Aktuální nabídka inzerátů Volkswagen Passat

Zkušenosti majitelů s Volkswagen Passat


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • ...fiend1980

    Na vaše kilometry potřebujete naftu, za kolik si myslíte že jezdí podobná auta? Navigace co nic nenajde je k ničemu a je škoda za ní platit. Přihlašovánî do aut a nějaký lane asistent, C. USB a hračičky na volantu to teda raky nemám - na ježdění nejsou potřeba. Co ale potřeba je tak hlavně dobŕe poćîtat náklady. Foukání do auta u vozů této cenovky je nesmysl, to by nikdo nechtěl. Z bentîňáků by se mi líbila Toyota (velké kombi, hybrid,).

    vjonak1, 25.05.2020 v 18:04 neutrální recenze

  • ...fiend1980

    Na vaše kilometry potřebujete naftu, za kolik si myslíte že jezdí podobná auta? Navigace co nic nenajde je k ničemu a je škoda za ní platit. Přihlašovánî do aut a nějaký lane asistent, C. USB a hračičky na volantu to teda raky nemám - na ježdění nejsou potřeba. Co ale potřeba je tak hlavně dobŕe poćîtat náklady. Foukání do auta u vozů této cenovky je nesmysl, to by nikdo nechtěl. Z bentîňáků by se mi líbila Toyota (velké kombi, hybrid,).

    vjonak1, 25.05.2020 v 18:04 neutrální recenze

  • Passat

    Tyto auta nebrat,měl jsem dvě -jsou to křápy - jedno mi ukradli v Praze a druhé v Brně

    Zápory:
    Passat je vítr a ten já nemám rád - stačí vítr po fazolích!

    htr11, 25.04.2020 v 17:37 neutrální recenze

  • Passat B7 2.0 Tdi 103 kw

    Naprosto skvělé auto, jen to chce dávat kvalitní náplně, měnit filtry a nejezdit na českou naftu. A samozřejmě dodržovat servisní pokyny výrobce.

    Klady:
    nízká spotřeba, pohodlná jízda

    zvonky.holesovice, 12.03.2020 v 02:10 kladná recenze

  • VW Passat Variant 1.5 TSI EVO 110 kW - pokračování

    Tak jsem se nyní vrátil ze servisu, chtěl jsem vyřešit čtyři věci: Auto táhne od novoty doprava - vyřešeno geometrií. Vypnout lane assist - nejde, šlo ve starých modelach, nyní se musí po každém startu vypnout. Zjistit, zda není něco s motorem, že jezdí o 2.5 litru více než deklaruje technický průkaz 4.7 / 5.5 / 6.8 - prý v pořádku, takže VW lže se spotyřebou a to podle mne docela výrazně - mám to auto na operativní leasing na 3 roky s nájezdem 60000 km, takže při cenně 30 Kč / l je to o 0.75 Kč / km více. 60000 * 0.75 = 45000 Kč. Tudíž měsíčně zaplatím cca 1250 Kč více, za klamné informace od VW. Zjistit, proč do auta fouká - bylo mi řečeno, že je to normální, že zkoušeli další dvě předváděčky a chovalo se to stejně, takže přátelé udělejte si zkušební jízdu i po dálnici, protože jinak se vrátíte do dob jedničkové Octávie nebo spíše Škody 120. Když jsem vezl kamaráda, co má Passat B7, tak říkal, že tyto zvuky mu to vydává, když jede s rakví. Navíc jsem se ptal na navigaci co s těmi cíly, tak cíle se musí zadávat včetně čísla popisného i orientačního, jinak to sice cíl najde, ale nejde zadat. Takže v podstatě pustíte Google mapy, najdete celou adresu, zadáte do VW navigace a hurá na cestu. A to ještě doporučuji zkontrolovat s Google, protože kolikrát je cesta delší. Aby toho nebylo málo, tak mi auto po servise napsalo, že uživatelský profil se delší dobu nepoužívá, ať se znovu přihlásím. Přihlášení samozřejmě nefungovalo - Uživatelský profil nelze načíst. Takže nejen, že je člověk naštvaný, že se bude 3 roky trápit v krámu, který žere jak tank, fouká do něj jak do Velorexu, ale ještě ho to štve pořád nějakým přihlašováním a zásahy do volantu, takže řízení se stává noční můrou a ne radostí.

    fiend1980, 20.02.2020 v 15:39 záporná recenze

  • VW Passat Variant 1.5 TSI EVO 110 kW

    VW Passat po faceliftu 1.5 TSI EVO 110 kW. Máme dvě tyto vozidla, přešli jsme z VW Golf VII 1.4 TGI CNG 81 kW po faceliftu a níže napíšu svůj názor. Oproti papírové spotřebě je skutečná dost velká - jedno auto dlohodobě 7.8 l / 100 km, druhé auto 8.0 l / 100 km - jezdíme doslova jako paka a zkoušíme se dostat níže, pokud jezdím jako ostatní je spotřeba kolem 9 l / 100 km. Na to, že má být spotřeba 6.8 / 4.7 / 5.5, tak nic moc. Auta už mají najeto cca 2.500 km. Auto je hlučné. Při 130 km / h se skoro nedá normálně bavit. V porovnání s Golfem o dost horší. I v Rapidu od přítelkyně si připadám jako v nějaké A8. Nejde o hluk od pneumatik. Opravdu do auta fouká, jak do staré 120tky. Navigace nepoužitelná, najde 5 z 10 cílů, někdy cíl najde, ale nejde na něj kliknout. Intuitivní ovádání nic moc. V porovnání s Google navigací jsou trasy i delší, kolikrát naviguje nesmyslně tam a zpět. Nedávno mě zavedla na polní cestu - opravdu výmoly, les, klacky. Takže už podle této navigace nejezdím a použím pana Googla - smutné na to kolik to stojí. Nejde vypnout line asistent (trvale), který sem tam stahuje do krajů, málem jsem už srazil cyklistu, pokud jsou nějaké zúžení, je to taková hra na postřeh. Nechápu, jak to můžou vnutit. Zadní senzory pípají vpředu. To je asi nějaká novinka, už i stará A6 pípala zezadu - blbost, ale nepříjemná. Nemá SD kartu - nechápu. Musel jsem shánět USB-C flashku. Asi nějký lobing od výrobce USB-C klíčenek. Se zapnutým asistentem značek, který nastavuje adaptivní tempomat nejde jezdit... Jsem za blbce na cestách, kdyby se dala alespoň nastavit třeba 10% tolerance. Pokud si za to někdo připlatí - tak jsou to vyhozené peníze. Statické LED světla svítí hůře než u Golfa, přisvícení do zatáček krátké, u Golfa se pěkně plynule rozsvítilo a zase shaslo - svítilo lépe. Denní světla a blinkry (žárovky) tragické jako u Fábie za 300t Kč. Nový volant oproti starému zase špatně. Tlačítka jsou blíže středu, člověk si skoro zlomí ruku, aby dosáhl. A to mám celkem velké ruce... :) Zavírání kufru - držák jen na jedné straně... I Golf měl obě strany. :( Mysleli jsme si při objednání, že máme elektrický, ale chytře je tam napsané jen elektrické odemykání nebo tak něco - takže ručně :) Start stop systém v kombinaci s keyless - to je taky trošku alchymnie. Už se v tom trošku začínám orientovat a když auto vypne a já zatáhnu ručku, nemusím vypínat přes tlačítko, protože ho zase nastartuju. Při navigaci nefunguje na volantu přehazování stanic - možná opraví v nějaké aktualizaci, která mi mimochodem vyskakuje každý den. Za jízdy provést nejde a sedět a koukat na točící se kolečko 5 minut se mi nechce. Snad se někdy zadaří a budu čekat někde u obchodu a aktualizaci provedu.

    fiend1980, 18.02.2020 v 14:45 záporná recenze

  • Passat b4 1.9tdi 66kw

    Kromě běžných oprav výborný motor cenově dostupné díly spotřeba kolem 5litru počínající koroze ale co by kde chtěl 24 let staré auto

    Klady:
    Držák najeto už přes 426000
    Zápory:
    Mimo pár ořezových míst žádné

    mhouf, 03.11.2019 v 01:45 kladná recenze

  • PASSAT B5 1.9 TDI, 81 KW, SYNCRO.

    ABSOLUTNĚ NEJLEPŠÍ AUTO OD VW

    Klady:
    VŠE PERFEKTNÍ.POKUD SE O AUTO STARÁTE, TAK NEZKLAME.
    Zápory:
    ŽÁDNÝ

    midlochw, 13.09.2019 v 19:59 kladná recenze

  • Držák

    Mám B6 combi 2010, 125kW CR, koupen nový. Nyní najeto 311000km. Do 210000km jezdeno na longlife, od té doby interval 15000km, od novoty stále používám aktiv VIF do nafty. Super auto, dlouhodobá spotřeba 5,6, meneny tlumiče, 2x brzd.kotouce zadní, 1x přední kotouče, destičky dle potřeby, 2 zadní ložiska. Jinak vše původní, super pohodlné svezení, koroze žádná.

    Klady:
    Popsal jsem výše
    Zápory:
    Slabá zadní couvacka, špatně se v noci couva.

    kazm, 25.07.2019 v 06:46 kladná recenze

  • Zbytečné negativy

    Pročetl jsem zběžně negativy a jsou tam mraky stížností na prodejce, podvodné inzeráty apod. Je nutné vršit negativní zkušenosti které se netýkají přímo auta? Mám B6 1.9 Tdi a kvality B5 nedosahuje, ale negativ bych přesto nedal. Zatím nerezne, oproti Škodě Yeti, která rezne přímo ostudně.

    Klady:
    Slušný komfort, bezpečnost, jednoduchý podvozek vpředu.
    Zápory:
    nic důležitého.

    gornerstefan, 16.04.2019 v 19:43 kladná recenze

  • Passat 1,6 TDI Bluemotion 77KW

    aby to aspoň nějak jezdilo musel jsem to načipovat prošlo to přehráním software kvůli akci Dieselgate tam tomu ještě srazili výkon na 73 KW průměrná spotřeba se pohybuje cca 6,2 a to na okreskách a nesmíte to nějak honit ta 1,6tka má problém s tím těžkým vozem

    Klady:
    jizní vlastnosit dobré , komfort , prostorné ,
    Zápory:
    absolutně neodpovídá psané spotřebě a ani se tomu nepřibližuje !!!!

    markol67, 21.02.2019 v 17:37 neutrální recenze

  • Passat

    Zdravim vas, potreboval bych radu mam moznost si poridit 1.8 turbo v automatu je to dobra volba??

    Klady:
    Prostorny
    Zápory:
    Spotreba

    paulobartz, 13.02.2019 v 20:59 neutrální recenze

  • Dotaz

    Chci se poptat neustále přemyšlím o pssatu rok od 2015 plno lidí mě odrazuje chtěl bych automat nemáte někdo zkušenosti prosím

    chajda24, 18.11.2018 v 18:58 neutrální recenze

  • Chorvatsko na CNG

    Chorvatsko na CNG. Vlastním VW Passat 1.4 TSI rv 2014 110kW ( 150 koní ), najeto 174000 km 7st. DSG, nádrž na CNG na 21 kg a benzinová 31 litrů. Cestou tam jsme jeli přes Č.Budějovice ( cena 26.90 ) a dojeli jsme přes Salzburg bez problémů do Villachu ( natankováno za 0.994 Eur ), pokračovali do Benátek a zpět tankovali v Udine ( opět necelé euro 0.998 ) dojeli do Rijeky ( velmi drahé na poměry v Evropě 9.94 Kun ) a dojeli do Splitu, zpáteční cestu jsme jeli na benzin a průměrná spotřeba byla 8.9 l/100km benzinu. Dojeli zpět do Rijeky, opět vzali plnou, následně přes Terst do Slovinska k jezeru Bled vykoupat a opět do Villachu natankovat a odtamtud až do Znojma kde byla cena 23.90. Takže pokud bych měl spočítat cestu tak 2900 km za tento trip, ani jednou jsem netankoval benzín v cizině, četnost čerpacích stanic v Rakousku bez problémů, Itálie také ( jen je problém, že o víkendu nefungují. V Itálii je CNG možno tankovat pouze s obsluhou a díky tomu, že oni většinou mají o víkendu zavřeno a fungují bezobslužně pouze na benzín a naftu, tak Itálie je problém o víkendu natankovat CNG !! ) Pouze na severu jediná pumpa v Udine měla otevřeno, ještě že jsou mobilní aplikace. Průměrná spotřeba za celou dobu 4.4 kg CNG při ceně 26.9 je cena za ujetý kilometr 1,20 Kč. Za mne doporučuji CNG. Kdysi jsem měl Superba I 2.8 V6 přestavěného na LPG a průměrná cena na 1km byla někde cca 1,90 Kč,

    Klady:
    velmi nízké provozní náklady
    hustá síť čerpacích stanic v ČR, Rakousku
    velký dojezd na CNG nádrž cca 400-420km
    jinak určitě doporučuji při cestě do Chorvatska využít čerpačku ve Villachu tam i zpět za cenu 0.994 Euro, tedy stejná cena jako v ČR, což se o B95 nebo naftě nedá říci.
    Zápory:
    v Itálii nefunguje CNG o víkendu drtivá většina stanic
    v Chorvatsku bohužel vyšší cena 9.94 kun za kg

    drozenpetr, 05.08.2018 v 22:10 kladná recenze

  • Passat B7 2014 1.4 Eco fuel CNG 110kw automat.

    Mám tento vůz po prvním majiteli z ČR s dokonalou servisní historií. RV 2014, kupovaný letos při 159000 km. Každých 15 tis v orig. servise ve VW, automatická 7.st DSG funguje skvěle a i když je suchá a nemění se údajně olej nikdy, raději jsem jej vyměnil ( 1000 Kč ). Dostupnost CNG stanic dnes super, spotřeba od 4.1-4.6 kg/100km ( kg cca 24.50 tedy 1 km cca 1.10Kč !! ) Nádrž 21 kg plynu a dalších cca 30 litrů benzinu. Doporučuji udělat oleje a nepřejíždět více jak 15000 servisní interval. Jinak vůz má řetězový rozvod, ale příště jej stejně nechám vyměnit, opět v aut. servise. Vyplatí se mít záruku mobility....Tedy pokud by se něco pokazilo, platíte pouze díly nikoli práci. Za mne skvělá investice... 150 koní se spotřebou cca 1,1 Kč na km !! Navíc pro podnikatele se neplatí silniční daň a CNG již dnes může do většiny nákupních center do garáží...

    Klady:
    prestiž
    úspora
    pohodlí
    velikost zavazadlového prostoru
    automatická převodovka
    akční radius na CNG cca 400km !!
    dnes již hustá síť stanic CNG
    platba speciální kartou CNG a 1x měsíčně zaplatím pouze fakturu...také super bez starostí.
    Zápory:
    zatím žádné

    drozenpetr, 08.06.2018 v 09:54 kladná recenze

  • Úplná spokojenost s VW Passat

    Jezdím s VW Passaty od roku 2002, najel jsem s VW Passaty celkem cca 900 tis km. Skvělý a spolehlivý vůz.

    Klady:
    Vysoce cením spolehlivost a "výdrž". Například Passat rok výroby 2007 má dnes najeto cca 292 tis km a je stále plně spolehlivým autem. Pochopitelně to chce pravidelný servis a občasnou výměnu provozem opotřebovaných dílů.

    karel.zdrahal, 23.04.2018 v 16:33 kladná recenze

  • Autocentrum Přerov CZ s.r.o. Passat 1.9 TDi

    Autocentrum Přerov CZ s.r.o. pozor na tohoto " autorizovaného" prodejce. Dlouhodobě inzerují vůz který který je již prodán. Jistě je takových víc. Negativní hodnocení si nechávají smazat!! Je vidět že služba Škoda plus je asi na vysoké úrovni... :D

    iroc, 21.11.2017 v 13:17 záporná recenze

  • pro birghof a molinky

    ...........jaký pán, takový krám !!!

    galiaana, 22.09.2017 v 23:09 neutrální recenze

  • Koroze Volkswagen Passat 3C

    Byl jsem majitelem vozidla Volkswagen Passat 3C Highline v hodnotě cca 1,2 milionu Kč. Od počátku byly problémy s korozí vozidla. Asi po dvou letech bylo vyměněno v rámci záruky na prorezivění zadní víko kufru a však vozidlo kordovalo dále takřka všude, včetně VIN kódu, který již nebyl na vozidle ani čitelný. Při snaze uplatnit záruku na prorezivění karoserie autorizovaný servis Volkswagen Auto Elán Teplice sdělil, že se jedná o naprosto normální věc, tak zvaný mikro reeling karoserie, tedy jakési mikrochvění karoserie. Zástupce firmy Volkswagen Česká republika Praha s tímto problémem nechtěl nic mít společného a de facto věc vůbec neřešil, na můj dopis neodpověděl a sdělil že se mám obrátit na dealera u kterého jsem vozidlo koupil. Záruka v ČR mi nebyla uznána. Záruku na prorezivění karoserie jsem se snažil uplatnit u autorizovaného dealera v Německu, ve VW Dresden, kde bylo vozidlo podrobně ohledáno a bylo sděleno že nikdy nebylo havarované. Zde mi nakonec byla uznána kulance ve výši 50% nákladů na opravu laku karoserie. Bohužel cena opravy laku karoserie v Německu byla nákladná, musel bych doplatit cca 3.500 až 4.000,- Eur a stejně by nevyřešila problém s korozí celého vozidla. Je smutné že vozidlo za více jak 1000000 Kč v dnešní době nevydrží téměř nic a výrobce vozidla se nedokáže k problému postavit čelem. Podotýkám že vozidlo po celou dobu svého provozu jezdilo pouze do autorizovaného servisu Volkswagen nebylo nikdy havarované a i přesto mi záruka na prorezivění karoserie uznána nebyla. Kdyby měl někdo zájem, mohu doložit kompletní fotodokumentaci z VW Dresden, tak i veškerá vyjádření. Ač jsem měl ve svém životě několik vozů značky Volkswagen, toto vozidlo si už nikdy nepořídím.

    polism, 16.08.2017 v 21:49 záporná recenze

  • passat b6 2006 tdi

    Můj první vw a musím napsat,že kvalita nic moc.Auto rezne všude možně, hlavně zadní dveře jsou tragédie, puchýřky vylezly i u lišt u dveří ( a co jsem koukal u jiných b6 nebyl jsem rozhodně sám) dále dost vrzala při jízdě pristrojovka-asi levný plasty,parkovací brzda-taky skvělá věc,co se dost ser...když jsem byl dál od baráku,tak jsem ji raději nepoužíval(pak jsem pročítal vw fórum a tyto problémy jsou prý naprosto běžný)ojetá auta jsou předražený, myslel jsem si,že si za ty peníze kupuju kvalitu,ale to je jen mýtus.Předchozí model byl mnohem kvalitnější než tento.Předtím jsem měl superba 1 a to bylo mnohem kvalitnější a pohodlnější auto než tohle,i když bylo o čtyři roky starší.(chtěl jsem zkusit jiné auto,proto jsem koupil b6 v domnění, že je to kvalitní auto)třeba se kvalita dalších modelů zlepšila, ale tento model nedoporučuji.

    Klady:
    spotřeba
    Zápory:
    viz výše

    matess79, 17.05.2017 v 19:36 záporná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání