Auto domů

Auto domů

Máte vyhlídnuté auto, ale současný stav vám nedovoluje zajet se na něj podívat? Nevadí. Vybraní prodejci vozidel nově nabízejí službu, kdy vám přivezou vůz k prohlídce až před váš dům. Přesné podmínky služby vám sdělí konkrétní inzerent.

Aktuální nabídka inzerátů Ford Transit

Zkušenosti majitelů s Ford Transit


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Rodinný mazel tranzit 2.0 di 64 kw polokombi rok výroby 2006

    Koupeno v r 2011, s nájezdem 101000 za 207 000 kč (AAA), jako šestimístná dodávka kombi.Je to nejkratší verze se střední výškou, kde se postaví člověk cca 170 cm. vzhledem k tomu, kde jsem vůz koupil, i když byl protokolárně prohlášen za nehavarovaný, jsem časem zjistil, že zřejmě šel pravým předním rohem v příkopu "přes bednu".Tomu napovídala i "čerstvější barva pravých předních plastů, vzhůru nohama nanýtovaný hliníkový štítek s nějakými údaji na plastové příčce před chladičem nesoucí zámek kapoty. Příčka nastříkána i se štítkem barvou..\patrně byl měněn celý přední díl střechy, pod níž je úložný prostor, protože jsem se u žádného tranzita nesetkal se spojem tohoto dílu s boky a zbytkem střechy tak hrubým bodovým svářením, které působí doslova dojmem "nýtů" První věcí bylo ověření údajů tachometru, podle VIN kódu a data prvního uvedení do provozu a první STK. Údaje seděly na chlup..Auto jsem ihned vybavil možností rychle instalova,t po vyjmutí zadního sedáku,dvoulůžkem standartního rozměru 2x1,5 m a chemickým WC, na občasné nocování na akcích s veteránisty.Je to dříč do baráku, obstarávající pohodlné cestování, palivo na zimu, přepravu historického motocyklu na akce, kempování a přepravu velkých RC letadel..Pokud se motoru mění olej každých 10 000, a nesnaži se člověk přetěžovat motor přetáčením, nebo jezdit kopce s vyššími přev. stupni (i když to do jisté míry jde), odmění se vám trvanlivostí. Osobně nejezdím více než 90 a na dálnici do 120., takže otáčkoměr držet pokud možno v zeleném poli.Jelikož náš nájezd je cca 2 00000 km a roční nájezd zhruba 10 000 km, motor má pořád kultivovaný chod, neklepe..Mám pořád originální spojku, beroucí ještě hodně hluboko, vstřiky, žhaviče i EGR ventil. Emisemi procházím bez problémů po celou dobu. Měnil jsem akorát čep řízení napravo a zasukované lanko výtahu rezervy. Spotřeba se pohybuje ve městě okolo 7,8-8,2L, mimo město 7 a dálnice 9,6 při cca 120 km/h Zimní starty v pohodě až do -18 st. ale jen s dobrou baterií celkový dojem trochu kazí absence větracího okénka v zadních bočních oknech, Jízdní vlastnosti bych srovnal s osobním autem Problémem je neviditelná koroze, která se najednou odhalí během jednoho roku, především na lemech blatníků, vnitřních stran prahů.Je to přeci jen dodávka koncipována na cca 8 let. Nicméně po koupi, kdy koroze ještě téměř nezačala, jsem poctivě odstranil ochrannou vrstvu na inkriminovaných místech a koroze v počátečním stadiu byla i pod dobře držící ochrannou vrstvou. Takže oloupat až tam kde koroze dál nepostupuje, ošetřit, natřít a kontrolovat každý rok.Namontováním plastových nadkolí jsem se vyhnul složitým opravám zrezlých počátků a konců prahů, kde jsou zákoutí držící bahno..nadkolí celý prostor oddělí a mám klid dodnes. pravda je, že se výměně prahů nevyhnu, díky jejich prohnívajícím středním dílům. Naštěstí je plechařina zadarmo, takže ušetřený peníz vrazím autoklempířům.Toto auto zatím polaká finance jen za olej a palivo a poplatky na STK, ME a pojistku a rozhodně si myslím, že bylo vyrobeno ještě úmyslně kvalitně...

    Klady:
    nízké provozní náklady, náklady na opravy ( s neoriginálními díly) Vynikající velký "rejd", s kterým zaparkuji, jako s osobním vozem a vytočím se na běžné silnici najedenkrát. Hezký design i na dnešní dobu. Jednoduchá možnost údržby, dobrý přístup do světlometů při výměnách žárovek a nízká spotřeba.
    Zápory:
    rozhodně pozdě koroze, musí se vše po koupi ihned prohlédnout a ošetřit dutiny a spodek. Další zálibou těchto vozů, je častá závada v přerušení komunikace palubní desky s vozem. Vypínají se tu a tam ukazatele a nepřičítají kilometry, nebo vůbec deska nezobrazí nic, rafiky leží na nulách. Jakmile se v zimě navýší teplota v kabině, vše naskočí a v létě pokud toto nastává, stačí, v mém případě, poklepat dlaní na palubní desku. Jde o studený spoj na plošném spoji palubního tištěného spoje v přístrojové desce, nebo připojovací patici k ní. Oprava cca 1000 kč, nová palubka 10 000..

    spitfiremk1, 19.11.2020 v 20:59 kladná recenze

  • transit 2,2 tdci 103 kw

    V 328000 km prasknul píst po go motoru prasknul znova po 20000 km auto jde z baráku Repasy nedělejte nemá to cenu jedině nový motor origo vstřiky ne repasované.

    krizeneckytruhlarstvi, 14.09.2019 v 13:18 neutrální recenze

  • Vergl

    Šestimístný 2.2 2005 nový naprostá katastrofa! Hrozný podvozek, skáče jako koza, po horší cestě není slyšet vlastního slova, pohodlí spolujezdců 0, v zimě začne topit po 30ti kilometrech pokud vůbec, žádný kroutící moment, s vlekem do většího kopce na první rychlostní stupeň žádná vyjímka, hrozná koroze, měli jsme ho do 2016 a 3x oprava (tmelení, vyvařování, lakování) podběhů, blatníků a prahů. Oprava motoru po 160 000 km 120 000 Kč!!! Forda už nikdy víc!

    Klady:
    Vyhřívané čelní sklo
    Zápory:
    Všechno kromě čelního skla

    lukas.mondy, 06.10.2018 v 20:51 záporná recenze

  • Transit 2005

    Motor 2,0 Duratorq je spolehlivý, ale kolem 200 tis. pozor na nenápadný únik nafty z čerpadla. Dostal se mi do startéru a málem došlo k požáru. Oprava solenoid ventilu vyjde asi na 17 tis. ale to je bolest všech nafťáků. Chce to každopádně aditivum do nafty léto i zima.

    Klady:
    pohodlný, vytrvalý, lze si hodně oprav udělat svépomocí.
    Zápory:
    koroze,slabší výkon

    fialka.z, 03.07.2018 v 22:19 kladná recenze

  • FORD TRANSIT 2.2 PUMA

    Muj třeti transit,74kw 2.0 sice hnije ale zlaty a bezstarostny auto ale stary..koupil jsem 2.2 96kw 2008,jede naprosto famozně,je krasnej,super brzdi,mam ho v maximalni vybavě a tim klady konči.ve 106t km mi praskl píst po špatně odvedenem repasu vstřiku,aby se to už nikdy nestalo dal jsem pisty z verze euro5 nad rok 2010,jsou o 4mm vyssi a o 4mm nižši ojnice,klikovka je lepši z euro 4 a stejně tak olejové čerpadlo(ma silnějši zuby,u euro5 se zuby čerpadla ohybaji a přestava mazat).samozrejmě nová spojka,turbo,naftové čerpadlo,vyčišteni palivového systemu atd.investice přes 100t kč,nyni neustalé problemy se vstřikovačema,mam 127t km a čtvrty repas..prostě neštěsti

    Klady:
    vzhled,brzdy,vykon,pohodli
    Zápory:
    spolehlivost motoru 2.2 puma od roku 2006 do 2010 je tragická

    ktmpajo, 05.01.2018 v 23:13 záporná recenze

  • FORD TRANSIT

    FORDY TRANSIT MODELY 2002-2006-NEJLEPŠÍ DĚLNÍCI NA KTERÉ JE SPOLEH LEVNÉ NÁHRADNÍ DÍLY V NEAUTORIZOVANÝCH PRODEJNÁCH A NA VRAKOVIŠTÍCH SEŽENETE VŠE ZA HUBIČKU. PROBLÉM VŠECH ZÁVAD MOTORU JE NEDODRŽOVÁNÍ VÝMĚNY OLEJE-10.000 AŽ 15000 KM MAX!!! PROBLÉM ZÁVAD NAFTOVÝCH ČERPADEL JE ŠPATNÁ NAFTA S PŘÍMĚSI ŘEPKOVÉHO OLEJE!! DOPORUČUJI CELOROČNĚ PŘIDÁVAT ADITIVA A 2 X ROČNĚ PROVÉST ČISTĚNÍ KARBONU PŘÍPRAVKEM DO NAFTY-VŽDY NA DELŠÍ CESTU.

    Klady:
    FORDY TRANSIT 2002-2006-NEJLEPŠÍ DĚLNÍCI-NEJLEPŠÍ MOTORY JSOU 2,0 TDDI/63 KW/74 KW-MAJÍ KVALITNÍ HRUBÝ ŘETĚZ-ŽIVOTNOST AŽ 700.000 KM
    MAJÍ KVALITNÍ VSTŘIKOVAČE-NEKAZÍ SE,KVALITNÍ NAFTOVA ČERPADLA.
    NEPRASKAJÍ PÍSTY
    PŘEVODOVKY VÝBORNÉ POKUD TAM JE OLEJ JEDOU PŘESNĚ POŘÁD
    OBČASNÝ UNIK OLEJE PŘES GUFERO PŘEVODOVKY JE TŘEBA SI POHLÍDAT
    Zápory:
    KOROZE LEMŮ PO 10 LETECH JE BĚŽNÁ-ALE OPRAVY NEJSOU ZAS DRAHÉ-LEPŠÍ SPRAVOVAT PLECHAŘINU NEŽ SPRAVOVAT MOTORY A PŘEVODOVKY
    DOPORUČUJI VŠEM FORDÁKUM UDĚLAT NÁSTŘIK PODVOZKU A DUTIN A PAK MÁTE AUTO NA 20 LET

    bleks, 26.09.2017 v 07:25 neutrální recenze

  • Transit 150L 2.5D 56kw, 2,5 Td 93kw Efi 190L

    Luxusni vozidlo, ktere jsem koupil na popojizdeni kolem mesta, tim ze mel velkou nosnost, vozil jsem v nem i 2,4t celkem pravidelne, podotykam, zs mel pneu 225/70 R15C nikoli R14, kopce tahal sice pomalj, ale vzdy vyjel a zalozil mi firmu. Luxusni stroj, ktery ma jiz 695tis km a stale jede, pak sem mel plachtaka 2.5Td papirove 93kw Efi a motor byl 74kw ktery oproti atmosfere letel kopce s tou samou vahou jako kdyby jel po rovince, oba meli zprevodovani do sily, atmosfera max. 120km/h a turbina tak kolem 100km/h, na tyto stare sfroje nedam dopustit. Silenost je koroze, kvuli kterym uz vuz v doprave neprovozuji. Prece jen i hluk a pomalejsi presuny me primeli ke koupi noveho vozu, kterym uz ale neni transit, novy je uz poruchovy. Spotreba atmosfera 7-9l dle zatizeni a turbina s plachtou s vyskou 220cm cca 10-12l

    Klady:
    Spotreba
    Spolehlivost motoru
    Levne dily
    Rychla udrzba
    Zápory:
    Koroze
    Hluk v kabine

    hurbyvrak, 10.08.2017 v 20:04 kladná recenze

  • Transit 2.2 tdci 2007,2013,2016

    Všechny tři dodávky jsem koupil jako nové. R 2007 130k verze euro 4 se vstřiky DENSO! Na verze s těmito vstřikovači pozor. Bez varování při cca 270tkm prasknul píst. To samé se opakovalo ještě jednou po ujetí zhruba dalších 300tkm. Není to ojedinělý případ. Osobně znám pár lidí kterým se stalo přesně to samé. Asi jediné řešení preventivní test nebo výměna vstřiků po nějaké době. Dodávka z roku 2013 už má vstřiky bosch, euro 5 s filtrem p.č. Momemntálně najeto 378tis. Zatím jen olej, kotouče, destičky, obě přední ložiska(jedno preventivně), drobný průsak oleje okolo serva. Poslední z konce r 2016 motor ještě 2.2tdci euro 5. Zatim 54tkm a vše ok.

    jan.pisarcik, 15.05.2017 v 18:34 neutrální recenze

  • PETR

    MÁM 5X TRASIT 2.2 Z TOHO 4X NOVÝ MOTOR POZOR KUPUJI JEN NOVÉ MOTOR VYDRŽÍ MAX 400000 KM PROSTE FORDEM TAM VLAKEM SPÁTKY U KAŽDÉHO MOTORU BYLY POPRASKANÉ PÍSTY

    Klady:
    SPOTŘEBA 10.5
    Zápory:
    MOTORY KATASTROFA

    petrcepes, 03.01.2017 v 17:49 záporná recenze

  • Jednička v oboru

    Ford Transit je rozhodně vůz, na který se můžete spolehnout. Vždy jsem myslel, že řeči o tom, jak je to dobrý vůz, jsou jen humbuk, nicméně jsem vyzkoušel u http://www.dodavky-express.cz/ a potvrdil si, že to je opravdu dobrý vůz. Než jsem si mohl dovolit koupit vlastní, půjčoval jsem si ho občas od již zmíněné formy a mohu jen doporučit dál, skvělý servis za ještě lepší cenu. :)

    Klady:
    Výkon
    Ovládání
    Zápory:
    Žádné

    osmnactka18, 06.10.2016 v 14:36 kladná recenze

  • Transit v půjčovně

    Voztidlo jsem měl zapůjčené v půjčovně www.dodavky-express.cz. Spotřeba bylo okolo 8l, dobré jízdní vlastnosti. Souhlasím, že klimatizace se zda být poddimenzovaná. Jinak jsem byl s vozidlem spokojený.

    Klady:
    Dobrá spotřeba
    Zápory:
    I na 2010 modelech jsem si všiml koroze

    ppetrk, 19.03.2016 v 20:56 neutrální recenze

  • FORD TRANSIT 2003

    Ford Transit je zlatá dodávka když v tomto voze vozíte věci z pouti jako třeba cukrovou vatu nebo hračky vatostroj cukry stánek je to pro to auto obtíš plus když ježte táhnete pojízné občerstvení ale pro toto auto ne.

    Klady:
    Toto vydrží vše
    Zápory:
    Ve sněhu když transit je prazdný tak se smiká a zapadáva do sněhu

    vasikcervinka, 09.05.2015 v 11:34 kladná recenze

  • transit valník 2.5Di 56kW

    Neskutečný dříč, koupil jsem jej na opravu chalupy.ten můj má nosnost pouze 1t, ale 1,5 uveze vpoho, a to za 6,5l - 9 l nafty na 100km. Sice jsem brzda provozu, maximálka je 120km/h já raději jezdím do 90km/h holt je to stařeček. Má najeto 390 tis. km - byl přes 10 let hotovostním vozidlem.

    Klady:
    malá spotřeba
    levné náhradní díly
    Zápory:
    rezne jako blázen
    díky zadnímu náhonu zapadnete prázní i na mokré trávě

    romanvtx, 20.12.2014 v 19:47 kladná recenze

  • Transit 280S 9míst 2.0 motor

    Skvělé auto, spousta místa na přepravu lidí i nákladu, jsem s ním maximálně spokojený

    Klady:
    Mimořádně nenáročný, spotřeba 7L při jízdě 110km/h, mám ho 3 roky a kupoval jsem ojetý r.v. 2004, dobře se s ním jezdí a je i dost rychlý když je potřeba. Hodně místa pro náklad (vyndat sedadla je vcelku lehké ikdyž je potřeba 2 chlapů protože každá lavice má 100kg) i pohodlné sezení pro 8 lidí, 9. už je kapku omezující ale vleze se. Auto se dá dobře vytopit. Za 3 roky jsem neměl jedinou poruchu, měnil jsem jen to co se ojede (jezdím 50tis. ročně) a ceny náhradních dílů jsou příznivé (když teda nejedete do Ford servisu kde vás oškubou jak slepici)
    Zápory:
    Brutální koroze, natírám jednou ročně obyčejným Hameritem :-)), chybí 6. převodový stupeň (s ním by to už byla velká paráda) a v létě se těžko klimatizuje, vychladí první, max. druhou řadu sedadel - chybí boční okýnko pro cestující vzadu.

    lahvonik, 21.03.2014 v 02:15 kladná recenze

  • transit 2,2tdci 103kw R.V.2008

    mám najeto 270000 km auto zatim v pohodě závady jen drobnosti(zad.brzdič,řemenice,tlumíče,ventil u čerpadla,motorek stěračů,trubka od serva,)Kupoval jsem ho Dva roky starého najeto 230000 km skutečných auto bylo jako nové mohli u něho stočit km na 90000 km a já bych to nepoznal ale trefil jsem na solidního prodejce ,takže bacha nevěřte tachometru cca 80% dodávek je stočených a o dost.

    Klady:
    jede jako blesk na dálnici 170km v pohodě víc jsem nezkoušel spotř 8,7l
    Zápory:
    rezne

    krizeneckytruhlarstvi, 07.10.2012 v 09:42 kladná recenze

  • transit automat

    ještě drobnost: auto nebylo s drobnými přestávkami na vyzkoušení a opětovné hledání závady pojízdné od listopadu 2011 do července 2012. Náklady na opravu přesáhly 100.000,- Kč Kdybych o těch pedálech věděl dříve,tak bych si ušetřil na pěknou dovču. Brzdová čidla: 650,- a 1.300,- zaokrouhleně Plynový pedál 3.200,-

    Klady:
    A všichni servisáci čumí nevěřícně s otevřenou hubou.
    Zápory:
    Málem jsem nechal sešrotovat dobré auto.

    pepakuk, 28.07.2012 v 08:32 neutrální recenze

  • transit automat

    začala mi blbnout převodovka.Její tlačítkové ovládání problikávalo,pak při jízdě na 5 rychlost nechtělo přeřadit na nižší.Musel jsem vždycky při sjezdu z dálnice vypnout a znovu nastartovat.Prostě převodovka měla různé mouchy.Až se rozsypala úplně.Po její GO problémy pokračovaly.2x shořel nějaký kabel.Ovládání tlačítky pořád poblikávalo.Diagnostika nic.Rádio jsem nemohl používat.Ford Charouz byl v koncích.Stejně jako všichni elektrikáři a technici odevšad,kam jsem se obrátil. Vyměnil jsem kabely,řídící jednotku.Nechal jsem přeměřit všechny relátka.Nic. Taky všechny čidla na převodovce a jejím ovládání.Myslím,že jich bylo 7.Nic.

    Klady:
    Řešení jsem našel náhodou sám.Vyměnil jsem obě čidla u brzdového pedálu a pak i celý plynový pedál-za nové!!!
    A je po problémech.
    Zápory:
    Servisy i z jejich vybavením můžou jít do ..........................
    Jdou jen po penězích za všelijaké blbosti,které nejsou k ničemu.

    pepakuk, 28.07.2012 v 08:25 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání