Aktuální nabídka inzerátů Hyundai H 1

Zkušenosti majitelů s Hyundai H 1


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • H1 rv.2011 2,5crd 100Kw naj. 160 000

    Motoricky dobrý,zatím najeto cc50 tis a bez problémů. Převodovka 6ti kvalt,jde ztuha a občas je umění zařadit 1 rychlost,asi synchrony.Oprava se prý nevyplatí,díly nejsou k mání,jen celá převodovka.Podvozek abnormálně tvrdý,po ujetí 200 km na české dálnici je umění z auta vylézt....Celkově je auto vyrobeno spotřebně,udávána životnost vozu dle výrobce je 200 000 km a tomu odpovídá kvalita dílů.

    Klady:
    Dobrý motor
    Prostornost
    Zápory:
    Tvrdý podvozek
    Absence některých náhradních dílů v náhražkách,orig. jsou předražené
    Absence venkovního teploměru

    ivan.gargos, 20.03.2018 v 17:08 neutrální recenze

  • H1 100kw 8 míst

    Jsem s autem spokojen

    Klady:
    prostorné ,silné ,pohodlné
    Zápory:
    absence teploměru jak venkovního tak vnitřního, kolísá mi motor,někdy naskočí na 3 válce a nereaguje plynový pedál... V servisech nevědí co s tím.. Nemá někdo podobnou zkušenost?

    vratislavsoukup, 22.12.2017 v 10:38 neutrální recenze

  • H1 6VAN, 125kW (170HP), r.v. 2010

    Mám 6 místný H1 6VAN s výkonnějším motorem 125kW (170HP), zakoupen nový v ČR (2010). Najezdil jsem s ním již 100tkm. Motoricky velmi spolehlivý vůz -dolévám jen naftu, spotřeba oleje minimální - vydrží od výměny do výměny. Motor má obrovský zátah, kopce zvládá jak vystřelený z praku, spotřeba velmi příznivá mezi 7,5 - 10,5l - podle stylu jízdy a nákladu. Servis u autorizovaného dealera za velmi příznivé ceny.

    Klady:
    velmi příznivý poměr cena/ užitná hodnota
    výkon motoru
    příznivá spotřeba
    spolehlivost
    Zápory:
    - zatím není co vytknout

    lubomir.z, 20.09.2016 v 19:47 kladná recenze

  • . Mám 3 straný sklápěč, r.v. 2003, 73 KW, najeto 235 tis km, slušné auto na ježdění kolem komína

    není to euro 4 jak se uvádi v inzerátu ale euro 3,

    Klady:
    nízká spotřeba, levné náhradní díly, spolehlivost
    Zápory:
    mizerná kvalita sedačky řidiče, koroze, malé zadní kola, 2 rezervy, nemá žádné bezpečnostní prvky,( ABS, airbegy, ASR...)

    bokica, 19.06.2015 v 08:28 neutrální recenze

  • Užitná hodnota vyšší než cena

    Mám model H1 /6 VAN TCi rok výroby 2004 (74 kW) červené barvy (hip Hop Red) vybavený dodatečnou výbavou v hodnotě cca 64 tis. Kč nad základní výbavou. Nepoužívám ho k podnikání, ale pro dlouhé cesty za hranice všedních dnů jako camper. V zimě není vůz téměř jetý, takže vypadá jsko nový. V ložném prostoru mám vloženou postel se skříněmi pod ní, nicméně základní deska postelí umožňuje vozit náklad cca 500 kg/jedna deska, takže až cca tunu. Vůz má nyní nejeto jen asi 80 tis. km. Zkušenost velmi dobré. Závady minimální, měnil jsem jen 3x akumulátor (když vůz nejezdí denně - rychleji odcházejí) a pak jsem musel dávat novou řídící jednotku komfortních funkcí. Jiné závady vůz neměl až na drobnosti bez nároků na náhradní díly - postačilo seřízení.

    Klady:
    Bezproblémový provoz. Po deseti letech bez koroze karoserie. Závady minimální, měnil jsem jen 3x akumulátor (když vůz nejezdí denně - rychleji odcházejí) a pak jsem musel dávat novou řídící jednotku komfortních funkcí. Jiné závady vůz neměl až na drobnosti bez nároků na náhradní díly - postačilo seřízení. Příjemné řízení, lehký volant, a vynikající ergonomie pracoviště řidiče je výhodou při dlouhých cestách. Vynikající pohodlí, vysoká užitná hodnota a nadčasový design, která z tohoto vozu dělá rodinného partnera na hodně dlouhou dobu. Průměrná spotřeba je 9,0 litru nafty /100 km, ale při hodně dlouhých cestách "umí" jednotlivou jízdu zajet i při spotřebě 7,8 litru.
    Zápory:
    Jako technický zápor považuji jednoznačně přeplňování motoru elektricky řízeným čerpadlem, neboť toto řešení je velmi drahá záležitost v případě poruchy - např. díly řídící jednotky čerpadla se neprodávají samostatně, musí se vždy měnit celé čerpadlo a to při nákladech nad 55 tis. Kč. Ale nestěžuji si, věděl jsem o tomto faktoru už při nákupu. Snad v reálu to řešit nebudu muset. Jako ekonomický zápor považuji vysoký pokles ceny starších vozů, kdy se u málo provozovaných aut cena rychle dostává do rozporu se skutečným technickým stavem i vysokou užitnou hodnotou vozu. Takže pro nepodnikatele pak takový vůz se může jevit jako tzv. "auto na celý život". Ale netrápí mě to, prostě jsem si zvykl a vůz jednoduše nebudu prodávat dokud jej bude možné efektivně provozovat.

    orebit, 10.02.2014 v 13:30 kladná recenze

  • dobrá užitná hodnota

    Zdravím. Vlastním model 2010,minibus,koupeno nové, nyní najeto cca 42000 km. Silnější motor 170 koníků. Celkově zatím spokojenost. Měnil bych asi jen za 6ti stupňovou převodovku co se údajně montuje do mladších ročníků. 6 by se na dálnici hodila. Kromě prasklé žárovky, u hlavního světla, bez závad, jen běžný servis.

    Klady:
    - dostatečně silný motor se slušnou spotřebou vzhledem k obsahu motoru a váze auta ( průměrná spotřeba dlouhodobě 8,3l/100km)
    - je to dodávka tak se to dá předpokládat, ale i tak - opravdu velký vnitřní prostor
    - užitná hodnota vs cena
    Zápory:
    - chybějící venkovní teploměr by měl být v dnešních autech snad už samozřejmostí
    - dle mého názoru moc lehké - citlivé řízení
    - řazení 1. a 2. stupně v zimě, se studenou převodovkou, je hodně o nervy. Po zahřátí je vše v normálu.
    - protiskluz na zadní nápravě...Vyjedu s ním sice více než se starým Transitem, ale i tak je potřeba myslet na to, že hnaná náprava je zadní a motor je ve předu, hlavně s prázdným autem.
    - posuv druhé řady sedadel - pokud se namáčknou na přední sedadla, pro případ přepravy něčeho delšího, nejdou v této poloze zajistit

    shopfuture, 01.12.2012 v 23:00 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání