Aktuální nabídka inzerátů Volkswagen Passat

Zkušenosti majitelů s Volkswagen Passat


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • pro birghof a molinky

    ...........jaký pán, takový krám !!!

    galiaana, 22.09.2017 v 23:09 neutrální recenze

  • Volkswagen Passat 2.0 TDI 2007

    Volkswagen Passat 2.0 TDI 2007 může mi někdo prosím říct jak na tom jsou tyhle motor a spotřeba děkuji pecik-20@seznam cz

    nemobubla67, 30.10.2016 v 17:23 neutrální recenze

  • ramena

    Mezi ocelovým čepem a hliníkem ramene je vloženo plastové pouzdro. No šajse. Co takhle tam dát kvalitní kompozit, to by asi bylo nerentabilní. Být tam třeba bronz s kompozitem, k tomu maznička, tak by odcházely jen silentbloky a ty se dají měnit. Jenže známe to. Vyměň a neremcej.

    gornerstefan, 16.09.2016 v 08:09 neutrální recenze

  • náprava

    čep v hliníku tam určitě nebude, ale bylo tam něco špatně a po roce 2002 se to hodně zlepšilo. Rozřízlé jsem to nikdy neviděl. Co se 2.0 TDI týká, tak pro uživatele kteří měli 1.9 TDI tak to je hodně choulostivé a především už to není rozdíl oproti konkurenci, který byl u původních TDI velkým lákadlem. Prostě není důvod k jeho koupí a navíc se kazí a 400 tisíc km to teda není žádný nájezd oproti starým TDI. Někdo mi určitě bude oponovat, že auta se dnes kupují na 5 let, ale ať si všichni uvědomí, že za to platí a ne málo, tak proč kvalita může klesat a cena né?

    Klady:
    klady
    Zápory:
    zápory

    molinki, 07.09.2016 v 20:18 neutrální recenze

  • molinki

    Nechápu co tím myslíte. Některé sady mají čep zasazený do hliníku? Pouzdro čepu je snad vždy ocelové, ne? Čep rovnou v hliníku by asi vydržel tak pět tisíc, to by snad ani nevyráběli. Tak to zkusím rozříznout, pár vyklepaných mám. To jsem fakt zvědav. A o tom co jste napsal - mizerné motory 2.0 Tdi , to bych za sebe nenapsal. 2.0di 103kw není vůbec špatný, pokud měníte včas olej, nezanedbáváte údržbu, vydrží čtyřista tisíc v dobré kondici. Jenže plno lidí si kupuje stočeniny ze čtyřista na dvěstě a pak se diví. Za sebe vám můžu říct, že Octavia II se 400tisíci se dá vyglancovat tak, že vypadá na stopadesát a motoricky nepoznáte nic. No a pak se po dalších sto tisících začne sypat jedno po druhém.

    gornerstefan, 07.09.2016 v 19:43 neutrální recenze

  • přední náprava

    Ano, materiál ramen je stále hliník, ale pouzdra jsou od roku 2002 (Superb, Passat B5,5) ocelová a konstrukce je výrazně odolnější, odtud mé označení "ocelová náprava". Všechny díly jsou pochopitelně kompatibilní se staršími ročníky.

    Klady:
    vydrží mnohem víc
    Zápory:
    u druhovýroby je třeba hledat jestli to vůbec někdo v novém provedení nabízi.

    molinki, 06.09.2016 v 07:28 neutrální recenze

  • a to je právě to

    jak jsem psal, B5 je v pohodě, ale kde ty loňské sněhy jsou. Na STK určitě psali o zadní ocelové nápravě. Přední je notoricky známá hliníková, je super, ale málo vydrží, až Vám jednou odejde, tak dam dejte tu ze superbu 1. generace, je ocelová a vydrží hodně (platí pro všechna auta s podvozkem Audi A4).

    molinki, 26.08.2016 v 18:58 neutrální recenze

  • honza.cervinka

    obecně vzato, všechno co jezdí na podvozku Audi A4 první generace (Passat B5 resp. B5,5, Audi A4,6,8) byly technicky velmi povedená auta. Tento podvozek byl totiž navržen pro auto střední a vyšší třídy a né tak jak je tomu dnes (jeden podvozek natahovaný od Pola až po Passat). I technika v té době použitá byla odolná kromě 2.5 V6 TDI. Nemá cenu se rozepisovat o nesmrtelných rotačkách 1.9 TDI a podobně. Auta z té doby se nechala levně opravit a šlo to v pohodě i doma. Bohužel dnes jsou už na pokraji sil a sehnat něco je v podstatě nemožné. Asi tehdy se utvořila dobrá pověst značky, na které dnes již pouze parazitují. Velký vliv na dobrý rozvoj mělo působení Ferdinanda Piecha v koncernu. On začal s platformovou reformou, ale s rozumem. Pro nižší střední třídu bula platforma Audi A3, později Golf 4 naše Octavie 1. generace a podobně a větší auta měla již zmíňovanou platformu Audi A4 s podelně uloženým motorem. Dá se říci, že konkrétně u Passatu jeho kredit stoupal od modelu B3 po Model B5,5. B6 je již na podvozku Golfu 5, přišly mizerné motory 2.0 TDI a nesmysly v podobě FSI. (přímy vstřik benzínu používalo už v roce 1995 Mitsubischi a VW najednou o deset let později objevil Ameriku). Takto bych mohl psát nekonečně o tom jak šel vývoj a podobně a co myslíte, že v současné době po aféře dieselgate bude následovat? Další škrty, další šetření na vývoji a podobně. Stačí se podívat dnes, už si nelze vybrat počet válců a skoro ani objem jen různé modifikace výkonu a tento trend bude pokračovat dál. Musíte si položit otázku, jestli chcete pouze VW, nebo budete sondovat i jinde.

    molinki, 26.08.2016 v 00:49 neutrální recenze

  • pro gornestefan

    a zaslepenost kupujících, kterým ještě nedošlo, že ta dvacetilatá auta přežijí s přehledem své nástupce

    henrique, 26.08.2016 v 00:24 neutrální recenze

  • Pokud najdete hezký kousek, pak skvělé auto, ale..

    Nedávno jsem prodal Passata rok 2006 1,9 TDI s chipem na 105kW a chtěl novějšího. Po projetí několika inzercí a bazarů jsem byl opravdu přešlý. K výběru jsme využil služeb odborníků z firmy Kotrola vozu a mnou vybrané vozy? Jedno po těžké hvárii, jedno s načatými vstřiky a ještě k tomu stočené o 60tisíc km, hrůza a děs náš trh..Litoval jsem prodeje svého pašíka do doby než mi lidi z Kontroly vozu našli nádherný kousek v Německu. Pomohli mi vše vyřídit a dnes mam doma to co jsem chtěl a sem strašně rád, že sem nekoupil jeden z těch prve zamýšlených vozů zde v ČR. Opravdu se vyplatí si dá s výběrem záležet a neuspěchat to a pokud je možnost, využít někoho nezávislého, kdo se tí živí a rozumí tomu. Za mě jednoznačně palec nahoru pro firmu kontrola vozu

    petr.ruller, 16.08.2016 v 11:07 neutrální recenze

  • DOTAZ na molinki

    Zkušenost nemám, ale hodlám si pořídit VW. Od přispšvatele molinki čtu, že automobilka parazituje na svém dobrém jménu. Zeptám se jednoduše: čím a kdy vzniklo dobré jméno značky ? A myslím to vážně bez ironie. Jako odpověď neuznávám, že "broukem" to byla první věc této značky. Hádám, že to dobré jméno muselo být vytvořeno během let dalšími produkty, takže když budu respektovat dnešní koncernové značení B1-B7, poraďte, prosím. Do kterého modelu továrna tvořila kvalitu a od kterého už jen podvádějí ? Určitou představu sice mám, ale rád bych vyjádření odborníka molinki, kterému prošlo rukama nepředstavitelné množství automobilů, konkrétně VW. Naprosto vážně. Díky

    honza.cervinka, 03.08.2016 v 00:33 neutrální recenze

  • Individuální dovoz aut z německa

    http://www.nemecka-auta.cz/

    kos.pa, 24.03.2016 v 10:16 neutrální recenze

  • milý Denisi

    mi prošlo rukam od koncernu víc aut než jste Vy kdy viděl a sleduju už dlouho jeho úpadek. Kdysi něco uměli, ale teď jen parazitují na vybudované pověsti a lidi jim to žerou i přes viditelné aféry s motory TSI a aktuálně ostuda v podobě dieselgate. Ostatní značky je už dávno dotáhly a jdou dál. Popovídejte si s lidmi, kteří tyto "auta" opravují.

    molinki, 19.01.2016 v 00:05 neutrální recenze

  • pane molinkiwi

    kdyz ctu Vase nazory, tak je videt, ze jste velky odpurce koncernu a lidem doporucujete pseudoznacky Opel ci Kia, nejlepe jeste na lpg...tak se prosim preradte do kousek vedle a nechtejte byt chytry a davat zkusenosti podle toho co si prectete v nedelnim Blesku.

    denis.82, 16.01.2016 v 20:37 neutrální recenze

  • ano pane seprum

    taky si myslím, že passat je ještě daleko horší než popisuje pan birghof.

    molinki, 23.12.2015 v 20:48 neutrální recenze

  • Hodnocení Passat 1,9 TDi r.v.2003 96kw.

    Zakoupeno nové v Auto Jarov v roce 2003.Najeto 370000km.Na 250000 měněny tlumiče,v každém xenonu žárovky-světla i přes nové výbojky slabě svítí.Vmotoru oprava žádná,turbo,vstřiky i dvouhmotový setrvačník stále puvodní.Oproti mnou níže popsanému modelu je hlučnější,zde je ještě systém PD-čerpadlo-tryska.Rarita-náprava je ještě originál z výroby z montáže,jsem zvědav kdy se vyklepe.

    Klady:
    Na tehdejší dobu spolehlivý držák,příjemné svezení.
    Zápory:
    Vysvícené xenony,za ty roky pozoruji zvýšený hluk-možná je dvouhmota již na konci své životnosti.

    orechovjak, 23.12.2015 v 08:59 neutrální recenze

  • Passat 2.0 tdi 4motion - birghof

    Vy jste mne pobavil.:)) Podle toho jak to popisujete jste Passata nevidel ani z letadla, natoz aby jste ho ridil!

    ceprum, 25.11.2015 v 08:35 neutrální recenze

  • Passat CC 3.6,Passat 3.2...

    Nemáte někdo zkušenosti s těmito auty?Spotřeba mě ani nezajímá,spíš spolehlivost a servisní náklady,dík...

    seatista, 06.11.2015 v 00:44 neutrální recenze

  • VW Passat x Škoda Octavia II facelift

    prosím podaďte co si mám koupit. Passat Variant, 1.9 TDI, 77kw, rv 2007, 250 tis km, cena 145tis nebo Škoda Octavia II facelift, 1.6 MPI, sedan, rv 2009m 120tis.km, cena 160tis. Oboje servisováno, oba majitele znám, jen nevím pro co se rohodnout. Díky M.

    martiaubik, 17.09.2015 v 21:37 neutrální recenze

  • pro newholland1

    zkusenost katastrofalni, nejvetsi omyl od VW (co se tyce instalovani tohoto motoru do Passatu). Rozhodne radeji par korun priplatit a jit do 2.0 Common Rail!!!

    danosdanos, 11.09.2015 v 21:10 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání