Aktuální nabídka inzerátů Volkswagen Caravelle

Zkušenosti majitelů s Volkswagen Caravelle


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Vynikající pověst jde s modelem T5 do háje

    Sehnat solidní jakoukoliv verzi je velký zázrak. Pozor, nižší modely jako Transporter s více seddadly bývají vydávány za vyšší Caravelu, Caravelly pak za vyšší verzi Multivan. Vozidlo je právem převysoko v kurzu a proto jsou velice předražená, nejčastěji mají stáčené km, maskované havárie a drahé poruchy. Slušné vozy se totiž stačí rozebrat mezi automechaniky a prodejci co jsou těmto vozům nejblíže.Naštěstí s novějšími ročníky po roce 2000 klesá i spolehlivost a roste cena oprav těchto aut, takže brzy bude po image budovaném do konce minulého století. Bohužel ale zároveň byla stanovena emisní Eura která starší spolehlivější a opravitelnější ročníky cenově poškozují. Já osobně povazuji za nejlepší verze 2,4 D, které neměly turbo a počítače a tak byly spolehlivější. Jsou vhodné i do města (dokud nevyhlásí emisní zóny v centrech, kam se stejně autem leckde nedá) Druhou stránkou mince je ovšem jejich spotřeba, která se ale anuluje nižší frekvencí a cenou návštěv servisů . 1,9 jsou motoricky slabé i s turbem, benzinové verze žerou žíznivostí i trávu kolem cest. 4x4 mají o litr větší spotřebu a využijí je jen ten kdo nezbytně musí na rozbahněné cesty. V zimě stačí řetězy, jsou lepší než 4 x 4 bez nich. Pokud koupíte 2,5 s turbomotorem, počítejte s variantou že vás brzy nejspíš čekají vysoké náklady v servisu, doporuřuji pouze polykačům mnoha km, nedoporučuji do města. U 2,5 tdi nedoporučuji nejslabší a nejsilnější verze. Doporučuji koupi prověřeného vozidla, nebo vozidla dlouhodobě provozovaného u někoho koho znáte a důvěřujete mu. Existuje největší bazar na trhu kam lidé záměrně dávají auta s vadou, neb ten je většinou přímo vykupuje a nedělá prostředníka a tím se zbavují odpovědnosti

    Klady:
    Spolehlivost modelů do T4. T5 je již zaplácaná levnými komponenty a vysokou složitostí. Vysoký počet různých variant. Kdo chce rybařit či kempovat ocení zadní výklopné dveře, kdo chce nakládat zdvižkou nebo vázat náklady na střešní nosič ocení dveře křídlové. Auto je neocenitelné pro turistiku, kdy můžete přespat v autě, navíc dát na střechu třeba skládací autostan pro další nocležníky, šetřit za kempy a vevnitř vozit i bicykly pro cesty v zónách omezeného vjezdu aut a šetřit za parkovné. Auto se výborně řídí a jezdí, máte přehled dopředu i dozadu při parkování, výborně sedí na cestě a odvezete vše. Na auto existuje hodně věcí z "druhovýroby" za podstatně nižší ceny než originál VW, jsou k mání příručky na opravy, je spousta servisů po celé Evropě, kde který mechanik toto auto zná. Starší modely nejsou tak háklivé na kvalitu nafty. Karoserie je pozinkovaná. Multivan je nejcennější verze, pak Caravella, nejnišší cenu má dodávkový plecháč.
    Zápory:
    Pozor na bývalé sanitky, nejdou přestavět na osobní s více než 3 sedadly!!! i když prodejce lže cokoliv a jsou vesměs mnohokrát bourané a přerabované. Opatrnost při koupi vícesedlových verzí, zvláště prodloužených - mívají ve skutečnosti daleko více najetých km než ukazuje tachometr!! Největší škodou je, že o kvalitě auta bude s rostoucími úsporami ve výrobě a rostoucí komplikovaností možno mluvit v minulém čase ! OD MODELU T5 je spolehlivost kdesi v p..... Je to snad i záměr aby se kupovalo a vyhazovalo, neopravovalo a když tak co nejdráž a nejobtížněji. Výrobci aut se naučili od výrobců PC, nutit k obměně. Nejnovější dieselové verze mají o slzu nižší spotřebu, o větší kus vyšší cenu a o obrovský kus dražší a častější servis. Moje doporuční - žádné verze T5 kou počínaje nekupovat starší než 3 roky a i to může být hodně, pokud jej koupíte stočené od cestovky, taxikářů či přepravců s tvrzením, že pochází od německého penzisty :( Auto T4 jsem si zamiloval, ale s modelem T5 jsem dostal husí kůži a chuť na zvracení. Raději Toyotu nebo Nissan NV 200, ti nemají problémy skoro žádné a žádná další varianta snad na trhu ani není. Mercedes má dodávky nekvalitní staré i nové modely, podobně jako italové či francouzi .
    U vytuněných verzí pozor na vše co je legálně provozovatelné (různé nerezové ochranné rámy)
    Při vysokých cenách doporučuji zvážit, zda nekoupit i něco levného italské či francouzské výroby za poloviční cenu a nechat si raději peníze na opravy.

    chofeur, 05.04.2012 v 12:20 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání