitsubischi a VW najednou o deset let později objevil Ameriku). Takto bych mohl psát nekonečně o tom jak šel vývoj a podobně a co myslíte, že v současné době po aféře dieselgate bude následovat? Další škrty, další šetření na vývoji a podobně. Stačí se podívat dnes, už si nelze vybrat počet válců a skoro ani objem jen různé modifikace výkonu a tento trend bude pokračovat dál. Musíte si položit otázku, jestli chcete pouze VW, nebo budete sondovat i jinde.

    molinki, 26.08.2016 v 00:49 neutrální recenze

  • pro gornestefan

    a zaslepenost kupujících, kterým ještě nedošlo, že ta dvacetilatá auta přežijí s přehledem své nástupce

    henrique, 26.08.2016 v 00:24 neutrální recenze

  • Pokud najdete hezký kousek, pak skvělé auto, ale..

    Nedávno jsem prodal Passata rok 2006 1,9 TDI s chipem na 105kW a chtěl novějšího. Po projetí několika inzercí a bazarů jsem byl opravdu přešlý. K výběru jsme využil služeb odborníků z firmy Kotrola vozu a mnou vybrané vozy? Jedno po těžké hvárii, jedno s načatými vstřiky a ještě k tomu stočené o 60tisíc km, hrůza a děs náš trh..Litoval jsem prodeje svého pašíka do doby než mi lidi z Kontroly vozu našli nádherný kousek v Německu. Pomohli mi vše vyřídit a dnes mam doma to co jsem chtěl a sem strašně rád, že sem nekoupil jeden z těch prve zamýšlených vozů zde v ČR. Opravdu se vyplatí si dá s výběrem záležet a neuspěchat to a pokud je možnost, využít někoho nezávislého, kdo se tí živí a rozumí tomu. Za mě jednoznačně palec nahoru pro firmu kontrola vozu

    petr.ruller, 16.08.2016 v 11:07 neutrální recenze

  • DOTAZ na molinki

    Zkušenost nemám, ale hodlám si pořídit VW. Od přispšvatele molinki čtu, že automobilka parazituje na svém dobrém jménu. Zeptám se jednoduše: čím a kdy vzniklo dobré jméno značky ? A myslím to vážně bez ironie. Jako odpověď neuznávám, že "broukem" to byla první věc této značky. Hádám, že to dobré jméno muselo být vytvořeno během let dalšími produkty, takže když budu respektovat dnešní koncernové značení B1-B7, poraďte, prosím. Do kterého modelu továrna tvořila kvalitu a od kterého už jen podvádějí ? Určitou představu sice mám, ale rád bych vyjádření odborníka molinki, kterému prošlo rukama nepředstavitelné množství automobilů, konkrétně VW. Naprosto vážně. Díky

    honza.cervinka, 03.08.2016 v 00:33 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání