Aktuální nabídka inzerátů Volkswagen Transporter

Zkušenosti majitelů s Volkswagen Transporter


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Transporter

    Zdravím, s Transporterem jsem jezdil asi 5 let, poté se porouchal a oprava se mi nevyplatila (musel jsem popřemýšlet o nové dodávce pro své podnikání). Všichni v té době mluvili o Transitu, tak jsem taky vyzkoušel, a to konkrétně u firmy www.pujceni-dodavky-praha.cz , poskytli mi pronájem za parádní cenu. Poté jsem si Transita zakoupila a teď už to budou 3 roky a já neměl sebemenší problém. :-)

    struzzo, 29.04.2016 v 11:12 neutrální recenze

  • T4 zkušenosti

    12 let jsem vlastníkem mikrobusu T4 2,5TDI 75kW, r v 1996, kupoval jsem ho staršího z Německa s nájezdem 230t km, v současné době 425t km. Po koupi samozřejmě výměna rozvodů (od té doby ještě dvakrát), dále v průběhu doby oprava trysek vstřiků a seřízení čerpadla, výměna řemenice, po 15t km olej a filtry, měnily se přední kotouče a destičky, čepy a tuším manžety na poloosách, oprava startéru. Jinak jezdím a jezdím (teď už hlavně dálky). Bohužel se začíná probouzet koroze, což je slabší stránka T4 - čím novější, tím je to horší - přes zimu se mu dostane náležité péče. Dále mám cca 10let dodávku T4 2,4D z roku 1993, jezdila přede mnou údajně v Baumitu, na tachometru měla asi 330t km, teď asi 490t km. Opět klasika - výměna rozvodů, přetěsnění a seřízení čerpadla, čepy, kotouče, ložiska, poloosy - ale pozor, taky popraskaná hlava (to je dáno stylem jízdy předchozích majitelů - tavit to na plno, potom zastavit a hned chcípnout motor a nenechat ho dochladit a konstrukcí motoru - předkomůrka), naštěstí šlo svařit, a dvakrát prasklý výměník olej/voda, který je pod olejovým filtrem (olej se tlakuje do vody a čištění chladicího okruhu je dost časově náročné). Je slyšet vývěva, ale to je u těchto motorů klasika bez vlivu na funkci. Jinak opět bez problémů. Navíc náhradní díly na oba se dají sehnat za velice slušné ceny a spoustu věcí si člověk udělá sám.

    Klady:
    Spolehlivost, velmi komfortní jízda, nerovnosti prostě přeplují, výborná spotřeba 7 - 8 l/100km u TDI a 8 - 9 l/100km u 2,4D (pokud se jim samozřejmě nešlape na krk, je to krabice, při vysokých rychlostech potom roste dost výrazně)
    Zápory:
    Jednoznačně sklony ke korozi, čím novější, tím horší.

    anteny.simunek, 01.07.2015 v 20:20 kladná recenze

  • Počet najetých kilometrů-poraďte.

    Zdravím, ví tady někdo kde si ověřit skutečný stav najetých kilometrů u tohoto vozu WV1ZZZ70ZTH231904 , abych se vyhnul tomu, že počet najetých kilometrů co uvádí prodejce neodpovídá skutečnému stavu? Děkuji za odpověď!

    precijozo, 16.03.2014 v 09:27 neutrální recenze

  • Spolehlivost T4

    Zkušenosti se všemy variantami naftových T4 mám dlouholeté a můžu za sebe i za zákazníky kterým tyto vozy servisuji říct, že je to skutečně velmi spolehlivé auto, jen bych si dovolil trošku nesouhlasit s názory některých dalších přispěvovatelů, motor 2.4d je skutečně téměř nesmrtelný, ale výkon už fakt dnešním nárokům ani pro dodávku ani pro minibus nedostačují, naopak modely 2.5tdi i dneska docela stíhají jen je třeba dávat skutečně pozor na nejslabší verzi 65kw tam trpí dost převodovky který jsou v podstatě převzatý z 2.4d a pozor na vstřiky u této verze jsou neopravitelné, jinak jak 75kw tak 111kw max spolehlivost jen u 111 třeba hlídat dynamický napínák 6ti drážkového řemenu a všeobecně u všech TDI platí hlídat řemenici na klice a rozvody všeobecně. Jinak i 111kw je skutečně spolehlivé auto, nebojte se vetšího výkonu, s tímhle motorem je zase spřažená dlouhá převodovka tudíž motor je mnohdy víc ušetrenej než u slabších verzí který při častým dalničním provozu mají v podstatě víc natočeno. Jinak kastle je v pohodě jen pozor na rez okolo předního skla a na originalitu zatmelení spáry na levém boku.

    Klady:
    spolehlivost spolehlivost a ještě jednou spolehlivost u verze 111kw supr spotřeba na dálku okolo 7 litrů, výborné auto na tahání težších vleků, prostornost, bohatá výbava atd atd at se zeptáte jakéhokoliv trošku znalého člověka vw řekne Vám že T4 je prostě supr auto..:)
    Zápory:
    Bohužel čas běží a T4ky nám stárnou, pořád se kradou, pro lidi neznalé T4 již zastaralé auto s designem dodávky, v čechách hodně přestavěných modelů tj transporter z interierem multivanu-bacha takové auto vezmete na výlet do německá jen jednou a zpět pojedete vlakem..!!

    motomx, 04.03.2014 v 18:43 kladná recenze

  • Problémy Transporter T5

    Po celou dobu co mám T5 2,5 TDi slyším o problémech které jako majitel tohoto vozu budu mít. Vlastní zkušenost je ale zcela opačná! S autem jsem najížděl více jak 4.roky cca 40.000 km/rok a fungovalo naprosto bez problémů. Samozřejmě se na autě objevilo několiv závad, ale nijak zásadních a jednalo se o opravy v řádu maximálně tisiců Kč. Za celou dobu mě ani jednou auto nenechalo ve "štichu". Jak jsem se následně dozvěděl, problém mají hlavně vozy které jezdily na dlouhý servisní interval, 30.000 km/výměna oleje. Tento olej nemá potřebnou viskozitu, takže okolo 200.000km se dost často objevují problémy spočívající v poškození povrchu válců, pístu a praskání hlav motoru. Vše způsobeno špatným mazáním motoru kvůli longlife oleji. Kdo se ovšem nenechal zblbnout tímto doporučením a jezdil na servis v krátkém intervalu 15.000 km/výměna oleje, může být naprosto bez starostí. Něco podobného platí o převodovce. Pokud věříte výrobci, že olej v převodovce vydrží na věky, je dost naivní. Z vlastní zkušenosti vím, že po 75.000km vyteče z převodovky naprosto černá břečka. Platí co bylo napsáno výše, stačí selský rozum, vyměnit občas olej a převodovka funguje naprosto bez problémů. Stručně řečeno, doporučení výrobců nesměřují k tomu aby na silnicích jezdila hromada starých a nesmrtelných vozidel, ale aby vozidlo vydrželo 4-5. let a potom aby si šel člověk koupit nové. Pokud se tedy budete spoléhat na vlastní rozum a dáte autu náležitý servis, není s kvalitou dle mých zkušeností problém a to ani u modelu T5.

    hakuba, 22.09.2013 v 21:47 neutrální recenze

  • tento transporter s Vin: WV2ZZZ70Z3H119540

    měl v březnu 2012 najeto 358000 km.Při průměru 40 000Km ročně má najeto kolem 400 000 a ne jak uvádí prodávající 263000.Dvořák.

    honda.auto, 07.02.2013 v 15:55 neutrální recenze

  • Ojeté brát maximálně do modelu T4, model T5 jen mladší 3 let, pak začíná peklo

    Musím bohužel plně souhlasit s článkem,jehož nadpis jsem si vypůjčil.Mám poslední T4 2,4D r.v. 95 a vůbc se mi nechce s ní rozloučit,protože je to doopravdy bezúdržbový polykač km.Tím,že nemá turbo a žádnou elektroniku,do ní stačí lít jen naftu.Jezdím většinou 130km/h,ale v pohodě zrychlí na150km/h i víc,když je třeba.Ale tohle auto není o rychlosti,kdyby klienti naší CK nepožadovali větší pohodlí,ještě bychom si ji nechali.

    n.borek, 01.05.2012 v 15:53 neutrální recenze

  • Ojeté brát maximálně do modelu T4, model T5 jen mladší 3 let, pak začíná peklo

    Sehnat solidní jakoukoliv verzi Tansporteru je zázrak. Vozidlo je právem převysoko v kurzu a proto jsou velice předražená, nejčastěji mají stáčené km, maskované havárie a drahé poruchy. Slušné vozy se totiž stačí rozebrat mezi automechaniky a prodejci co jsou těmto vozům nejblíže.Naštěstí s novějšími ročníky po roce 2000 klesá i spolehlivost a roste cena oprav těchto aut, takže brzy bude po image budovaném do konce minulého století. Bohužel ale zároveň byla stanovena emisní Eura která starší spolehlivější a opravitelnější ročníky cenově poškozují. Já osobně povazuji za nejlepší verze 2,4 D, které neměly turbo a počítače a tak byly spolehlivější. Jsou vhodné i do města (dokud nevyhlásí emisní zóny v centrech, kam se stejně autem leckde nedá) Druhou stránkou mince je ovšem jejich spotřeba, která se ale anuluje nižší frekvencí a cenou návštěv servisů . 1,9 jsou motoricky slabé i s turbem, benzinové verze žerou žíznivostí i trávu kolem cest. 4x4 mají o litr větší spotřebu a využijí je jen ten kdo nezbytně musí na rozbahněné cesty. V zimě stačí řetězy, jsou lepší než 4 x 4 bez nich. Pokud koupíte 2,5 s turbomotorem, počítejte s variantou že vás brzy nejspíš čekají vysoké náklady v servisu, doporuřuji pouze polykačům mnoha km, nedoporučuji do města. U 2,5 tdi nedoporučuji nejslabší a nejsilnější verze

    Klady:
    Spolehlivost modelů do T4. T5 je již zaplácaná levnými komponenty a vysokou složitostí. Vysoký počet různých variant. Kdo chce rybařit či kempovat ocení zadní výklopné dveře, kdo chce nakládat zdvižkou nebo vázat náklady na střešní nosič ocení dveře křídlové. Auto je neocenitelné pro turistiku, kdy můžete přespat v autě, navíc dát na střechu třeba skládací autostan pro další nocležníky, šetřit za kempy a vevnitř vozit i bicykly pro cesty v zónách omezeného vjezdu aut a šetřit za parkovné. Auto se výborně řídí a jezdí, máte přehled dopředu i dozadu při parkování, výborně sedí na cestě a odvezete vše. Na auto existuje hodně věcí z "druhovýroby" za podstatně nižší ceny než originál VW, jsou k mání příručky na opravy, je spousta servisů po celé Evropě, kde který mechanik toto auto zná. Starší modely nejsou tak háklivé na kvalitu nafty. Karoserie je pozinkovaná. Multivan je nejcennější verze, pak Caravella, nejnišší cenu má dodávkový plecháč.
    Zápory:
    Pozor na bývalé sanitky, nejdou přestavět na osobní s více než 3 sedadly!!! i když prodejce lže cokoliv a jsou vesměs mnohokrát bourané a přerabované. Opatrnost při koupi vícesedlových verzí, zvláště prodloužených - mívají ve skutečnosti daleko více najetých km než ukazuje tachometr!! Největší škodou je, že o kvalitě auta bude s rostoucími úsporami ve výrobě a rostoucí komplikovaností možno mluvit v minulém čase ! OD MODELU T5 je spolehlivost kdesi v p..... Je to snad i záměr aby se kupovalo a vyhazovalo, neopravovalo a když tak co nejdráž a nejobtížněji. Výrobci aut se naučili od výrobců PC, nutit k obměně. Nejnovější dieselové verze mají o slzu nižší spotřebu, o větší kus vyšší cenu a o obrovský kus dražší a častější servis. Moje doporuční - žádné verze T5 kou počínaje nekupovat starší než 3 roky a i to může být hodně, pokud jej koupíte stočené od cestovky, taxikářů či přepravců s tvrzením, že pochází od německého penzisty :( Auto T4 jsem si zamiloval, ale s modelem T5 jsem dostal husí kůži a chuť na zvracení. Raději Toyotu nebo Nissan NV 200, ti nemají problémy skoro žádné a žádná další varianta snad na trhu ani není. Mercedes má dodávky nekvalitní staré i nové modely, podobně jako italové či francouzi .
    U vytuněných verzí pozor na vše co je legálně provozovatelné (různé nerezové ochranné rámy)
    Při vysokých cenách doporučuji zvážit, zda nekoupit i něco levného italské či francouzské výroby za poloviční cenu a nechat si raději peníze na opravy.

    chofeur, 05.04.2012 v 12:12 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání