Aktuální nabídka inzerátů Volkswagen Passat

Zkušenosti majitelů s Volkswagen Passat


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Dotaz

    Chci se poptat neustále přemyšlím o pssatu rok od 2015 plno lidí mě odrazuje chtěl bych automat nemáte někdo zkušenosti prosím

    chajda24, 18.11.2018 v 18:58 neutrální recenze

  • Chorvatsko na CNG

    Chorvatsko na CNG. Vlastním VW Passat 1.4 TSI rv 2014 110kW ( 150 koní ), najeto 174000 km 7st. DSG, nádrž na CNG na 21 kg a benzinová 31 litrů. Cestou tam jsme jeli přes Č.Budějovice ( cena 26.90 ) a dojeli jsme přes Salzburg bez problémů do Villachu ( natankováno za 0.994 Eur ), pokračovali do Benátek a zpět tankovali v Udine ( opět necelé euro 0.998 ) dojeli do Rijeky ( velmi drahé na poměry v Evropě 9.94 Kun ) a dojeli do Splitu, zpáteční cestu jsme jeli na benzin a průměrná spotřeba byla 8.9 l/100km benzinu. Dojeli zpět do Rijeky, opět vzali plnou, následně přes Terst do Slovinska k jezeru Bled vykoupat a opět do Villachu natankovat a odtamtud až do Znojma kde byla cena 23.90. Takže pokud bych měl spočítat cestu tak 2900 km za tento trip, ani jednou jsem netankoval benzín v cizině, četnost čerpacích stanic v Rakousku bez problémů, Itálie také ( jen je problém, že o víkendu nefungují. V Itálii je CNG možno tankovat pouze s obsluhou a díky tomu, že oni většinou mají o víkendu zavřeno a fungují bezobslužně pouze na benzín a naftu, tak Itálie je problém o víkendu natankovat CNG !! ) Pouze na severu jediná pumpa v Udine měla otevřeno, ještě že jsou mobilní aplikace. Průměrná spotřeba za celou dobu 4.4 kg CNG při ceně 26.9 je cena za ujetý kilometr 1,20 Kč. Za mne doporučuji CNG. Kdysi jsem měl Superba I 2.8 V6 přestavěného na LPG a průměrná cena na 1km byla někde cca 1,90 Kč,

    Klady:
    velmi nízké provozní náklady
    hustá síť čerpacích stanic v ČR, Rakousku
    velký dojezd na CNG nádrž cca 400-420km
    jinak určitě doporučuji při cestě do Chorvatska využít čerpačku ve Villachu tam i zpět za cenu 0.994 Euro, tedy stejná cena jako v ČR, což se o B95 nebo naftě nedá říci.
    Zápory:
    v Itálii nefunguje CNG o víkendu drtivá většina stanic
    v Chorvatsku bohužel vyšší cena 9.94 kun za kg

    drozenpetr, 05.08.2018 v 22:10 kladná recenze

  • Passat B7 2014 1.4 Eco fuel CNG 110kw automat.

    Mám tento vůz po prvním majiteli z ČR s dokonalou servisní historií. RV 2014, kupovaný letos při 159000 km. Každých 15 tis v orig. servise ve VW, automatická 7.st DSG funguje skvěle a i když je suchá a nemění se údajně olej nikdy, raději jsem jej vyměnil ( 1000 Kč ). Dostupnost CNG stanic dnes super, spotřeba od 4.1-4.6 kg/100km ( kg cca 24.50 tedy 1 km cca 1.10Kč !! ) Nádrž 21 kg plynu a dalších cca 30 litrů benzinu. Doporučuji udělat oleje a nepřejíždět více jak 15000 servisní interval. Jinak vůz má řetězový rozvod, ale příště jej stejně nechám vyměnit, opět v aut. servise. Vyplatí se mít záruku mobility....Tedy pokud by se něco pokazilo, platíte pouze díly nikoli práci. Za mne skvělá investice... 150 koní se spotřebou cca 1,1 Kč na km !! Navíc pro podnikatele se neplatí silniční daň a CNG již dnes může do většiny nákupních center do garáží...

    Klady:
    prestiž
    úspora
    pohodlí
    velikost zavazadlového prostoru
    automatická převodovka
    akční radius na CNG cca 400km !!
    dnes již hustá síť stanic CNG
    platba speciální kartou CNG a 1x měsíčně zaplatím pouze fakturu...také super bez starostí.
    Zápory:
    zatím žádné

    drozenpetr, 08.06.2018 v 09:54 kladná recenze

  • Úplná spokojenost s VW Passat

    Jezdím s VW Passaty od roku 2002, najel jsem s VW Passaty celkem cca 900 tis km. Skvělý a spolehlivý vůz.

    Klady:
    Vysoce cením spolehlivost a "výdrž". Například Passat rok výroby 2007 má dnes najeto cca 292 tis km a je stále plně spolehlivým autem. Pochopitelně to chce pravidelný servis a občasnou výměnu provozem opotřebovaných dílů.

    karel.zdrahal, 23.04.2018 v 16:33 kladná recenze

  • Autocentrum Přerov CZ s.r.o. Passat 1.9 TDi

    Autocentrum Přerov CZ s.r.o. pozor na tohoto " autorizovaného" prodejce. Dlouhodobě inzerují vůz který který je již prodán. Jistě je takových víc. Negativní hodnocení si nechávají smazat!! Je vidět že služba Škoda plus je asi na vysoké úrovni... :D

    iroc, 21.11.2017 v 13:17 záporná recenze

  • pro birghof a molinky

    ...........jaký pán, takový krám !!!

    galiaana, 22.09.2017 v 23:09 neutrální recenze

  • Koroze Volkswagen Passat 3C

    Byl jsem majitelem vozidla Volkswagen Passat 3C Highline v hodnotě cca 1,2 milionu Kč. Od počátku byly problémy s korozí vozidla. Asi po dvou letech bylo vyměněno v rámci záruky na prorezivění zadní víko kufru a však vozidlo kordovalo dále takřka všude, včetně VIN kódu, který již nebyl na vozidle ani čitelný. Při snaze uplatnit záruku na prorezivění karoserie autorizovaný servis Volkswagen Auto Elán Teplice sdělil, že se jedná o naprosto normální věc, tak zvaný mikro reeling karoserie, tedy jakési mikrochvění karoserie. Zástupce firmy Volkswagen Česká republika Praha s tímto problémem nechtěl nic mít společného a de facto věc vůbec neřešil, na můj dopis neodpověděl a sdělil že se mám obrátit na dealera u kterého jsem vozidlo koupil. Záruka v ČR mi nebyla uznána. Záruku na prorezivění karoserie jsem se snažil uplatnit u autorizovaného dealera v Německu, ve VW Dresden, kde bylo vozidlo podrobně ohledáno a bylo sděleno že nikdy nebylo havarované. Zde mi nakonec byla uznána kulance ve výši 50% nákladů na opravu laku karoserie. Bohužel cena opravy laku karoserie v Německu byla nákladná, musel bych doplatit cca 3.500 až 4.000,- Eur a stejně by nevyřešila problém s korozí celého vozidla. Je smutné že vozidlo za více jak 1000000 Kč v dnešní době nevydrží téměř nic a výrobce vozidla se nedokáže k problému postavit čelem. Podotýkám že vozidlo po celou dobu svého provozu jezdilo pouze do autorizovaného servisu Volkswagen nebylo nikdy havarované a i přesto mi záruka na prorezivění karoserie uznána nebyla. Kdyby měl někdo zájem, mohu doložit kompletní fotodokumentaci z VW Dresden, tak i veškerá vyjádření. Ač jsem měl ve svém životě několik vozů značky Volkswagen, toto vozidlo si už nikdy nepořídím.

    polism, 16.08.2017 v 21:49 záporná recenze

  • passat b6 2006 tdi

    Můj první vw a musím napsat,že kvalita nic moc.Auto rezne všude možně, hlavně zadní dveře jsou tragédie, puchýřky vylezly i u lišt u dveří ( a co jsem koukal u jiných b6 nebyl jsem rozhodně sám) dále dost vrzala při jízdě pristrojovka-asi levný plasty,parkovací brzda-taky skvělá věc,co se dost ser...když jsem byl dál od baráku,tak jsem ji raději nepoužíval(pak jsem pročítal vw fórum a tyto problémy jsou prý naprosto běžný)ojetá auta jsou předražený, myslel jsem si,že si za ty peníze kupuju kvalitu,ale to je jen mýtus.Předchozí model byl mnohem kvalitnější než tento.Předtím jsem měl superba 1 a to bylo mnohem kvalitnější a pohodlnější auto než tohle,i když bylo o čtyři roky starší.(chtěl jsem zkusit jiné auto,proto jsem koupil b6 v domnění, že je to kvalitní auto)třeba se kvalita dalších modelů zlepšila, ale tento model nedoporučuji.

    Klady:
    spotřeba
    Zápory:
    viz výše

    matess79, 17.05.2017 v 19:36 záporná recenze

  • Problém při jízdě

    Dobrý den chtěl bych se zeptat ,koupili jsme si VW PASSAT 1.6 74 KW r.v 1998 když je studený tak jede dobře ale jak se zahřeje na provozní teplotu tak začne škubat a nechce potvora jet.Prosím o radu včem je problém,dal jsem nové svíčky kabely ale nepomohlo to.

    multiplo, 15.05.2017 v 20:13 kladná recenze

  • Od B6 RUCE PRYČ.

    Měl jsem passat B6 rv .2010 2.0TDI od novoty. Mohu říci že od 50000 Km se to začalo kazit. Dával jsem tomu běžnou udržbů, jezdil jsem město, a dálnice cca na 50% . K autu jsem se choval pěkně, ale auto te totalní propadák od volkswagenu. Auto neuvěřitelně vrže- plasty. Ja osobně nedoporučuji.

    Klady:
    Spotřeba
    Zápory:
    záporné tak 80% ze sta

    ov10, 14.04.2017 v 18:39 záporná recenze

  • VW Passat 3C rv.2007 2.0TDI 125kW BMR s DPF

    Auto jsem koupil 2013 v Highline výbavě s 200000 km, Jezdím 80% mimo město a 20% město. Celkově jsem s Passatem spokojen, je to pohodlný rodinný stěhovák. Po cestě na dovolenou do Itálie z auta člověk vystoupí v pohodě a nevypadne ven rozlámaný jako z Okty. Úroveň odhlučnění v interiéru je vysoká. Auto pěkně sedí na silnici a svádí k rychlejšímu cestování. Dobrý rejd a parkovací senzory usnadňují parkování. Motor má super zátah a předjíždění je radost s dostatečnou rezervou. Motor nemá rád podtáčení a za trápení v nízkých otáčkách se odmění žádostí o vypálení DPF. Spotřeba průměrná kolem 6,2l/100km - tempomat na 130kmh jede za 5,2l/100km, těžká noha 7,2l/100km. Sportovní sedačky pěkně drží tělo při ostřejší jízdě. Udělal jsem hned po koupi standardní servis olej filtry, rozvody a pumpu. Po roce mi odešel vstřik - výměna ve VW všechny vstřiky v rámci stahovací akce, dále mi odešlo tlačítko automatické brzdy a zadní led světlo. Dražší závada bylo zarostlé sací potrubí, které se projevovalo častým zanesení DPF a padáním do servisního režimu, po výměně a odstranění sazí vše opět v pořádku. Je třeba si dát pozor na kvalitu nafty, doporučuji tankovat Vervu od Benziny.

    Klady:
    Bezpečnost
    Silný a výkonný motor
    Komfort a vnitřní prostor
    Zápory:
    Odlupování pokovení v interiéru
    Motor citlivý na kvalitu nafty

    radek.toufar, 24.11.2016 v 01:22 kladná recenze

  • VW Passat 3C rv. 2007 2.0TDi 103 kW 16V BKP / DSG

    Jedná se o verzi bez DPF. Koupil jsem ho 11/2015. Najeto při koupi 302 000km. Hned po koupi jsem udělal komplet rozvody s vodní pumpou a klíňákem, výměna žhaviček, výměna motorového oleje 5W30 Castrol Long Life a komplet filtry, výměna oleje v DSG s filtrem ( všechny filtry org. VW olej do DSG taky org. VW ). Servisní interval na výměnu motorového oleje pro osobní klid po 10 000km všechny filtry. Bylo mi doporučeno to poctivě měnit i s palivovým filtrem a tankovat na čs. Benzina Vervu vzhledem ke vstřikům. Jinak vstřiky měněny při svolávačce cca 249 000km. Původ auta v ČR, takže jsem si lehčeji ověřil km a servisní opravy u VW dle VIN. Auto při prodeji bylo stočené cca o 30 000 km ( což jsem neřešil, v dnen koupě mělo tedy 300 000km ). Jsem sním absolutně spokojený, zatím mě nevypekl, krom výměny startéru.

    Klady:
    Komfort pro řidiče , přijatelná spotřeba, kvalita koncernu VW co se týče použitých materiálů pro interiér.
    A velké PLUS je objednání čehokoliv u VW i ta největší hloupost skladem v SRN do 3 dnů u mě. Prostě LEGO.
    Zápory:
    Vyšší náklady na servis.

    surovecodtah, 23.11.2016 v 20:59 kladná recenze

  • VW

    www.nemecka-auta.cz

    Klady:
    Dovoz
    Zápory:
    --

    ajeto.ajeto, 23.11.2016 v 18:42 kladná recenze

  • Volkswagen Passat 2.0 TDI 2007

    Volkswagen Passat 2.0 TDI 2007 může mi někdo prosím říct jak na tom jsou tyhle motor a spotřeba děkuji pecik-20@seznam cz

    nemobubla67, 30.10.2016 v 17:23 neutrální recenze

  • ramena

    Mezi ocelovým čepem a hliníkem ramene je vloženo plastové pouzdro. No šajse. Co takhle tam dát kvalitní kompozit, to by asi bylo nerentabilní. Být tam třeba bronz s kompozitem, k tomu maznička, tak by odcházely jen silentbloky a ty se dají měnit. Jenže známe to. Vyměň a neremcej.

    gornerstefan, 16.09.2016 v 08:09 neutrální recenze

  • náprava

    čep v hliníku tam určitě nebude, ale bylo tam něco špatně a po roce 2002 se to hodně zlepšilo. Rozřízlé jsem to nikdy neviděl. Co se 2.0 TDI týká, tak pro uživatele kteří měli 1.9 TDI tak to je hodně choulostivé a především už to není rozdíl oproti konkurenci, který byl u původních TDI velkým lákadlem. Prostě není důvod k jeho koupí a navíc se kazí a 400 tisíc km to teda není žádný nájezd oproti starým TDI. Někdo mi určitě bude oponovat, že auta se dnes kupují na 5 let, ale ať si všichni uvědomí, že za to platí a ne málo, tak proč kvalita může klesat a cena né?

    Klady:
    klady
    Zápory:
    zápory

    molinki, 07.09.2016 v 20:18 neutrální recenze

  • molinki

    Nechápu co tím myslíte. Některé sady mají čep zasazený do hliníku? Pouzdro čepu je snad vždy ocelové, ne? Čep rovnou v hliníku by asi vydržel tak pět tisíc, to by snad ani nevyráběli. Tak to zkusím rozříznout, pár vyklepaných mám. To jsem fakt zvědav. A o tom co jste napsal - mizerné motory 2.0 Tdi , to bych za sebe nenapsal. 2.0di 103kw není vůbec špatný, pokud měníte včas olej, nezanedbáváte údržbu, vydrží čtyřista tisíc v dobré kondici. Jenže plno lidí si kupuje stočeniny ze čtyřista na dvěstě a pak se diví. Za sebe vám můžu říct, že Octavia II se 400tisíci se dá vyglancovat tak, že vypadá na stopadesát a motoricky nepoznáte nic. No a pak se po dalších sto tisících začne sypat jedno po druhém.

    gornerstefan, 07.09.2016 v 19:43 neutrální recenze

  • přední náprava

    Ano, materiál ramen je stále hliník, ale pouzdra jsou od roku 2002 (Superb, Passat B5,5) ocelová a konstrukce je výrazně odolnější, odtud mé označení "ocelová náprava". Všechny díly jsou pochopitelně kompatibilní se staršími ročníky.

    Klady:
    vydrží mnohem víc
    Zápory:
    u druhovýroby je třeba hledat jestli to vůbec někdo v novém provedení nabízi.

    molinki, 06.09.2016 v 07:28 neutrální recenze

  • Molinki,

    Molinki, dal jsem hliníková ramena, kde jste viděl ocelová? V nabídce dílů nikde nic jiného než hliníkové jsem nenašel. Navíc po mých zkušenostech je vyhazování peněz měnit všechny nejednou. Teda pro lidi, co si to vymění, dávat to do servisu tak asi ne. Vyměnil jsem před dvěma roky jen horní, letos jsem rozebral komplet a lehká vůle byla jen na jednom zadním spodním, tak jsem dal už nové na obě strany, Druhou bez vůlí schoval na někdy. Tvrzení, že odejde jedno co tam nechám a následkem toho odejdou ty další se mi nepotvrdilo. Navíc když to jednou za dva roky před STK zkontroluju, tak nemám problémy cokoliv povolit. Ostatně moc práce s tímto autem nemám, tak nějak je to všechno ještě poctivě udělané všechno krom látky tapecíru na devřích drží. Ale to jsem viděl už na hodně autech koncernu, kam dali semiš a zase nemám díry od loktů na horní straně dveří jako u Octavií.

    gornerstefan, 04.09.2016 v 17:30 kladná recenze

  • a to je právě to

    jak jsem psal, B5 je v pohodě, ale kde ty loňské sněhy jsou. Na STK určitě psali o zadní ocelové nápravě. Přední je notoricky známá hliníková, je super, ale málo vydrží, až Vám jednou odejde, tak dam dejte tu ze superbu 1. generace, je ocelová a vydrží hodně (platí pro všechna auta s podvozkem Audi A4).

    molinki, 26.08.2016 v 18:58 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání