Aktuální nabídka inzerátů Volvo S60

Zkušenosti majitelů s Volvo S60


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Volvo S60 T5 LPG

    Mám ho již 8 let a jsem nadmíru spokojený. T5 je ideální motorizace, jen stabilizační systém má někdy dost práce přenést ten výkon na přední nápravu, ale o to je to větší legrace, než kdyby to byla 4kolka. Motor olej nežere, na LPG táhne malinko méně, ale proto jsem bral T5 aby ho pořád dostatek zbylo. Vyladit LPG aby nesvítil CHECKENGINE trvalo trochu déle, ale podařilo se to. Obecně se tvrdí že volvo turbobenzíny si s LPG nerozumí a svítí check. Chce to prostě ještě tak dvakrát navštívit plynaře na poštelování a nekalibrovat to na spotřebu ale na výkon, LPG reduktor to chce aspoň pro 300koňová vozidla a i tak dlouhodobě při 220km/h asi zamrzá, takže pak to chce přepnout na benzín lebo to cuká.

    Klady:
    Výkon
    úžasné sedačky s výrazným bočním vedením(sport verze)
    pohodlí
    výborný premium audio systém
    spolehlivost
    krásná silueta
    Zápory:
    malý rejd
    málo místa na zadních sedačkách(nezájem, já tam nesedím)
    rachtající kaslik spolujezdce a strešní okno(po letech)
    jiné pazvuky plastů

    776345794, 04.05.2020 v 11:23 kladná recenze

  • volvo s60 2.4 T

    auto jsem mněl 5let,perfektní svezení,drží stopu,malý rejd je blbost,nic takového není,můžu doporučit,pozor při výběru,Mira.

    Klady:
    parádní auto a svezení
    Zápory:
    nemá

    gebriel, 25.07.2019 v 15:45 kladná recenze

  • Volvo S60R - denní letec

    Toto auto jsem si kupoval do sbírky youngtimerů, nakonec ho ale už čtyři roky používám na denní ježdění. Ono je totiž geniální. V komfortním režimu podvozku je to auto použitelné bez problémů do městského provozu (podvozek na úrovni trojkového BMW) a když si chcete zazlobit, čeká na vás režim “sport” a “advanced”, který vám sice vytřese plomby ze zubů, ale auto drží na okruhu i v serpentinách jak přibité. A to i v porovnání se současnými podobně silnými auty. Univerzálnějších 300 koní na běžné pojížďky i na dovádění nenajdete. Dále už heslovitě: Spolehlivost, spotřební materiál - prostě normální Volvo s lehgendárně spolehlivým řadovým pětiválcem se dvěma chladiči a velikánský, turbem. Nekazí se nic a spotřební komponenty se mění až kolem 150 tisíc km. - Nebezpečí se ukrývá ve stavitelném podvozku, kde nové tlumiče Öhlins stojí kolem 90 tisíc korun. Brzdy Brembo, které se v době výroby dávaly i do 911, jsou taky drahá sranda - kotouče s deskami kolem 30 tisíc. Pokud sháníte perspektivní ojetinu, koukejte výhradně na kusy, co už mají spodek měněný. Bez nich auto nemá větší hodnotui než 150 tisíc. Naopak po výměně v dobrém stavu (bez vidiny dalších velkých investic na dalších pět let) je férová cena (teď v roce 2018) někde kolem 280 tisíc do budoucna jistě nebude kleast, spíš poroste. - Rozvody jsou celkem levné - je tam řemen a nestojí nic moc. Ale určitě se ptejte, kdy byl dělaný. Životnost pneu - no... záleží, jak moc těch 300 koní a 400 Nm a pohon 4x4 využíváte. Moje zkušenost při neúsporném a tím pádem zábavném denním ježdění je jedna sada zimních a jedna kvalitních letních na 3 roky. Pohodlí - nejlépe to popisuje pocit, kdy po pěti stech kilometrech vylezete z perfektně fungujících a švédsky pohodlných sedadel (spíš křesel) naprosto uvolnění. Nesmí vás být ale víc než dva dospělí. Vzadu místo pro normálně rostlého člověka není. Děti do 12 let - v pohodě. Více než 180centimetrový člověk si sám za sebe ale nesedne. Čili vpředu je pohodlí maximální, vzadu je to už kompromis. Motor - těžko to popsat. Zážitek je nepřenositelný. Pětiválcové vrčení (jekot není ten správný výraz a bublání také ne. Nasrané vrčení je asi v případě pětiválce nejtrefnější) je návykové. Autu motor dodává více než potřebnou suverenitu, je mu jedno jak je zatížený a pořád tahá stejně. Rozsah otáček je na poměry starších turbomotorů obdivuhodně široký a ještě v šesti tisících mohutně zatahuje (začíná na 1800 otáčkách). Obecně je motor velmi pružný a třeba na pětku lze jet 50 až 230 km/h. bez zaváhání. Zrychlení: - 0 - 100 - výrobce udává 5,5 vteřiny, já s manuálem běžně kolem 5,8 vteřiny. S automatem to trvá něco kolem dvou dnů. - 0 - 200 - 21 vteřin - 0 - maximálka - nevím kde leží, nejvíc jsem jel dle GPS 255 a víc mě nepustil vlastní svěrač. Řízení - tady vidím asi nejslabší stránku “erka”. Je bez takové “bezcharakterní”. Přepínání jízdních režimů převody řízení neovlivňuje a to je tak pořád podprůměrné. Něco vylepší uvedení podvozku do režimu “advanced”, protože se auto přestane rázem nořit do zatáček, nicméně řízení samotné je pořád až příliš neutrální. Takové nijaké. - další lapálií je rejd, který udělá při parkování začátečníka i z Kena Blocka. Je opravdu strašlivě malý a nezřídka se stane, že budete třeba při podélném parkování auto rovnat pětkrát. - při jízdě nic z výše zmíněného jako problém neregistrujete, ale zároveň z řízení nikdy nenabudete dojem, že byste byli při razantnější jízdě absolutními pány situace. Spotřeba - ve městě kolem 12 litrů při nehospodárné jízdě, mimo město bez problémů pod deset. Automat nebo manuál? - no, samozřejmě že manuál. Od automatu ruce rychle pryč. V době uvedení S60R na trh Volvo neznalo žádný termín jako “sportovní převodovka” takže automat tam dali jen ze slušnosti a drtivá většina šla do USA. Čili za a.) kupujete si sportovní auto, tak berte vydařený manuál. b.) automat je líný, pomalý a v manuálním režimu má obrácenounlogiku sekvence (k sobě podřazuji, od sebe řadím). Fun factor je tedy u automatu nulový. Tak šťastnou ruku při výběru.

    Klady:
    neuvěřitelná dynamika a pružnost motoru
    rychlost a akcelerace
    nejlepší poměr cena / výkon
    spolehlivost
    komfort nenarušující sportovní jízdu
    suverénní podvozek
    rozumná spoltřeba kolem 12 litrů ve městě a pod deset mimo město
    kladivo na koncernové diesely
    levné náhradní díly (kromě těch specifickcých pro modelovou řadu R).
    Nenápanost - stoprocentní “sleeper” co překvapí
    Zápory:
    nejhorší rejd na světě
    spotřeba, kterou šetřílci nevydýchají
    zastarávající design
    slabé odlišující designové prvky od standardsních S60. Stále vysvětlujete, že tenhle model je trochu jiný, speciální, rychlejší atd...

    wa.rez, 05.11.2018 v 23:02 kladná recenze

  • Volvo S60 2.4i

    Prvni zkusenosti:Volvo S60 2.4i,r.v2008 Exterier:vkusny,reprezentativni design.Interier:jednoduchy,nizsi nastup a malo mista mezi sedadlem a volantem i pri vysunutem volantu.Pedaly optimalni vzdalenost,Razeni:kratky krok,vynikajici.Sedadla pohodlna,ale nepohodlne nastavovani v pripade,ze jiz sedite.Odkladaci prostory vlastne zadne,pouze ve stredni konzoly dve male prihradky.Ovladaci panel:prima,vse po ruce. Ve predu mista dosti,zato vzadu je to bida a utrpeni.Zbytecne velky kufr,hlavne hluboky,takze kdyz vam tam neco zajede,tak si poridte hrabe nebo do kufru vlezte.Odhlucneni super i pri vyssi rychlosti. Motor 2.4i: mile prekvapeni.Neni to na zavodeni ala Hemilton,ale je svizny,velmi tichy,reaguje okamzite,drzi auto v zatackach.Ale pochopitelne si bere vic benzinu,ale to neresim.

    Klady:
    Reprezentativni vzhled, vynikajici odhlucneni,dobre interierove materialy,bezpecnost,pohodli.
    Zápory:
    Vystupovani/nastupavani-malo mista mezi sedackou a volantem, malo mista na zadnich sedadlech na ukor kufru, maly rejd, vyssi spotreba, temer zadne odkladaci prostory.

    czk9, 31.10.2017 v 17:31 neutrální recenze

  • S60 D4 Polestar (nový typ)

    Ahoj, lidi ! Mám S60 D4 tři roky (nové 07/2014), nechal jsem to oficiálně načipovat, takže cca 200 k. Lítá to neskutečně, ofic. 235 km/h, krouťák 440. Jezdil jsem celkem málo, takže to má najeto 24 tis.km a ještě dva roky záruky. Jak to ale je nízké, už se mi do toho a z toho blbě leze, takže jsem si pořídil něco jiného a tohle bych s těžkým srdcem prodal. Nemá někdo zájem ?

    Klady:
    Vynikající výbava, elektronické budíky, hlídání všeho možného.
    Zápory:
    Horší rejd, ale to mají všechna Volva.

    josef.mudrak, 17.08.2017 v 10:49 kladná recenze

  • S60 2.4 D5 120kw

    vozidlo jsem vlastnil asi 5 měsíců. Kdyby neletělo přes střechu tak věřím, že s ním jezdím do dnes. Sice jsem měl málo času se s ním úplně skamarádit, ale i za tu krátkou chvíli jsem ho miloval. Lítalo, nežralo. Pohodlí neskutečný. Provozní náklady minimální. Jak jsem psal, ve 170km/h letělo přes střechu. Jediné co tak jsem měl střep v ruce když jsem z auta vylézal. Po otočení zpět na kola šly všechny dveře otevřít a zavřít, okna, které se nevysypaly tak šli elektrikou stahovat, hrálo rádio, světla svítila, šlo nastartovat....vše jak před tím :) Díky tomuto autu asi ještě žiju. Můžu jedině doporučit. Teď mám již 4 roky Mercedes, nejdřív E220 W221 a teď S-klass 320CDI W220. Teď sháníme 2. auto do rodiny pro ženskou a prcka a půjdeme určitě do Volvo S60 ;-)

    Klady:
    nízká spotřeba, BEZPEČNOST, komfort, nízké provozní náklady, skvěle odhlučněný interiér, jakýkoliv plast odendáte tak zespodu je kobereček aby nikde nic nevrzalo :)
    Zápory:
    starší design předních světlometů, parkování nic moc díky malému rejdu, člověk si musí zvyknout a přizpůsobit tomu styl najíždění při parkování

    bbmichy, 08.03.2017 v 01:05 kladná recenze

  • Bartuseklubos

    Turbo kopne, to je jasné, ale nevím, jak si bude motor s lpg rozumět a v případě benzínu je pro mě lpg nezbytné, dost najezdím. Ať si každý říká, co chce, lpg životnost motoru zkracuje a není moc výrobců, co dělají motory z takových materiálů, že jim dlouhodobě plyn neuškodí a nebo jen neznatelně bez větších investicí do repasu hlavy nebo výbrusu. A taky je to další systém v autě, co se může kazit a u pětiválu to bude docela slušná suma za montáž. Zkusil jsem ještě D5 120 kW a to je jiná káva, ale ten podvozek pořád kulhá, potvora. Myslím si, že S60 s benzínem bude podobný, vyjma "erka". Připadalo by v úvahu to snížit a přitvrdit, ale to asi bude pro komfort dost nepříjemné ve finále. Ještě bych snesl jízdní vlastnosti jako u dvojky oktávy, ale to je max v kompromisu. Zkusím ještě S40 po roku 2005 s podvozkem Focusu, tam by to mohlo být zajímavé i s motorem 2.0 D od PSA, který by měl něco vydržet na rozdíl od 1.6 D. Jediné, co mě děsí, je ta antikorozka, Ford je na tom bídně odjakživa. Patrně S60 se to nevyrovná....ta nerezla.

    Zápory:
    Malý rejd, ale zkuste si Nissan Primeru P11, ta je na tom ještě hůř.....ale jinak mazel.

    aneta.wish, 11.02.2017 v 12:43 neutrální recenze

  • Pro aneta.wish

    Volvo 96 kW je opravdu málo na takové auto.I 2,4i se vám bude zdát slabé§Zkuste vůz s motorem 2,4i turbo.To má 147 kW a to už jede.Vím,o čem mluvím,mám ho doma a jízdní vlastnosti podobné Alfě Romeo 166,takže bezva.V zatáčkách sedí jako přibité.Jo a mám to na LPG,takže v přepočtu to jezdí zhruba za 4-5 litrů benzínu.To je na takto velký vůz fantazie!

    Klady:
    Hezký vzhled,výborný motor 147 kW,jízdní vlastnosti a mnoho dalších plus,nerezne!
    Zápory:
    Malý rejd

    bartuseklubos, 14.11.2016 v 04:19 kladná recenze

  • Volvo S60 2.4 D5 249 tis. km

    Tenhle model se mi velice líbí a proto jsem si domluvil jízdu s docela zachovalým kouskem a to hlavně po okrskách. Hned na začátku mě zklamal motor, 96 kW jako slabší verze je opravdu na tak těžké auto málo a nemá ani ve srovnání se 120 kW lepší spodek. Sice hezký zvuk pětiválu a dobré odhlučnění, ale slabota. Dalším mínusem byla sedadla, měkká, bez výraznějšího vedení těla, sedák vyloženě tragédie. Zatáčky opravdu tohle auto moc neumí, při svižné jízdě v serpentinách trpěly gumy a dávaly to hlasitě vědět. V kombinaci se sedadly, kde se mi zadek bořil zleva doprava, to bylo vyloženě o strach. Brzdy však byly dostatečné a i přes pomalejší nástup jsem s tím problém neměl. Hledám nástupce Nissanu Primery P11 2.0i 103 kW a S60-ka se mi velice líbí a vážně jsem o ní uvažoval. Nicméně na starou primeru za pětinovou cenu v jízdních vlastnostech a radosti z jízdy notně ztrácí. Také si nějak neuměla přední náprava poradit s rozbitou silnicí, kdy byla hodně neklidná a nedokázala nic vyžehlit. Ještě vyzkouším 2.4i, ale mám obavu, že podvozek bude laděn podobně i když S60 byla výrobcem prezentována jako sportovní rodinné auto. Možná vzhledově, to je paráda, jízdně však nikoliv i když z 0 na 100 dosahuje zajímavých výsledků, ale ty zatáčky, to je prohra. Dálnice nejezdím a marně teď přemýšlím, kde bych si S60-ky užil, když nejvíc km najezdím po silnicích II. a III. třídy do zaměstnání....? A to jsem si maloval, jak mi bude tohle volvo slušet, ach jo.....

    Klady:
    Vzhled, výbava, antikorozní ochrana, bezpečnost, zjevná robustnost a relativní jednoduchost, odolné a spolehlivé motory pětiválců s dobrou spotřebou, docela přesné řazení, dostatek místa na předních sedadlech.
    Zápory:
    Auto hodící se tak max. na dálnici, na kvalitní silnice s co nejmenším počtem zatáček pro klidnou jízdu, na co tedy ty větší objemy motorů? Málo místa vzadu, ale to je detail. Odtažité řízení se sedadly bez opory za chvíli vyléčí každého, kdo by se chtěl prohnat po obyčejných silnicích a nemá auto obuté na velkých a širokých kolech, tak si koleduje o rozvěšení auta po stromech.

    aneta.wish, 10.07.2016 v 14:10 neutrální recenze

  • Volvo S60 2.4i 125kW 63.000 km!

    Toto vozidlo vin YV1RS61P222113113 mělo najeto při posledním servise ve volvu najeto 215810km. a tady je nabízeno s 63000 km to je mazec stočený tachometr o 152810km!!!!! viz info na internetu Volvo vin decoder .

    Klady:
    Motor co neco vydrzí bez problému 500000 km
    Zápory:
    Národní sport v ČR stáčení tachometru nepoctiví prodejci aut.

    zdenek1zajda, 28.02.2016 v 12:14 záporná recenze

  • Volvo S60_2001_2.4_103KW

    Zdravím, Rád bych přidal své vlastní zkušenosti. Vlastním toto auto už nějakou dobu. Jediné co mohu dodat tak je kvalitní zpracování, bezpečnost, komfort na předních sedadlech a perfektní motory. Vlastním motor 2.4 103 kw bál jsem se, že bude trochu slabý pro tohle 2 tunové auto, ale byl jsem mile překvapen. S takto pružným motorem jsou dlouho v žádném autě nejezdil. Je pravda, že spotřeba je vyšší, ale něco za něco. Pro ty, kdo chtějí auto na dlouhé trasy nebo do práce doporučuji dieselovou variantu. Jediná věc kterou jsem byl donucen řešit, tak je byla repase hřebenového řízení Jinak auto šlape jak hodinky a doufám, že na něm najedu 500 000km. Náhradní díly: Spousta náhradních dílů se dá sehnat buďto z druhovýroby nebo repasované. Roční náklady nejsou zas tak vysoké oproti tomu jestli máte v blízkosti člověka, který umí tyto vozidla opravovat.

    Klady:
    - bezpečnost
    - komfort pro řidiče
    - motory
    - perfektní antikorozní ochrana
    - výbava
    - hudba (ozvučení)
    Zápory:
    - malý rejd
    - málo místa na zadních sedadlech
    - špatný přístup do kufru
    - prostě tohle auto není v žádném případě pro rodinu s dětmi

    speedlink, 31.12.2015 v 12:38 kladná recenze

  • Pro jakolikzjarosova

    Pokud se ptáte jaké rozvody má Volvo 2,4 T,tak tam je řemen.Mám stejný vůz a nedávno jsme to měnili!

    bartuseklubos, 18.08.2015 v 01:08 neutrální recenze

  • volvo s60 2.4T

    AHOJ NEVITE JAKY MA TOHLE AUTO ROZVODY DIK ,

    jakolikzjarosova, 16.08.2015 v 20:14 neutrální recenze

  • S60 D5 120kw 2004 facelift

    Koukám tu na zkušenosti. Mé S60 odzvonil už 11 rok a je to pro nas již 2 auto k používání. Mám najeto nyní 372000km. Je to dobrý společník se solidnim komfortem a snad nejtišší naftou. Teď k věcem krom blbostí,které něco stály a mě štvaly. 2x dělané rozvody, 2x kotouče, 1x dvouhmota, 1x tlumiče, nyní KO turbo, prošoplá kůže na sedačce, vyleštěná hlavice řadící páky, každých 150000 přelakované plastové prahy otlučené od kamínků, KO světlomet s xenonem.

    Klady:
    Zažil jsem podobný pocit, co ve volvu jen u Range Rovera u otce a to má strýc Skoveho Mercedesa. Super spotřeba
    Zápory:
    Malý rejd, špatný přístup do kufru, málo místa na zadních sedadlech (při vožení dětí vám to dojde), dejte pozor jestli máte na to si koupit ojetinu. Auto mě od 15-50 tis vyjde za rok.

    barky84, 29.07.2015 v 23:18 neutrální recenze

  • S 40 a S

    Rozdíl v těchto vozech je především ve velikosti a v motorech.Měl jsem S 40 1,8l 85 kW na plyn a teď mám S 60 2,4 T 147 kW,taky na plyn.Pokud můžu poradit,tak kupte S 60 s motorem D 5 (nafta).Velmi silný,ale úsporný motor anebo benzíňák,ale s namontovaným LPG.Rozdíl ve výkonu téměř nepoznáte a jezdíte v přepočtu na peníze za polovic.Ale tímto neříkám,že S 40 jsou špatné.Je to menší auto,ale určitě vám udělá spoustu radosti.Ten plyn doporučuji kvůli úspoře.Volvo je těžký vůz,takže má logicky vyšší spotřebu.

    Klady:
    je to bytelný tahoun,dobré jízdní vlastnosti
    Zápory:
    u benzínu vyšší spotřeba

    bartuseklubos, 02.01.2015 v 21:10 kladná recenze

  • S 40 a S

    Zdravim příznivce Volva.Chtěl bych se zaptat jaký je rozdíl mezi těmito vozi S40 a S60.Líbí se mi obě,ale nevim jaký je v tom konkrétní rozdíl.Chci diesel jen kvůli spotřebě ,ale možná bych se nebránil ani benzinu,tak budu rád za radu do kterého auta radši jít.Díky

    mrkrygl, 19.12.2014 v 12:31 neutrální recenze

  • volvo S60 2,4i

    Zdravim , mám prosbu může mi někdo popsat detailněji toto auto , mám na mysli spotřebu ,spolehlivost je to rv2002 zvažuju jeho koupi a nerad by jsem naletěl , nikdy jsem toto auto neměl a ani jsem ho neřídil ale svezení je parádní . Díky moc Pavel F.

    firtpavel, 26.09.2014 v 17:04 kladná recenze

  • s60 2,4 5D 120 kw

    Už dlouho jsem přemýšlel o koupi s60, až jsem se odhodlal a koupil 2006 naj.220000.Nechapu jak jsem mohl jezdit v oktavce nebo dokonce ve fokusu.Tento vuz s kombinaci a automatem nema proste chybu.

    Klady:
    Super motor,komfort.
    Zápory:
    zatím žádny

    Smazaný uživatel, 14.09.2014 v 10:25 neutrální recenze

  • Motor Volvo S 60

    Zdravím majitele těchto vozů!Chlapi,nevíte někdo,kde bych sehnal motor 2,4 T 147 kW-pětiválec?Děkuji za informace!

    bartuseklubos, 04.07.2014 v 20:00 neutrální recenze

  • VOLVO S60 2.4D 96kW

    Zdravím, S60 jsem kupoval od prvního majitele. Byla 3 roky stará a najeto měla 210000 km. Provozuji ji již 7 let a dnes má najeto krásných 350 000 km. Hned po koupi jsem měnil tlumiče, čepy a silentbloky (cca 30000,-kč). Další náklady v průběhu let se týkaly POUZE spotřebního materiálu (destičky, kotouče, olej, filtry, rozvody). Auto jezdí s celoroční průměrnou spotřebou pod 6 litrů a olej se nedolévá, pouze vyměňuje. S60 má jedny z nejpohodlnějších sedadel vůbec. Starší Volvo s "lákavě" nízkým nájezdem je nesmysl. Už to tu někdo psal, pokud takové Volvo vůbec existuje, do bazaru se nikdy nedostane :-) V současnosti jezdím s V60 D3 120kW a S60 si ponechávám nadále. Subjektivně hodnotím jako nejlepší auto, které jsem kdy měl.

    Klady:
    VOLVO :-)
    charisma
    bezporuchové
    bezpečné
    silné
    pohodlné
    Zápory:
    malý rejd
    pro vyndání věcí z kufru, které jsou až vzadu, tam musíte prakticky vlézt :-)
    nastupování a vystupování - nízký posaz
    ground clearance - na český terén by se hodila vyšší světlá výška

    psma, 02.07.2014 v 16:43 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání